pærebrus Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Er det mange av dere som har TV på kjøkkenet? Jeg har litt lyst å kjøpe en liten flatskjerm til å feste på veggen, vet ikke om det er litt råflott? Er ingen TV-slave akkurat, men tilbringer ganske mye tid på kjøkkenet både med matlaging og bare sitte ved bordet og lese aviser o.l. Sitter forresten på kjøkkenet nå også. Så det hadde jo vært litt greit å kunne ha på TV i bakgrunnen mens jeg lager mat og slikt. Skal tro hvilken TV-størrelse som er passe? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja, vi har nylig fått det. På sikt blir det muligens en liten flatskjerm. Jeg koser meg med sportssendingene i helgene. Tv'n i stua blir som regel okkupert av ungene. 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vi har ikke, men snakket senest i går om å kjøpe en liten tv til og ha på kjøkkenet. Vi er der mye, samtidig som vi gjerne vil se med et halvt øye på noe som går. Størrelse har jeg null snøring på. 0 Siter
pærebrus Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 [quote name=Shira )' timestamp='1203777991' post='3811681] Vi har ikke, men snakket senest i går om å kjøpe en liten tv til og ha på kjøkkenet. Vi er der mye, samtidig som vi gjerne vil se med et halvt øye på noe som går. Størrelse har jeg null snøring på. Ja, tror jeg vil kjøpe en liten en jeg altså. Sambo er ikke her så mye, men jeg driver gjerne på store deler av helgen med matlaging så det hadde vært greit å følge med litt på sportssendinger og slike ting. Får diskutere det i heimen først. 0 Siter
Gjest Blikkboks Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vi har en 17" flatskjerm på veggen ved kjøkkent/spisestua. Brukes lite da, men er kjekk å ha når middagen kommer rett i barnetv, eller på morningen for å få med meg litt nyheter, mens poden ser på barnetv.... Den blir vel brukt sånn gjennomsnittelig mye mindre enn jeg trodde vi kom til å bruke den. Det kan gå måneder mellom hver gang, og så plutselig brukes den igjen, og så plutselig glemmer vi at vi har den igjen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vi har ikke tv på kjøkkenet. Men vi kjøpte en liten flatskjem på europris (av alle plasser) som vi skal ha i campingvognen. 19". Den kosta 2.499,- 0 Siter
pærebrus Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Vi har ikke tv på kjøkkenet. Men vi kjøpte en liten flatskjem på europris (av alle plasser) som vi skal ha i campingvognen. 19". Den kosta 2.499,- Ser ikke helt for meg hvor stor en 19" er, men det er vel passe størrelse til kjøkkenet. Europris ja, det var jo ikke så veldig dyrt nei. Får sjekke den ut. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nope. Har tv i stua og i kjellerstua, det holder. Jeg har forresten et veldig lite kjøkken. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ser ikke helt for meg hvor stor en 19" er, men det er vel passe størrelse til kjøkkenet. Europris ja, det var jo ikke så veldig dyrt nei. Får sjekke den ut. Du fikk sikkert reklamen i posten her om dagen Ja den tror jeg er stor nok på kjøkkenet, men du kan jo ha et ti meter langt kjøkken for alt jeg vet Verdt en titt ja. 0 Siter
pærebrus Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Nope. Har tv i stua og i kjellerstua, det holder. Jeg har forresten et veldig lite kjøkken. Vi også har en i kjellerstua, men det rommet er full av rot og blir ikke brukt på en god stund tror jeg. Men TVen står der da. Forøvrig en diger TV (ikke flatskjerm nei), så tror ikke den passer på kjøkkenet heller. 0 Siter
pærebrus Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Du fikk sikkert reklamen i posten her om dagen Ja den tror jeg er stor nok på kjøkkenet, men du kan jo ha et ti meter langt kjøkken for alt jeg vet Verdt en titt ja. Hehe, stort kjøkken har jeg men 10 meter langt var vel å ta litt hardt i. Vil bare ha en liten til å feste på veggen, så tror nok det skal holde. 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hehe, stort kjøkken har jeg men 10 meter langt var vel å ta litt hardt i. Vil bare ha en liten til å feste på veggen, så tror nok det skal holde. Hvis en tomme er 2,5cm så blir skjermen ca 48cm fra hjørnet oppe i den ene siden, til hjørnet nede i andre siden Flaut, men jeg er usikker på tomme i cm. *Går og gjemmer meg* 0 Siter
Gjest jamvold Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vi har en gammel reisetv i høyskapet. Der har den fått egen hylle og når vi skal se på den slår vi døren opp. Da kan vi se den fra kjøkkenbordet. Den blir brukt hver morgen når ungene skal på barnehage og skole og spiser frokost. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Vi ha snaut kjøkken ;0) Bare et "skåb i en kråg", og der er hvertfall ingen tv.. Men jeg ville nok ikke hatt tv på kjøkkenet...Syns man ser nok tv i grunnen. Og er redd det hadde blitt en kamp hver morgen med ungene, som ville sett tv under frokosten... Vi har en tv, og det er nesten en for mye ;0) Men har du sett de kjøleskapene med intregert tv? De er litt stilige :0) Syns du skulle ta en tur å kikke litt, skulle tro det fantes egne kjøkkentv? Blir jo mye fett ol.. 0 Siter
lissi67 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja, vi har nylig fått det. På sikt blir det muligens en liten flatskjerm. Jeg koser meg med sportssendingene i helgene. Tv'n i stua blir som regel okkupert av ungene. Vi har tv på kjøkkenet ja,og jeg elsker den,er så greit om morran,frokost tv og når jeg lager middag,salat, vel ting som tar litt tid,greit å ikke gå glipp av noe da. Men vi har en regel,ikke tv mens vi spiser middag,og det funker helt greit. Dette er ett av de kjøpene jeg absolutt ikke angrer på,deilig synes jeg da. Har ett ganske stort kjøkken,og det henger på veggen(flatskjerm m.innebygget dvd spiller). Vi har fem tv og storskjerm/procjektor(?),vi er over middels inntresert i film og tv da,ihvertfall guttene her,de har etterhvert endel filmer og spill og sånn. Anbefaler en på kjøkkenet selvfølgelig. 0 Siter
pærebrus Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Vi ha snaut kjøkken ;0) Bare et "skåb i en kråg", og der er hvertfall ingen tv.. Men jeg ville nok ikke hatt tv på kjøkkenet...Syns man ser nok tv i grunnen. Og er redd det hadde blitt en kamp hver morgen med ungene, som ville sett tv under frokosten... Vi har en tv, og det er nesten en for mye ;0) Men har du sett de kjøleskapene med intregert tv? De er litt stilige :0) Syns du skulle ta en tur å kikke litt, skulle tro det fantes egne kjøkkentv? Blir jo mye fett ol.. Ja, det kan hende det finnes egne for kjøkkenet. Men den skal jo være et stykke unna matlagingssonen, så vet ikke om det vil bli noe problem. Ja egentlig så prøver jeg å se mindre TV, så det strider jo imot all fornuft. Men jeg synes det er så koselig å være på kjøkkenet, og er her mye og lager mat, så tenkte det ville være koselig å kunne ha TV her også. Kanskje det er nok med datamaskinen som stjeler all tid? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja, det kan hende det finnes egne for kjøkkenet. Men den skal jo være et stykke unna matlagingssonen, så vet ikke om det vil bli noe problem. Ja egentlig så prøver jeg å se mindre TV, så det strider jo imot all fornuft. Men jeg synes det er så koselig å være på kjøkkenet, og er her mye og lager mat, så tenkte det ville være koselig å kunne ha TV her også. Kanskje det er nok med datamaskinen som stjeler all tid? Om du har en god kjøkkenvifte går det sikkert fint! Min er så dårlig, så derfor jeg tenkte slik... Data tar nok tid, men er jo så koslig :0) 0 Siter
lissi67 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Ja, det kan hende det finnes egne for kjøkkenet. Men den skal jo være et stykke unna matlagingssonen, så vet ikke om det vil bli noe problem. Ja egentlig så prøver jeg å se mindre TV, så det strider jo imot all fornuft. Men jeg synes det er så koselig å være på kjøkkenet, og er her mye og lager mat, så tenkte det ville være koselig å kunne ha TV her også. Kanskje det er nok med datamaskinen som stjeler all tid? Men du sparer jo masse tid om du ser tv og lager mat vettu. Det er jo det som er det geniale med ett tv på kjøkkenet,du kan jo lage mat mens favoritt programmet ditt går og dermed har du jo spart masse tid, nemlig, 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Nei, og det kommer vi nok ikke til å få heller. 0 Siter
pærebrus Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Men du sparer jo masse tid om du ser tv og lager mat vettu. Det er jo det som er det geniale med ett tv på kjøkkenet,du kan jo lage mat mens favoritt programmet ditt går og dermed har du jo spart masse tid, nemlig, Ja ikke sant! For jeg greier jo ikke å bruke dataen mens jeg lager mat, så det er jo verre. Ja til TV på kjøkkenet! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.