Gå til innhold

Rikshospitalets kjemiske slankekur

Marikken

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg er kommet over denne slankekuren. Vurderer å begynne på den, men ville høre om det var noen andre som har forsøkt den.

Er den så effektiv som den sier, og må man følge den så nøye at man ikk engang kan tygge tyggis ?

Håper på svar !

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånt som dette er bare egnet til en ting: Å ødelegge forbrenninga di!

Sats heller på å gå ned i vekt på en SUNN måte, spise mindre og magrere (lite og ofte) og bevege deg mer! :-)

PS: Det er IKKE Rikshospitalet som står bak denne kuren, til tross for navnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Har aldri prøvd den, men såpass har jeg fått med meg at den er helsefarlig.

Rikshospitalet sitt navn gjør den kanskje "attraktiv", men de vil ikke ha NOE med denne slankekuren å gjøre.

STYR UNNA !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Ikke gjør det!!!

Som de andre har sagt her: Den ødelegger forbrenningen i kroppen din, og du risikerer å slite med ettervirkningene lenge etterpå.

Rikshospitalet har heller ikke noe med kuren å gjøre.

Dessuten er den både streng og traurig.

Jeg prøvde den i tenårene, noe somr resulterte i at jeg fikk voldsomme allerigutbrudd.

Det finnes mange andre, bedre og mer varige måter å endre ting på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog

Hei Marikken

Det er ingen holdepunkter for at denne slankekuren gir god effekt. Den blir ikke anbefalt av Rikshospitalet selv om navnet høres slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...