Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ja, nå har eg plutselig 18 kanaler på Tv`en (Rikstv) i motsetning til de to eg hadde før. Men kor finner eg ut hva som går på de forskjellige kanalene ? Noen nettsider der eg finner de fleste kanalene. 0 Siter
Kalevala Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg bruker denne. Det er bare å legge inn de kanalene du har, så har du full oversikt :-) http://www.dagbladet.no/tvprogram/ 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 http://interaktiv.vg.no/tv/index.php?kanal=202&now=1&max=24&sortby=tid Meny til høyre. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 "grabbelars med ny plasma tv dahh" misunnelig her jeg sitter med min "lille" 28 tommer og 23 kanaler. "humre" 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 "grabbelars med ny plasma tv dahh" misunnelig her jeg sitter med min "lille" 28 tommer og 23 kanaler. "humre" Ja det er "overveldende", men eg føler meg tryggest på Nrk uansett, men nå får ihvertfall endelig inn Nrk2 og det har eg virkelig savna. Gleder meg til sønnen kommer hjem fra vinterferie, når han reiste hadde vi en 29" som ikkje virka... Skifta lampe i taket på rommet hans har eg gjort, pluss masse anna lurt. 0 Siter
molbomann Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg bruker denne. Det er bare å legge inn de kanalene du har, så har du full oversikt :-) http://www.dagbladet.no/tvprogram/ Jepp, Dagbladet sin er genial - bruker bare den 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ja det er "overveldende", men eg føler meg tryggest på Nrk uansett, men nå får ihvertfall endelig inn Nrk2 og det har eg virkelig savna. Gleder meg til sønnen kommer hjem fra vinterferie, når han reiste hadde vi en 29" som ikkje virka... Skifta lampe i taket på rommet hans har eg gjort, pluss masse anna lurt. Din gode "lure" pappa! Herlige deg! Ville svært gjerne vært flue på veggen når poden kommer hjem til det "pingle" Tv! "humre" Gleder meg på deres vegne! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Din gode "lure" pappa! Herlige deg! Ville svært gjerne vært flue på veggen når poden kommer hjem til det "pingle" Tv! "humre" Gleder meg på deres vegne! Takk, du kan godt få være flue på veggen. Nå må eg skynde meg å støvsuge rommet hans og legge på reine sengeklær så er alt i boks! :-) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Takk, du kan godt få være flue på veggen. Nå må eg skynde meg å støvsuge rommet hans og legge på reine sengeklær så er alt i boks! :-) Gode mann! 0 Siter
adelie Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 "grabbelars med ny plasma tv dahh" misunnelig her jeg sitter med min "lille" 28 tommer og 23 kanaler. "humre" ''grabbelars'' Heter det det?? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 ''grabbelars'' Heter det det?? "grabbelars" er et vestfold uttrykk som betyr "gratulerer" Litt harry men helt okey synes jeg! Hva synes du dahh?? 0 Siter
adelie Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 "grabbelars" er et vestfold uttrykk som betyr "gratulerer" Litt harry men helt okey synes jeg! Hva synes du dahh?? ehhh... ''"grabbelars" er et vestfold uttrykk som betyr "gratulerer" Litt harry men helt okey synes jeg! Hva synes du dahh?? '' Jeg er så voksen at ejg husker det som et uttrykk som lød slik: "skrabblars". Sånn..skrabblars med ny genser... Så "grabbe.." var jo litt morsomt da 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg bruker VG sin, i menyen til venstre på hovedsiden til VG. Som hos Dagbladet kan du også hos VG legge inn de kanalene du har. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg bruker VG sin, i menyen til venstre på hovedsiden til VG. Som hos Dagbladet kan du også hos VG legge inn de kanalene du har. Takk, eg får prøve og feile litt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.