Gå til innhold

Hvor i Oslo...

Anbefalte innlegg

Morning Glory
Skrevet

... er det bra sjekkemarked om dagen? Tenker på utesteder. Jeg har nettopp blitt singel, og har lyst til å utforske markedet;) Er på jakt etter en intelligent mann på ca 25 med glimt i øyet...

Skrevet

Hva med en intelligent mann på ca 46 med glimt i øyet...? :)

Skrevet

Hva med en intelligent mann på ca 46 med glimt i øyet...? :)

En kjenning av deg? ;)

Skrevet

He.he...Veldig morsomt. *geiper* :)

*LOL* Jeg syntes faktisk den var veldig morsom jeg. Så banal humor har _jeg_!

Skrevet

*LOL* Jeg syntes faktisk den var veldig morsom jeg. Så banal humor har _jeg_!

Greit nok det! *smiler*

Skrevet

Dessuten var det litt pedofilt - du er jo 21 år for gammel jo.

Det blir verre og verre å finne noen ettersom årene går, så jeg skulle ønske jeg kunne velge en som var 10 år yngre, (slik du kan uten å vekke oppsikt) for menn blir så ..satte? eller noe slikt. Dårlig utvalg iallfall, men ejg trenger jo kun én - den rette :)

Skrevet

Det blir verre og verre å finne noen ettersom årene går, så jeg skulle ønske jeg kunne velge en som var 10 år yngre, (slik du kan uten å vekke oppsikt) for menn blir så ..satte? eller noe slikt. Dårlig utvalg iallfall, men ejg trenger jo kun én - den rette :)

.

Skrevet

Unnskyld innlegget som ble postet feil... :=|

Gjest Jølsen's
Skrevet

På Karl Johan, særlig en sen lørdagskveld. Gjerne i samtale med mørke kvinner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...