Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det gikk heldigvis dårlig med han i dag, eg tror ikkje egoet hans hadde tålt en seier i dag! Men kor i svarte er det blitt av Vossingen (glemt navnet) har han no igjen havna på fylla? 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 De har partert han. Han skal visst brukes i Vossafårpølsa. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 De har partert han. Han skal visst brukes i Vossafårpølsa. Da mister vi en stor idrettsmann, som glatt kunne gått i fotspora til Matti Nykänen! Reklamen med pirattaxi på Voss(Vossafår) er nå bra vel? 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Da mister vi en stor idrettsmann, som glatt kunne gått i fotspora til Matti Nykänen! Reklamen med pirattaxi på Voss(Vossafår) er nå bra vel? Ja, men hva faen er det han driver og dytter de folka på? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja, men hva faen er det han driver og dytter de folka på? En spark! Har du aldri sett det før??? Det er jo kjempe moro :0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 En spark! Har du aldri sett det før??? Det er jo kjempe moro :0) Så lenge det er snø ja. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 En spark! Har du aldri sett det før??? Det er jo kjempe moro :0) Jo, har sett 'det, men visste ikke hva det het. Ser morsomt ut. Tror jeg skulle hatt en sånn og dytta polposene mine på når det er glatt ute. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja, men hva faen er det han driver og dytter de folka på? Det er en rattkjelke. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jo, har sett 'det, men visste ikke hva det het. Ser morsomt ut. Tror jeg skulle hatt en sånn og dytta polposene mine på når det er glatt ute. He, he, det hadde vært perfekt :0) Tenk så koslig, så kunne du "sparka" dama heim igjen ;0) 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Så lenge det er snø ja. Jeg mener naboungene hadde en sånn, men den var lavere. Jeg brakk hele driten og brukten den som ved. Ikke uprovosert selvfølgelig. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Så lenge det er snø ja. Ja, det er sant...Var mye vanligere før med spark, men så var det jo skikkelig snø også..Nå saltes jo veiene før snøen har lagt seg... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg mener naboungene hadde en sånn, men den var lavere. Jeg brakk hele driten og brukten den som ved. Ikke uprovosert selvfølgelig. Skamme deg... 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det er en rattkjelke. Rattkjelke vet jeg da hva er. Det er ei sånn smellfeit kone naboen har. Ei skikkelig sklie. Mener å huske hu var så drita full en helg, at han måtte dra henne etter armen bortover den snølagte inngangen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg mener naboungene hadde en sånn, men den var lavere. Jeg brakk hele driten og brukten den som ved. Ikke uprovosert selvfølgelig. Det skjønner eg godt, de kan være svært så provoserende ja. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Skamme deg... Jeg hadde advart de tre ganger før jeg gjorde det da. Det vart tyst etter dette. Faens drittunger som alltid kommer og ringer på når det er noe artig på TV. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg hadde advart de tre ganger før jeg gjorde det da. Det vart tyst etter dette. Faens drittunger som alltid kommer og ringer på når det er noe artig på TV. Hmm... De ville vel ha deg med ut å sparka da ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ja, det er sant...Var mye vanligere før med spark, men så var det jo skikkelig snø også..Nå saltes jo veiene før snøen har lagt seg... Eg har sett èn spark i rl, så langt i vinter. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det skjønner eg godt, de kan være svært så provoserende ja. Jeg fikk ikke brent meiene da, så de har jeg smeltet om til en avansert ølhjelm. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Eg har sett èn spark i rl, så langt i vinter. Tror ikke jeg har sett en... 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hmm... De ville vel ha deg med ut å sparka da ;0) Det kunne de da bare spurt meg om først, gjerne skriftlig, så jeg hadde noe å forholde meg til. Jeg sparker gjerne jeg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.