AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hva synes dere om lufttrekkspill, sjonglering osv? Grei underholdning så langt, synes jeg 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Han med rockeringen var jo helt rå da!!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Han med rockeringen var jo helt rå da!!! Ja, sant ) Jeg fikk frysninger. 0 Siter
Gjest følsom mann 34 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ja, sant ) Jeg fikk frysninger. Og jeg gråt... *S* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Han med rockeringen var jo helt rå da!!! Han var veldig bra! Ellers så har resten vært sånn "bobbob" for å være litt diplomatisk, bånn i bøtta om eg skal si det rett ut. Om Thomas Gjertsen sender "Sound of Happines" videre, så er han en hykler. 0 Siter
Gjest Linnea79 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Har sett den amerikanske versjonen og tenkte at den norske kanskje ble litt tam iforhold, men tok vist feil. Er positiv overasket! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Og jeg gråt... *S* Gråter du nå også da? Jeg ler så jeg griner! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Gråter du nå også da? Jeg ler så jeg griner! Dette var i forbindelse med 4-åringen som danset.. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Han med rockeringen var knall! Hun som sang var også veldig flink. Gjetter at de to går videre. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Synes det var kjempe gøy jeg! :0) Mange flinke, og noen ikke fullt så flinke, men god underholdning! 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Lufttrekkspill passer vel som grei underholdning på fest, men ikke helt i dette programmet. Modig likevel Artig program Ho som sang synes jeg var kjempeflink, og sjonglørene og så han lille søte 4 åringen da. For en hjerteknuser "hva skal du danse" spurte de, "bra" svarte han, hærlig!! 0 Siter
Gjest Ser nok ting på en litt annen måte enn ment Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes altfor mye av det ligner på Idoltendenser: "å være med på tv være seg vi har noe å by på eller ei". Nå er det slik at talent kan være så mangt, å kunne synge er jo et talent, å kunne spille er et talent. Men selv så synes jeg at det skulle vært skviset mye mer. Slik som de utviklingshemmede, de var da svært så sjarmerende. Men er det talent? På en måte er det kanskje det, men når vi tenker stort program, mange penger, overraskende underholdning osv. er det nok da å kunne spille, synge eller trå schenen når så mange andre klarer akkurat det samme? Greit program, men det blir liksom ikke helt helmaks for min del. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Lufttrekkspill passer vel som grei underholdning på fest, men ikke helt i dette programmet. Modig likevel Artig program Ho som sang synes jeg var kjempeflink, og sjonglørene og så han lille søte 4 åringen da. For en hjerteknuser "hva skal du danse" spurte de, "bra" svarte han, hærlig!! Jeg tror jeg ville klart å spille lufttrekkspill nesten like bra med litt øvelse, he he. Litt komisk var det da. Han så ut som en type som trives bedre med rock enn med trekkspill De andre du nevner var kjempeflinke 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Jeg synes altfor mye av det ligner på Idoltendenser: "å være med på tv være seg vi har noe å by på eller ei". Nå er det slik at talent kan være så mangt, å kunne synge er jo et talent, å kunne spille er et talent. Men selv så synes jeg at det skulle vært skviset mye mer. Slik som de utviklingshemmede, de var da svært så sjarmerende. Men er det talent? På en måte er det kanskje det, men når vi tenker stort program, mange penger, overraskende underholdning osv. er det nok da å kunne spille, synge eller trå schenen når så mange andre klarer akkurat det samme? Greit program, men det blir liksom ikke helt helmaks for min del. Det er nå sånn det er i dagens tv-underholdning. Til syvende og sist er det seertallene som avgjør om det er en suksess eller ei. Hvis jeg skal snakke for meg selv, så liker jeg å se talentfulle personer, og jeg kan av og til le godt når noen driter seg ut. Det er klart at noen tjener penger på dette, det har du helt rett i, men jeg er ikke så opptatt av den delen. Hvis det etterhvert er seerne som skal stemme fram sine favoritter, så kan disse utviklingshemmede komme veldig langt 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Han med rockeringen var knall! Hun som sang var også veldig flink. Gjetter at de to går videre. ''. Gjetter at de to går videre. '' Hva mener du? Skal det avgjøres i dag? Jeg ble forstyrret her litt før det var slutt, så jeg fikk ikke med meg hva som skal skje senere i kveld. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 ''. Gjetter at de to går videre. '' Hva mener du? Skal det avgjøres i dag? Jeg ble forstyrret her litt før det var slutt, så jeg fikk ikke med meg hva som skal skje senere i kveld. Det begynner nå! :-) Dommerene skal sile ut av de som allerede har gått videre. Vet ikke hvor mange de skal ha med. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Det begynner nå! :-) Dommerene skal sile ut av de som allerede har gått videre. Vet ikke hvor mange de skal ha med. Ok, takk Det blir kjekt å se de beste en gang til da! 0 Siter
Tyroll Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Lufttrekkspill passer vel som grei underholdning på fest, men ikke helt i dette programmet. Modig likevel Artig program Ho som sang synes jeg var kjempeflink, og sjonglørene og så han lille søte 4 åringen da. For en hjerteknuser "hva skal du danse" spurte de, "bra" svarte han, hærlig!! ja. Og de trodde han skulle ha med seg citron på scenen. (mikrofon) LOL Kjempeherlig. Både han og sangerinnen som gikk videre. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 ja. Og de trodde han skulle ha med seg citron på scenen. (mikrofon) LOL Kjempeherlig. Både han og sangerinnen som gikk videre. Hele programmet ført til endel latterkuler i sofaen her hos oss. Hærlig med slik små 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hele programmet ført til endel latterkuler i sofaen her hos oss. Hærlig med slik små Skjønn han rockeringgutten som etter han gikk videre sa: "oj, nå _blir_ jeg kanskje norges rockekonge nå!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.