Gå til innhold

Norske talenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønn han rockeringgutten som etter han gikk videre sa: "oj, nå _blir_ jeg kanskje norges rockekonge nå!"

Jah! Da smeltet jeg fullstendig :)

Han på fire måtte telle på fingrene hvor gammel han var hehe

Skrevet

Hele programmet ført til endel latterkuler i sofaen her hos oss. Hærlig med slik små :)

Helt enig i at det er artig og se små og store talenter:-)

Men ærlig talt...er det ingen som har motforestillinger mot at barn i alderen 4-10 år skal delta i en konkurranse som dette? Jeg synes det er skremmende å se så små barn opptre med et slikt alvor og engasjement. Den stakkars gutten med rockeringen var jo vettskremt.

Eller er det jeg som er helt på viddene her?

Gjest så litt av programmet
Skrevet

ja. Og de trodde han skulle ha med seg citron på scenen. (mikrofon) LOL

Kjempeherlig. Både han og sangerinnen som gikk videre. :)

Jeg fikk ikke sett slutten, men hun som sang synes jeg ikke var noe god.

Skrevet

Helt enig i at det er artig og se små og store talenter:-)

Men ærlig talt...er det ingen som har motforestillinger mot at barn i alderen 4-10 år skal delta i en konkurranse som dette? Jeg synes det er skremmende å se så små barn opptre med et slikt alvor og engasjement. Den stakkars gutten med rockeringen var jo vettskremt.

Eller er det jeg som er helt på viddene her?

Jeg forstår hva du mener, forferdelig spennende for ham. Han satt der og holdt pusten nærmest, og med store øyne :) Vi må jo anta at foreldrene gjør det beste for dem. Det er jo fint at de støtter opp om det de interesserer seg for også da.

Skrevet

Jeg forstår hva du mener, forferdelig spennende for ham. Han satt der og holdt pusten nærmest, og med store øyne :) Vi må jo anta at foreldrene gjør det beste for dem. Det er jo fint at de støtter opp om det de interesserer seg for også da.

Ja, jeg skjønner den :-) Men en 4-åring som deltager i en talentkonkurranse? Jeg får assosiasjoner til USA/ Britney Spears. Og se hvordan det gikk :-(

Jeg synes det skulle ha vært en nedre aldersgrense for å delta i dette. Kan jo ikke være noen tvil om at dette er et stort press på så små barn?

Skrevet

Ja, jeg skjønner den :-) Men en 4-åring som deltager i en talentkonkurranse? Jeg får assosiasjoner til USA/ Britney Spears. Og se hvordan det gikk :-(

Jeg synes det skulle ha vært en nedre aldersgrense for å delta i dette. Kan jo ikke være noen tvil om at dette er et stort press på så små barn?

Det kunne helt klart vært en grense, men de ser vel kanskje på at det med små barn har gått fint i england, så da gjør de det her også? De gir en finere tilbakemelding enn i idol, der hadde de små ikke hatt noe å gjøre. Vi får håpe at de ikke tar skade av det.

Skrevet

Det kunne helt klart vært en grense, men de ser vel kanskje på at det med små barn har gått fint i england, så da gjør de det her også? De gir en finere tilbakemelding enn i idol, der hadde de små ikke hatt noe å gjøre. Vi får håpe at de ikke tar skade av det.

Ja, vi får håpe det :-) Selv om jeg synes den godeste Karlsen nesten snakket til noen av dem som om de var voksne. Brukte ord som "eksepsjonelt" osv.

Men vi får håpe at de vet hva de gjør. Både foreldre og Tv2 :-)

Skrevet

Ja, vi får håpe det :-) Selv om jeg synes den godeste Karlsen nesten snakket til noen av dem som om de var voksne. Brukte ord som "eksepsjonelt" osv.

Men vi får håpe at de vet hva de gjør. Både foreldre og Tv2 :-)

Både den ene og den andre snakket over styr foran de små ja. Men jeg reagerte på en ting. Den første deltakeren skulle være neger-elvis. _det er ikke lov å si neger, sa karlsen da. Men å banne med stygge ord, _det_ er lov? Jeg synes de banner i ett på tv for tiden. Hva skjer liksom? Men det var en annen sak :)

Skrevet

Både den ene og den andre snakket over styr foran de små ja. Men jeg reagerte på en ting. Den første deltakeren skulle være neger-elvis. _det er ikke lov å si neger, sa karlsen da. Men å banne med stygge ord, _det_ er lov? Jeg synes de banner i ett på tv for tiden. Hva skjer liksom? Men det var en annen sak :)

Ja, jeg synes det er så mange rare regler for hva som er "lov og ikke lov", at det er vanskelig å bli klok på. Men dette med å ha lov til å si "neger" eller ikke, har vel med rasisme å gjøre. Og banning er vel i manges øyne "noe helt annet", kanskje. Selv om banning støter mange mennesker:-(

Skrevet

Jeg fikk ikke sett slutten, men hun som sang synes jeg ikke var noe god.

Det var hun jenta på 7 år, jeg mente, og det går jo like mye på utstråling som på sangkunnskaper.

Gjest jamvold
Skrevet

Flott familieprogram! Hadde jeg ikke hatt barn så ville jeg ikke sett programmet, men som underholdning for hele familien så funker det bra.

Gjest så litt av programmet
Skrevet

Det var hun jenta på 7 år, jeg mente, og det går jo like mye på utstråling som på sangkunnskaper.

Henne så jeg ikke, men jeg tenkte på en jente på 26 (?).

Skrevet

Henne så jeg ikke, men jeg tenkte på en jente på 26 (?).

Ja, skjønte det :) Nei det var en sjarmerende 7 åring, som hadde en voksen fremtreden. Du får se henne igjen senere.

Men nå har jeg nettopp sett programmet som Ylvis-brødrene har på TV- Norge, har du sett det? Norges hærligste?

Det var vist reprise fra mandag.

Å herregud, jeg har ikke sett maken, snakk om originaler..... Tror jeg må legg ut tråd på dette :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...