Gå til innhold

Norske talenter

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Hva synes dere om lufttrekkspill, sjonglering osv? Grei underholdning så langt, synes jeg :)

Fortsetter under...

Aliza1365380759
Skrevet

Han med rockeringen var jo helt rå da!!! :D

AneM1365380603
Skrevet

Ja, sant :o) Jeg fikk frysninger.

Gjest følsom mann 34
Skrevet

Ja, sant :o) Jeg fikk frysninger.

Og jeg gråt... *S*

Skrevet

Han var veldig bra!

Ellers så har resten vært sånn "bobbob" for å være litt diplomatisk, bånn i bøtta om eg skal si det rett ut.

Om Thomas Gjertsen sender "Sound of Happines" videre, så er han en hykler.

Gjest Linnea79
Skrevet

Har sett den amerikanske versjonen og tenkte at den norske kanskje ble litt tam iforhold, men tok vist feil. Er positiv overasket!

Annonse

Aliza1365380759
Skrevet

Og jeg gråt... *S*

Gråter du nå også da? ;) Jeg ler så jeg griner!

Aliza1365380759
Skrevet

Gråter du nå også da? ;) Jeg ler så jeg griner!

Dette var i forbindelse med 4-åringen som danset.. :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Han med rockeringen var knall! Hun som sang var også veldig flink. Gjetter at de to går videre.

Skrevet

Synes det var kjempe gøy jeg! :0)

Mange flinke, og noen ikke fullt så flinke, men god underholdning!

Skrevet

Lufttrekkspill passer vel som grei underholdning på fest, men ikke helt i dette programmet. Modig likevel :) Artig program :) Ho som sang synes jeg var kjempeflink, og sjonglørene og så han lille søte 4 åringen da. For en hjerteknuser :) "hva skal du danse" spurte de, "bra" svarte han, hærlig!!

Gjest Ser nok ting på en litt annen måte enn ment
Skrevet

Jeg synes altfor mye av det ligner på Idoltendenser: "å være med på tv være seg vi har noe å by på eller ei".

Nå er det slik at talent kan være så mangt, å kunne synge er jo et talent, å kunne spille er et talent. Men selv så synes jeg at det skulle vært skviset mye mer.

Slik som de utviklingshemmede, de var da svært så sjarmerende. Men er det talent? På en måte er det kanskje det, men når vi tenker stort program, mange penger, overraskende underholdning osv. er det nok da å kunne spille, synge eller trå schenen når så mange andre klarer akkurat det samme?

Greit program, men det blir liksom ikke helt helmaks for min del.

AneM1365380603
Skrevet

Lufttrekkspill passer vel som grei underholdning på fest, men ikke helt i dette programmet. Modig likevel :) Artig program :) Ho som sang synes jeg var kjempeflink, og sjonglørene og så han lille søte 4 åringen da. For en hjerteknuser :) "hva skal du danse" spurte de, "bra" svarte han, hærlig!!

Jeg tror jeg ville klart å spille lufttrekkspill nesten like bra med litt øvelse, he he. Litt komisk var det da. Han så ut som en type som trives bedre med rock enn med trekkspill ;)

De andre du nevner var kjempeflinke :)

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Jeg synes altfor mye av det ligner på Idoltendenser: "å være med på tv være seg vi har noe å by på eller ei".

Nå er det slik at talent kan være så mangt, å kunne synge er jo et talent, å kunne spille er et talent. Men selv så synes jeg at det skulle vært skviset mye mer.

Slik som de utviklingshemmede, de var da svært så sjarmerende. Men er det talent? På en måte er det kanskje det, men når vi tenker stort program, mange penger, overraskende underholdning osv. er det nok da å kunne spille, synge eller trå schenen når så mange andre klarer akkurat det samme?

Greit program, men det blir liksom ikke helt helmaks for min del.

Det er nå sånn det er i dagens tv-underholdning. Til syvende og sist er det seertallene som avgjør om det er en suksess eller ei. Hvis jeg skal snakke for meg selv, så liker jeg å se talentfulle personer, og jeg kan av og til le godt når noen driter seg ut. Det er klart at noen tjener penger på dette, det har du helt rett i, men jeg er ikke så opptatt av den delen.

Hvis det etterhvert er seerne som skal stemme fram sine favoritter, så kan disse utviklingshemmede komme veldig langt :)

AneM1365380603
Skrevet

Han med rockeringen var knall! Hun som sang var også veldig flink. Gjetter at de to går videre.

''. Gjetter at de to går videre. ''

Hva mener du? Skal det avgjøres i dag? Jeg ble forstyrret her litt før det var slutt, så jeg fikk ikke med meg hva som skal skje senere i kveld.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''. Gjetter at de to går videre. ''

Hva mener du? Skal det avgjøres i dag? Jeg ble forstyrret her litt før det var slutt, så jeg fikk ikke med meg hva som skal skje senere i kveld.

Det begynner nå! :-) Dommerene skal sile ut av de som allerede har gått videre. Vet ikke hvor mange de skal ha med.

AneM1365380603
Skrevet

Det begynner nå! :-) Dommerene skal sile ut av de som allerede har gått videre. Vet ikke hvor mange de skal ha med.

Ok, takk :) Det blir kjekt å se de beste en gang til da!

Skrevet

ja. Og de trodde han skulle ha med seg citron på scenen. (mikrofon) LOL

Kjempeherlig. Både han og sangerinnen som gikk videre. :)

Skrevet

ja. Og de trodde han skulle ha med seg citron på scenen. (mikrofon) LOL

Kjempeherlig. Både han og sangerinnen som gikk videre. :)

Hele programmet ført til endel latterkuler i sofaen her hos oss. Hærlig med slik små :)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Hele programmet ført til endel latterkuler i sofaen her hos oss. Hærlig med slik små :)

Skjønn han rockeringgutten som etter han gikk videre sa: "oj, nå _blir_ jeg kanskje norges rockekonge nå!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...