Annabeth Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hei Tykk termodyne full av oppkast. Står på dyna at den må vaskes i stor vaskemaskin som tåler minst 7 kg. Min maskin tåler 5 kg. Noen som har prøvd dette likevel? Har verken vaskekum stor nok eller badekar jeg kanlegge i bløt i. Må dyna bare kastes? Mvh 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nå suger jo en dyne noe vanvittig med vann og blir sannsynligvis svinetung, så jeg tviler på at jeg hadde tatt sjansen... På den annen siden går det sikkert bra. ;o) Har du sluk på rommet der maskina står? I tilfelle det går galt... Men skyld ikke på meg om maskina tar kvelden altså! ;o) 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Den kommer aldri til å bli ren når maskinen blir så full! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vi vasket dobbel dyna vår i maskinen...Men vi måtte vaske den i flere omganger, for den ble jo ikke ren..Men vi snudde den noen ganger, og det fungerte greit nok i nøden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.