Gå til innhold

Hvem fører ScanPan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må ha en ny wok, den gamle blikk-woken er ubrukelig etter at jeg begynte å bruke ScanPan-woken til min kjære. Men hvor fører de ScanPan i Trondheim?! Har vært på flere steder, men finner bare billig-woker som ikke ser noe særlig gode ut...

Hvilken wok har du? Og er du fornøyd? I min setter fisken seg fast! Det gjør den ikke i ScanPan-woken...

Skrevet

Jernia kanskje..?

Finner ingen på deres sider nei, bare andre woker som enten er svinedyre eller ser "billige" ut.

Skrevet

Sjekk serien Matador, HardFace og HardFace Pro.

Var det noen wok'er der da? Kunne gjerne tenkt med ScanPan da for jeg er så utrolig fornøyd med den kjæresten har!

Skrevet

Kitchn har ScanPan.

Ah... Billig, billig.... :o) Men da vet jeg det - takker! :o)

Skrevet

Jeg elsker woken min fra Ikea! Den er forholdsvis liten, lett og hendig. Var dritlei av den megatunge og svære woken min, så den brukes kun når vi skal woke mye på en gang.

I woken fra Ikea brennes ingenting fast.

Du bruker vel ikke olivenolje i woken? Olivenolje tåler ikke sterk woktemperatur.

Aliza1365380759
Skrevet

Finner ingen på deres sider nei, bare andre woker som enten er svinedyre eller ser "billige" ut.

Leste den i et innlegg på et annet forum, hvor personen sa at jernia i Trondheim står mer fritt til å ta inn "hva de vil" enn i f.eks Oslo, derfor finner du det sikkert ikke på siden deres, siden den er "jernia generelt". Personen hadde lett etter scanpan skjønner du, og hadde funnet det i Trondheim, men fikk beskjeden over da hun kom til jernia i Oslo og skulle handle den.

Skrevet

Jeg elsker woken min fra Ikea! Den er forholdsvis liten, lett og hendig. Var dritlei av den megatunge og svære woken min, så den brukes kun når vi skal woke mye på en gang.

I woken fra Ikea brennes ingenting fast.

Du bruker vel ikke olivenolje i woken? Olivenolje tåler ikke sterk woktemperatur.

Bruker solsikkeolje i begge wokene, i min egen setter fisken seg fast, i scanpan-woken er det null problemer.

Skrevet

Leste den i et innlegg på et annet forum, hvor personen sa at jernia i Trondheim står mer fritt til å ta inn "hva de vil" enn i f.eks Oslo, derfor finner du det sikkert ikke på siden deres, siden den er "jernia generelt". Personen hadde lett etter scanpan skjønner du, og hadde funnet det i Trondheim, men fikk beskjeden over da hun kom til jernia i Oslo og skulle handle den.

Aha! Da får jeg stikke innom Jernia en dag jeg er i byen! Tænk ju!

Aliza1365380759
Skrevet

Aha! Da får jeg stikke innom Jernia en dag jeg er i byen! Tænk ju!

Værsgod! Håper de har den du vil ha! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...