Gjest Shira :o) Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Jeg holder på å bli tussete av smerter, så sympati mottas med stor takk altså ;o) Noen som har hatt dren i nyra? Og aner sånn noenlunde hvor lenge det skal gjøre så sinnsykt vondt? Kort fortalt, de gikk inn med nål i ryggen i nyra på jakt etter nyrestein, der var urinlederen helt tett og de klarte ikke blokke ut. Det var svinevondt (jeg var våken hele tiden, lokalbedøvelse). Skal gjøre det samme men med kniv inni neste gang, men jeg undrer meg på om ikke smertene snart vil minske litt? Men altså, sympati funker det også altså ;o) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Uff, stakkars deg . Jeg har aldri hørt om denne nåla, men det høres vondt ut. Håper på det beste, at du snart blir kvitt smertene. 0 Siter
Gjest Not tonight honey... Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Tatal.... *klappe på hodet* 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Å kjære all verden!! Skal si du har fått det.... Nei dette aner jeg lite om, men antar at de må få bort det som stenger før smertene kan begynne å gi seg. Modige du, våken å greier Det var internett på avdelingen? Har du snille pleiere rundt deg da? *Stelle fint med shira* må de jo. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Å kjære all verden!! Skal si du har fått det.... Nei dette aner jeg lite om, men antar at de må få bort det som stenger før smertene kan begynne å gi seg. Modige du, våken å greier Det var internett på avdelingen? Har du snille pleiere rundt deg da? *Stelle fint med shira* må de jo. He he, modig er jeg ikke, jeg hadde ikke noe valg. Var ikke trådløst nei. Var nett nede i kantina, men tror du ikke pcèn min var død da jeg skulle bruke den, typisk. Nja, jeg håper jo at drenet skal roe seg og smertene slippe taket litt, før e går in og skjærer i meg. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Tatal.... *klappe på hodet* Takk takk, hjelper det vet du ) 0 Siter
Loralei Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Uff og huff. Håper du kommer deg snart.. Hjelper det ikke med smertedempende?? Du får ha god bedring, og lykke til med neste inngrep.. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Uff, stakkars deg . Jeg har aldri hørt om denne nåla, men det høres vondt ut. Håper på det beste, at du snart blir kvitt smertene. Nåla var ikke vond, lokalbedøvelsen var, men det gikk jo fort over. Det som var vondt var når de traff blokkeringen som de ikke visste at var der, det var vondt det. Jeg gråt til og med, og jeg har tatt mange undersøkelser og operasjoner og gråter sjelden. Det går over dette også, som det det meste ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1203719565' post='3811362] He he, modig er jeg ikke, jeg hadde ikke noe valg. Var ikke trådløst nei. Var nett nede i kantina, men tror du ikke pcèn min var død da jeg skulle bruke den, typisk. Nja, jeg håper jo at drenet skal roe seg og smertene slippe taket litt, før e går in og skjærer i meg. Næhei! Typisk når det absolutt ikke må skje... fått låne en da du ja. Spør etter en healer Mange sykehus har alternative terapauter som kan hjelpe med smerter nå tror jeg... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Næhei! Typisk når det absolutt ikke må skje... fått låne en da du ja. Spør etter en healer Mange sykehus har alternative terapauter som kan hjelpe med smerter nå tror jeg... Jeg er hjemme jeg nå. Jeg vil ikke gå og ha vondt på sykehuset, da er jeg heller hjemme, reiser tilbake på onsdag. Kjempeflinke sykepleiere og alt, men jeg har det best hjemme. Jeg vet ikke hva tilbud Riksen har og ikke, jeg har brukt smerteteamet deres, de er dyktige. Jeg har kutta morfinen nå, bare kaster opp. Så jeg får ikke tatt smertene skikkelig, men jeg orker ikke spy hele tiden. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Uff og huff. Håper du kommer deg snart.. Hjelper det ikke med smertedempende?? Du får ha god bedring, og lykke til med neste inngrep.. Thanks. Nei jeg får ikke tatt smertene skikkelig. Morfin er hakket bedre, men da bare spyr jeg, så da blir det og velge mellom to onder. Jeg er så øm i magen etter herjingen inni der, så jeg orker ikke kaste opp. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1203719693' post='3811370] Nåla var ikke vond, lokalbedøvelsen var, men det gikk jo fort over. Det som var vondt var når de traff blokkeringen som de ikke visste at var der, det var vondt det. Jeg gråt til og med, og jeg har tatt mange undersøkelser og operasjoner og gråter sjelden. Det går over dette også, som det det meste ) Uff, det høres ikke godt ut..! Er ikke du plaget med smerter sånn ellers også, eller husker jeg feil? 0 Siter
Loralei Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1203720038' post='3811383] Thanks. Nei jeg får ikke tatt smertene skikkelig. Morfin er hakket bedre, men da bare spyr jeg, så da blir det og velge mellom to onder. Jeg er så øm i magen etter herjingen inni der, så jeg orker ikke kaste opp. Det skjønner jeg godt.. Du får bite sammen tenna så går det nok forhåpentligvis snart over.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1203719965' post='3811379] Jeg er hjemme jeg nå. Jeg vil ikke gå og ha vondt på sykehuset, da er jeg heller hjemme, reiser tilbake på onsdag. Kjempeflinke sykepleiere og alt, men jeg har det best hjemme. Jeg vet ikke hva tilbud Riksen har og ikke, jeg har brukt smerteteamet deres, de er dyktige. Jeg har kutta morfinen nå, bare kaster opp. Så jeg får ikke tatt smertene skikkelig, men jeg orker ikke spy hele tiden. Det holder med ett onde forstår jeg godt. Vel, ikke lett å trøste, håper det løser seg fort! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Du får mange tanker fra meg. Jeg håper du får det bedre snart! Og at du får sove i natt uten for mye smerter. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 * masse klemmer til Shira:0) * Håper natten blir bedre og morgendagen god! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1203719693' post='3811370] Nåla var ikke vond, lokalbedøvelsen var, men det gikk jo fort over. Det som var vondt var når de traff blokkeringen som de ikke visste at var der, det var vondt det. Jeg gråt til og med, og jeg har tatt mange undersøkelser og operasjoner og gråter sjelden. Det går over dette også, som det det meste ) Uff, jeg blir helt kvalm på dine vegne, Shira, det er tøft å ha sterke smerter. Og når undersøkelsen i tillegg blir smertefull, da skjønner jeg godt at tårene kommer! Håper inderlig at smertene slipper taket etterhvert, og at det som blokkerer kommer ut. Eller må de fjerne det med kniv? Tenker på deg, Shira... 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Her sitter jeg og synes synd på meg selv, jeg har fått betennelse i et operasjonssår og har "stikksmerter" og synes verden er ille. Også leser jeg innlegget ditt... STAKKARS DEG! (Jeg skal skamme meg dypt og inderlig over min egen pysethet!) Har ingen anelse om dette med dren og nyrer, men jeg kan jo levende forestille meg hvor vondt det er... Huff! Ser lenger ned at du ikke tåler morfin så godt. Jeg spyr (og blir drita full) av morfin, eneste som tar smertene uten problemer for meg er paralgin major og voltaren i kombinasjon. Det har du kanskje prøvd? Jeg bruker ikke det nå, altså, men jeg har hatt noen keisersnitt og dette var det eneste som fungerte. (Hvis jeg sier noe som er helt på trynet/altfor svakt og uinteressant må du ha meg unnskyldt, jeg er ikke så voldsomt bevandret i den smertestillende verdenen...) Håper du snart er smertefri! 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Uff, jeg blir helt kvalm på dine vegne, Shira, det er tøft å ha sterke smerter. Og når undersøkelsen i tillegg blir smertefull, da skjønner jeg godt at tårene kommer! Håper inderlig at smertene slipper taket etterhvert, og at det som blokkerer kommer ut. Eller må de fjerne det med kniv? Tenker på deg, Shira... Det må taes med kniv visstnok, men jeg slipper heldigvis operasjon, siden de kan gå inn via drenet i nyra. Det er godt, for da er jeg raskere på beina igjen. Går over dette også, jeg følte meg bare så liten og pjusk i går ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.