Gjest Stine-858 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Sjefen min er treig med å betale meg penger for noen ukers arbeid... Somler og somler...og det kommer alltid liksom noe i veien... Men h*n LOOOVER meg at jeg skal få de...skikkelig knallhardt lover h*n det, men det skjer ingenting!? Tilværelsen min henger i en tynn tråd uten de pengene så jeg vil ikke gå på vedkommende og aggressivt kreve de....i tilfelle h*n velger å ikke betale meg i forbannelse. (Hadde ikke kontrakt da.) Hva gjør jeg? Noen luringer der ute med noen gode tips? Håper det henger vertfall litt sammen det her. 0 Siter
pekkaline Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Be han om en skriftlig erklæring på at du skal få utbetalt kr.... også kan du vise den i banken og kanskje få en kontokreditt som går i null når pengene går inn? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Det "lureste" er å få en arbeidskontrakt uansett hvilken type arbeide du utfører. Har du ikke det "kan" du blitt tatt skikkelig ved nesa!! 0 Siter
Gjest Stine-858 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Be han om en skriftlig erklæring på at du skal få utbetalt kr.... også kan du vise den i banken og kanskje få en kontokreditt som går i null når pengene går inn? Kanskje et dumt spørsmål, men har en telefon full av lovnader (sms) noen verdi? 0 Siter
Gjest Stine-858 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Det "lureste" er å få en arbeidskontrakt uansett hvilken type arbeide du utfører. Har du ikke det "kan" du blitt tatt skikkelig ved nesa!! Ja, dette merker jeg. Ikke noe gøy det her. Er ikke like naiv neste gang, for å si det sånn. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men har en telefon full av lovnader (sms) noen verdi? Neppe noen verdi i "sms"garantier desverre! Få deg umiddelbart et annet kontrakt festet arbeide og mas på denne "useriøse"arb giver om det han skylder deg! Før du sier opp så få ham til å skrive under timelister du har jobbet for ham og få med stempel fra butikken med underskrift fra ham! Da sitter han i saksa! 0 Siter
Gjest Stine-858 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Neppe noen verdi i "sms"garantier desverre! Få deg umiddelbart et annet kontrakt festet arbeide og mas på denne "useriøse"arb giver om det han skylder deg! Før du sier opp så få ham til å skrive under timelister du har jobbet for ham og få med stempel fra butikken med underskrift fra ham! Da sitter han i saksa! Takk for svar 0 Siter
Gjest forslag til stine Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men har en telefon full av lovnader (sms) noen verdi? Hvis han ikke vil gi deg slik skriftlig bekreftelse som pekkaline skrev, må du be om sluttattest. Er han for vrang der også, går du til Arbeidstilsynet for hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.