Gå til innhold

Varg Veum filmer

Anbefalte innlegg

Gjest filmfrik
Skrevet

Jeg har fått i 2 filmer av Varg Veum:bitre blomster og tornerose.Finnes der flere?.Er det noen følgetong på filmene eller kan jeg se den rekkefølgen som jeg vil

Skrevet

Bøkene må ikke nødvendigvis lese i rekkefølge i alle fall, selv om det innimellom henvises til noe som hendte i tidligere bøker. Sannsynligvis kan du se filmene helt uavhengig av hverandre. Hvor mange som har kommet vet jeg ikke, men samtlige er helt nye på markedet i alle fall. :o)

hare1365380455
Skrevet

Jeg ville sett filmene i rekkefølge, i hvert fall de to første. (Der Veum møter en dame.) Bitre blomster er først.

hare1365380455
Skrevet

Det kommer i alt 5-6 filmer om Veum. Noen skal gå på kino, og noen kommer rett på dvd.

Gjest Megler Smekk
Skrevet

I første omgang skal seks filmer spilles inn, der to skal gå på kino og fire på TV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...