Gjest kulemage Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Fikk et massasje apparat av min mann til jul. Opprinnelig er det beregnet på nakke og skuldre, men jeg bruker det på lårene mine. Etter bare noen få dager merket jeg at celulittene ble nesten borte, og nå etter 14 dager. Klarer ikke jeg å se at jeg har noen iallfall. Jeg bruker appararatet noen minutter hver dag. Dette øker jo blodsirkulasjonen, og strammer opp musklene. Jeg er kjempeførnøyd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 FORTELL!!!! ¨Hva heter det da? Går det på batterier? Jeg har også celulitter når jeg kniper/strammer fua...Usj... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kulemage Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 FORTELL!!!! ¨Hva heter det da? Går det på batterier? Jeg har også celulitter når jeg kniper/strammer fua...Usj... Det går på strøm og er kjøpt på elkjøp. Og heter OBH Nordica. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Det går på strøm og er kjøpt på elkjøp. Og heter OBH Nordica. Tusen takk! :0) *noterer på handlelista * 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kulemage Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Tusen takk! :0) *noterer på handlelista * Gi en tilbakemelding hvis du får tid. Artig å høre om du også får effekt av dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Gi en tilbakemelding hvis du får tid. Artig å høre om du også får effekt av dette. Det skal jeg prøve å huske :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det skal jeg prøve å huske :0) OBH Nordica er produsenten.. og ikke nodvendigvis produktnavnet. Jeg har blitt kvitt cellulitene med vibrasjonstrening. Haer kan du lese mer om hvordan det fungerer og hva det er: http://www.woman24.no/trim_og_fitness/article31488.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 OBH Nordica er produsenten.. og ikke nodvendigvis produktnavnet. Jeg har blitt kvitt cellulitene med vibrasjonstrening. Haer kan du lese mer om hvordan det fungerer og hva det er: http://www.woman24.no/trim_og_fitness/article31488.ece Det så jo bare genialt ut :0) Lurer på om de ikke har det på trenings senteret her.. Hmm..Må sjekkes! Tusen takk for tips :0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 OBH Nordica er produsenten.. og ikke nodvendigvis produktnavnet. Jeg har blitt kvitt cellulitene med vibrasjonstrening. Haer kan du lese mer om hvordan det fungerer og hva det er: http://www.woman24.no/trim_og_fitness/article31488.ece Dummeste jeg har hørt! Ingen blir kvitt celuitter.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Dummeste jeg har hørt! Ingen blir kvitt celuitter.... har du ikke hort noe dummere enn det? kult! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ecoshapebottle Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Det så jo bare genialt ut :0) Lurer på om de ikke har det på trenings senteret her.. Hmm..Må sjekkes! Tusen takk for tips :0) ja det er utrulig, men sant jeg bruker maskinen for det er bra for blodsirkulasjonen. saa etter noen uker sier kjaersten min at jeg ikke hadde noe celluliter igjen. jeg hadde sett det selv, men ville ikke helt tro paa det , virket for godt til aa vaere sant 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mora2 Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 ja det er utrulig, men sant jeg bruker maskinen for det er bra for blodsirkulasjonen. saa etter noen uker sier kjaersten min at jeg ikke hadde noe celluliter igjen. jeg hadde sett det selv, men ville ikke helt tro paa det , virket for godt til aa vaere sant Fantastisk! :0) Dette MÅ jeg jo teste!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppsi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det går på strøm og er kjøpt på elkjøp. Og heter OBH Nordica. Dette vil jeg også absolutt prøve!!! Kunne du ha funnet ut EKSAKT navnet på produktet? Jeg har søkt litt på elkjøp sine nettsider, men finner bare massasjestoler og fotbad osv... OBH Nordica er jo bare produsenten... som flere nevner 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kulemage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dette vil jeg også absolutt prøve!!! Kunne du ha funnet ut EKSAKT navnet på produktet? Jeg har søkt litt på elkjøp sine nettsider, men finner bare massasjestoler og fotbad osv... OBH Nordica er jo bare produsenten... som flere nevner Hei... Jeg sitter med esken her nå. OBH Nordica Multiflex Massage Type 6035 230 volt Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kulemage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Hei... Jeg sitter med esken her nå. OBH Nordica Multiflex Massage Type 6035 230 volt Lykke til. Jeg finner heller ikke noe ved søk på elkjøp. ( de kan selvfølgelig likevel ha det i butikkene, synes elkjøp har manglende infor på nettsidene sine) Men ser at expert har noe lignende fra samme produsent. Antar at det spiller liten rolle, hovedpoenget er jo at huden blir massert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppsi Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg finner heller ikke noe ved søk på elkjøp. ( de kan selvfølgelig likevel ha det i butikkene, synes elkjøp har manglende infor på nettsidene sine) Men ser at expert har noe lignende fra samme produsent. Antar at det spiller liten rolle, hovedpoenget er jo at huden blir massert. supert, altså! takk skal du ha. Jeg fant den hos expert. Men hvor på kroppen bruker du den? Jeg regner med at du brukr det hodet som kan brukes på helekroppen? Jeg tenkte jeg skulle prøve på rumpa, for det er der jeg har problemområdet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kulemage Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 supert, altså! takk skal du ha. Jeg fant den hos expert. Men hvor på kroppen bruker du den? Jeg regner med at du brukr det hodet som kan brukes på helekroppen? Jeg tenkte jeg skulle prøve på rumpa, for det er der jeg har problemområdet Jeg bruker den på låra og baken... Det følger med flere forskjellige hoder, jeg bruker mest den som har to store puter. Lykke til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mange muligheter Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Dummeste jeg har hørt! Ingen blir kvitt celuitter.... Å jo da, det går an. En venninne veide 85 kg, og hadde masse cellulitter på rumpa og lårene. Hun slanket/trenet bort 15 kg, og har nå ikke en eneste cellulitt. Dett funker selvsagt bedre før fylte 40, enn når en er rundt 60. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.