Gå til innhold

Koble I-Pod til høyttalere

Anbefalte innlegg

Gjest podstripa
Skrevet

Litt grønn på dette, men hva trenger jeg da?

Holder det med en kabel f.eks hvis jeg skal koble til Tivoli-radioen? Eller må jeg kjøpe høyttalere separat?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du kan sikkert koble iPoden direkte til en Tivoli-radio. *ønske meg Tivoli iYiYiY*

Skrevet

Du trenger ikke noe fancy, en jack til jack holder fint (vanlig stereoplugg i begge ender). Om du skal koble ipoden til et større stereosystem trenger du kanskje jack til rca (gule og røde plugger). De får du kjøpt på de fleste stereobutikker, og Clas Ohlson.

Skrevet

Jeg kjøpte en kabel til rundt 50 kr på en dataforretning. Denne kobler jeg mellom Ipoden og Tivoliradioen. Fungerer veldig bra:-)

Skrevet

Jeg kjøpte en kabel til rundt 50 kr på en dataforretning. Denne kobler jeg mellom Ipoden og Tivoliradioen. Fungerer veldig bra:-)

Er det vanlig at radioer har inntak så du kan bruke høyttalerne? ?Har ikke engang slik på min store bærbare cd-spiller, såvidt jeg kan se. Bare uttak for headset.

Skrevet

Er det vanlig at radioer har inntak så du kan bruke høyttalerne? ?Har ikke engang slik på min store bærbare cd-spiller, såvidt jeg kan se. Bare uttak for headset.

Jeg har fire ulike inntak/uttak. En for headset og tre for diverse andre saker. Det ene av dem går altså på høyttalerne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...