suppie Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Hei! Jeg er en jente på 16 år som gjerne vil komme i bedre form. Jeg har tenkt å begynne å jogge. D jeg lurte på var om d kan være skadelig å jogge rundt 3 km hver dag? Må jeg jogge mindre, eller er d greit å jogge såpass ofte? Takknemlig for svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest guggen Skrevet 18. juni 2001 Del Skrevet 18. juni 2001 Hei hvis du ikke løper til du stuper hver dag, men heller har et moderat tempo kan du fint jogge 3 km hver dag. Etterhvert som du kommer i bedre form kan du løpe 8-9 km i strekk. Det går nok på en 45 minutter i moderat tempo. Da ville jeg bare jogget annenhver dag. Jeg mener det er bedre både for kondisjon og for fettforbrenning med litt lengre økter enn 3 km, men det er jo en fin måte å starte på med de 3 km. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John Gunnar Oppheim, Instruktør Skrevet 20. juni 2001 Del Skrevet 20. juni 2001 Hei, jogging er en fin aktivitet. Begynn lavt på et lett nivå, og tren deg opp etterhvert som formen kommer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.