adelie Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hva gjør han nå. Og hvofor måtte vi få Grosvold *sukk* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg savner han også. Nrk mente det var på tide å fornye seg litt, og de mente også de fleste kjendisene var vel brukt der i og med at dette er et lite land. Flere av dem var der ikke bare en gang . Dumt at de kuttet han ut, for det er nå seerne som skal avgjøre om det er bra underholdning eller ei. 0 Siter
adelie Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Jeg savner han også. Nrk mente det var på tide å fornye seg litt, og de mente også de fleste kjendisene var vel brukt der i og med at dette er et lite land. Flere av dem var der ikke bare en gang . Dumt at de kuttet han ut, for det er nå seerne som skal avgjøre om det er bra underholdning eller ei. Jeg trodde det var han som ville noe annet, jeg. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg trodde det var han som ville noe annet, jeg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163159 0 Siter
adelie Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=163159 Åja. Men konseptet går jo uansett på å ha _aktuelle_ gjester. Og G... gjør det bare så utroooooooooooooolig mye dårligere, og mindre trivleig for oss, og i det hele tatt ... der hun sitter forskanset bak det teite bordet sitt en fredagskveld. I stedet for den fine lune stemnngen som Fredrik skapte. *pfeuyyy* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Åja. Men konseptet går jo uansett på å ha _aktuelle_ gjester. Og G... gjør det bare så utroooooooooooooolig mye dårligere, og mindre trivleig for oss, og i det hele tatt ... der hun sitter forskanset bak det teite bordet sitt en fredagskveld. I stedet for den fine lune stemnngen som Fredrik skapte. *pfeuyyy* Er enig med deg i alt du skriver Men en ting.. Hun Nadia Hasnaoui var verre... Vet ikke om du husker eller har fortrengt at hun hadde lørdagsundeholdningen på Tv 2 for noen år siden. 0 Siter
adelie Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Er enig med deg i alt du skriver Men en ting.. Hun Nadia Hasnaoui var verre... Vet ikke om du husker eller har fortrengt at hun hadde lørdagsundeholdningen på Tv 2 for noen år siden. Jeg så ikke på det. 0 Siter
adelie Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Og jeg savner Anne Kat. Ja når man først vente seg til henne, så var det helt herlig hvordan det bare _rant_over av morsomme itng, mens hun nye prøver å være morsom og så ser hun seg rundt for å sjekke om det funka eller ikke... 0 Siter
adelie Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Er enig med deg i alt du skriver Men en ting.. Hun Nadia Hasnaoui var verre... Vet ikke om du husker eller har fortrengt at hun hadde lørdagsundeholdningen på Tv 2 for noen år siden. Glemte å ta med at G.. er også så _selvopptatt_. Feil sted å være selvopptatt, må jo bare mislykkes. Irrhhh... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg trodde det var han som ville noe annet, jeg. Det var det nok, og det han ville det ville han med Maria Bonnevie! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Glemte å ta med at G.. er også så _selvopptatt_. Feil sted å være selvopptatt, må jo bare mislykkes. Irrhhh... Gode programledere skal aldri ta oppmerksomheten fra gjestene, om de ikke gjør det på en sånn genial måte som Thomas og Harald da 0 Siter
Tyroll Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Gjør du virkelig? Jeg gjør ikke Men alternativet er mye mye verre enn Skavlan, derfor ser jeg tv 2 på den tiden 0 Siter
Tyroll Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Gode programledere skal aldri ta oppmerksomheten fra gjestene, om de ikke gjør det på en sånn genial måte som Thomas og Harald da Jepp Thomas og Harald er tingen. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Det var det nok, og det han ville det ville han med Maria Bonnevie! Det hadde jeg villet også! "sukk" Hadde hinket jorden rundt jeg for den dama! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Åja. Men konseptet går jo uansett på å ha _aktuelle_ gjester. Og G... gjør det bare så utroooooooooooooolig mye dårligere, og mindre trivleig for oss, og i det hele tatt ... der hun sitter forskanset bak det teite bordet sitt en fredagskveld. I stedet for den fine lune stemnngen som Fredrik skapte. *pfeuyyy* Fredrik er Fredrik.Noen gutter er bare såååå søte assa! 0 Siter
siriil Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Ja nå er det bare dødskjedelig underholdning både på TV2 og NRK om fredagene. unntaket er Thomas og Harald da. 0 Siter
ekte nick Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Nei grøss, jeg er så glad skavlan er ute. Grosvold er bare SÅ mye bedre og mye mer seriøs! 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja når man først vente seg til henne, så var det helt herlig hvordan det bare _rant_over av morsomme itng, mens hun nye prøver å være morsom og så ser hun seg rundt for å sjekke om det funka eller ikke... Ja ikke sant. Den store forskjellen på Anne Kat og Linn Skåber er at Anne Kat ER morsom helt naturlig mens Linn PRØVER å være det. Anne Kat har en sarkastisk og lite selvhøytidelig holdning. Mens det vises at Linn har dette som jobb. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg var så møkk lei først & sist jeg, at det gjør jeg overhode ikke. Men Grosvold gidder jeg heller ikke se på, så det blir annen kanal som får min oppmerksomhet da, om jeg i det hele tatt har på tven. MVH 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.