Marikken Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Hei ! Jeg er kommet over denne slankekuren. Vurderer å begynne på den, men ville høre om det var noen andre som har forsøkt den. Er den så effektiv som den sier, og må man følge den så nøye at man ikk engang kan tygge tyggis ? Håper på svar ! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Sånt som dette er bare egnet til en ting: Å ødelegge forbrenninga di! Sats heller på å gå ned i vekt på en SUNN måte, spise mindre og magrere (lite og ofte) og bevege deg mer! :-) PS: Det er IKKE Rikshospitalet som står bak denne kuren, til tross for navnet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Har aldri prøvd den, men såpass har jeg fått med meg at den er helsefarlig. Rikshospitalet sitt navn gjør den kanskje "attraktiv", men de vil ikke ha NOE med denne slankekuren å gjøre. STYR UNNA !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Ikke gjør det!!! Som de andre har sagt her: Den ødelegger forbrenningen i kroppen din, og du risikerer å slite med ettervirkningene lenge etterpå. Rikshospitalet har heller ikke noe med kuren å gjøre. Dessuten er den både streng og traurig. Jeg prøvde den i tenårene, noe somr resulterte i at jeg fikk voldsomme allerigutbrudd. Det finnes mange andre, bedre og mer varige måter å endre ting på! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Hei Marikken Det er ingen holdepunkter for at denne slankekuren gir god effekt. Den blir ikke anbefalt av Rikshospitalet selv om navnet høres slik ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.