Gå til innhold

*savner skavlan**savner skavlan**savner skavlan*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør han nå. Og hvofor måtte vi få Grosvold *sukk*

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg savner han også. Nrk mente det var på tide å fornye seg litt, og de mente også de fleste kjendisene var vel brukt der i og med at dette er et lite land. Flere av dem var der ikke bare en gang :).

Dumt at de kuttet han ut, for det er nå seerne som skal avgjøre om det er bra underholdning eller ei.

Skrevet

Jeg savner han også. Nrk mente det var på tide å fornye seg litt, og de mente også de fleste kjendisene var vel brukt der i og med at dette er et lite land. Flere av dem var der ikke bare en gang :).

Dumt at de kuttet han ut, for det er nå seerne som skal avgjøre om det er bra underholdning eller ei.

Jeg trodde det var han som ville noe annet, jeg.

Skrevet

Åja. Men konseptet går jo uansett på å ha _aktuelle_ gjester. Og G... gjør det bare så utroooooooooooooolig mye dårligere, og mindre trivleig for oss, og i det hele tatt ... der hun sitter forskanset bak det teite bordet sitt en fredagskveld. I stedet for den fine lune stemnngen som Fredrik skapte.

*pfeuyyy*

AneM1365380603
Skrevet

Åja. Men konseptet går jo uansett på å ha _aktuelle_ gjester. Og G... gjør det bare så utroooooooooooooolig mye dårligere, og mindre trivleig for oss, og i det hele tatt ... der hun sitter forskanset bak det teite bordet sitt en fredagskveld. I stedet for den fine lune stemnngen som Fredrik skapte.

*pfeuyyy*

Er enig med deg i alt du skriver :) Men en ting.. Hun Nadia Hasnaoui var verre... Vet ikke om du husker eller har fortrengt at hun hadde lørdagsundeholdningen på Tv 2 for noen år siden.

Annonse

Skrevet

Er enig med deg i alt du skriver :) Men en ting.. Hun Nadia Hasnaoui var verre... Vet ikke om du husker eller har fortrengt at hun hadde lørdagsundeholdningen på Tv 2 for noen år siden.

Jeg så ikke på det.

Skrevet

Og jeg savner Anne Kat.

Ja når man først vente seg til henne, så var det helt herlig hvordan det bare _rant_over av morsomme itng, mens hun nye prøver å være morsom og så ser hun seg rundt for å sjekke om det funka eller ikke...

Skrevet

Glemte å ta med at G.. er også så _selvopptatt_. Feil sted å være selvopptatt, må jo bare mislykkes. Irrhhh...

Skrevet

Jeg trodde det var han som ville noe annet, jeg.

Det var det nok, og det han ville det ville han med Maria Bonnevie!

AneM1365380603
Skrevet

Glemte å ta med at G.. er også så _selvopptatt_. Feil sted å være selvopptatt, må jo bare mislykkes. Irrhhh...

Gode programledere skal aldri ta oppmerksomheten fra gjestene, om de ikke gjør det på en sånn genial måte som Thomas og Harald da :)

Skrevet

Gjør du virkelig? Jeg gjør ikke :)

Men alternativet er mye mye verre enn Skavlan, derfor ser jeg tv 2 på den tiden :)

Annonse

Skrevet

Gode programledere skal aldri ta oppmerksomheten fra gjestene, om de ikke gjør det på en sånn genial måte som Thomas og Harald da :)

Jepp :) Thomas og Harald er tingen.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det var det nok, og det han ville det ville han med Maria Bonnevie!

Det hadde jeg villet også! "sukk" Hadde hinket jorden rundt jeg for den dama!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

*pfeuyyy*

Fredrik er Fredrik.Noen gutter er bare såååå søte assa!

Skrevet

Ja nå er det bare dødskjedelig underholdning både på TV2 og NRK om fredagene. unntaket er Thomas og Harald da.

Skrevet

Nei grøss, jeg er så glad skavlan er ute. Grosvold er bare SÅ mye bedre og mye mer seriøs!

Gjest Astroide
Skrevet

Ja når man først vente seg til henne, så var det helt herlig hvordan det bare _rant_over av morsomme itng, mens hun nye prøver å være morsom og så ser hun seg rundt for å sjekke om det funka eller ikke...

Ja ikke sant. Den store forskjellen på Anne Kat og Linn Skåber er at Anne Kat ER morsom helt naturlig mens Linn PRØVER å være det.

Anne Kat har en sarkastisk og lite selvhøytidelig holdning. Mens det vises at Linn har dette som jobb.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg var så møkk lei først & sist jeg, at det gjør jeg overhode ikke.

Men Grosvold gidder jeg heller ikke se på, så det blir annen kanal som får min oppmerksomhet da, om jeg i det hele tatt har på tven.

MVH

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...