Gå til innhold

bredbånd

Anbefalte innlegg

Rosalita Evita
Skrevet

Jeg er helt grønn på dette området, men skal bytte internet leverandør.

Hvordan vet jeg hvor mye jeg kommer til å laste ned per måned? Her jeg bor kan jeg velge mellom 1GB per måned til 10GB eller unlimited.

Hvor mye er 10GB?

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss, finnes det fortsatt noen som har begrensninger i nedlasting pr måned? Trodde det døde med Telenors oppvåkning for flere år sida...

Rosalita Evita
Skrevet

Jøss, finnes det fortsatt noen som har begrensninger i nedlasting pr måned? Trodde det døde med Telenors oppvåkning for flere år sida...

Jepp.. bor desverre ikke i Norge.

Men kan du hjelpe meg med spørsmålet?

Kanjeg klare meg med 10GB i måneden? Jeg bruker lite internett.... men har noe nedlasting av filmer og diverse

Skrevet

''''Hvordan vet jeg hvor mye jeg kommer til å laste ned per måned?''''

Det er ihvertfall en mye større gåte for oss, enn det er for deg.

''''Her jeg bor kan jeg velge mellom 1GB per måned til 10GB eller unlimited.''''

Har du mer enn nok penger, og laster ned mye film og musikk så velger du 10 GB eller unlimited.

Ps! Eg hadde klart meg med 1 GB, men så laster eg ikkje ned hverken musikk eller filmer heller.

''''Hvor mye er 10GB?''''

Tja, det kommer an på ka du spør etter?

10GB (Giga byte) er 10000000000 byte!

Rosalita Evita
Skrevet

''''Her jeg bor kan jeg velge mellom 1GB per måned til 10GB eller unlimited.''''

Har du mer enn nok penger, og laster ned mye film og musikk så velger du 10 GB eller unlimited.

Ps! Eg hadde klart meg med 1 GB, men så laster eg ikkje ned hverken musikk eller filmer heller.

Takk for svar.. det hjelper litt... Da kan jeg sikkert klare meg med 1GB jeg også

Skrevet

Takk for svar.. det hjelper litt... Da kan jeg sikkert klare meg med 1GB jeg også

Min forrige PC hadde en lagringskapasitet (harddisc) på totalt 4 GB, men så var den fra 1998 også.

Annonse

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''Det er ihvertfall en mye større gåte for oss, enn det er for deg.''

Hahaha...!

Skrevet

Kanjeg klare meg med 10GB i måneden? Jeg bruker lite internett.... men har noe nedlasting av filmer og diverse

hvis du skal laste ned filmer og diverse, så holder det ikke med 1 GB, hvis du ikke skal laste ned så veldig mange filmer så holder det med 10 GB. 1 vanlig film tar som regel 7-800 000 kb = 7-800 MB. 1000 MB=1GB. Utover dette så er det bare du som vet hvor mange filmer du ønsker å laste ned ;-) 1 musikkfil ligger som regel på 3-5 MB alt etter som kvalitet, lengde og format. Nå er det bare å sette seg ned å regne ut ;-) Lykke til!

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Kanjeg klare meg med 10GB i måneden? Jeg bruker lite internett.... men har noe nedlasting av filmer og diverse''

Det går fort 10 giga om du laster ned filmer og slikt. Det du også skal tenke over er at liketil hver eneste webside du laster ned regnes inn i denne potten. Jeg er grådig, Hadde ikke prisforskjellen vært stor hadde jeg gått for fri nedlasting. Men du kan kanskje prøve med 10 giga først og så få det endret om nødvendig? Du får høre med den aktuelle leverandøren om hvordan slikt fungerer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...