Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det kunne de da bare spurt meg om først, gjerne skriftlig, så jeg hadde noe å forholde meg til. Jeg sparker gjerne jeg! He, he, helst en ukes varsel ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg fikk ikke brent meiene da, så de har jeg smeltet om til en avansert ølhjelm. Det var egentlig utrolig miljøvennlig gjort, treverket brukte du til oppvarming og reduserte dermed behovet for "litt" kjernekraft eller kullkraft, og du resirkulerte metallet til en (viktig)bruksgjennstand. Bra! 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det var egentlig utrolig miljøvennlig gjort, treverket brukte du til oppvarming og reduserte dermed behovet for "litt" kjernekraft eller kullkraft, og du resirkulerte metallet til en (viktig)bruksgjennstand. Bra! Jeg har ikke noe til overs for unødvendig sløsing. Når jeg ikke bruker den avanserte ølhjelmen, snur jeg den og bruker den som krakk. Kiler litt i rompa, men det går. Går sikkert an å bæsje i den også, men synes ikke det er noe prosjekt verd å iverksette. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 He, he, helst en ukes varsel ;0) Nettopp. Ikke bare komme fresende på døra i beste sendetid og mase om at jeg skal bli med ut og dytte dem på denne sparken, når jeg helst vil sitte inne og glo. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nettopp. Ikke bare komme fresende på døra i beste sendetid og mase om at jeg skal bli med ut og dytte dem på denne sparken, når jeg helst vil sitte inne og glo. Ubetenksomme drittunger.. ;0) 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ubetenksomme drittunger.. ;0) Men de vet hvordan ståa er nå. Vi, dvs jeg, har blitt enige om at dersom de kommer sånn på løpende bånd én gang til, kommer jeg til å sjenka dem dritings på dårlig hjemmelaget vin og gi dem melding med hjem. Ja-ha-ha! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Men de vet hvordan ståa er nå. Vi, dvs jeg, har blitt enige om at dersom de kommer sånn på løpende bånd én gang til, kommer jeg til å sjenka dem dritings på dårlig hjemmelaget vin og gi dem melding med hjem. Ja-ha-ha! He, he, da kommer de nok ikke tilbake før de er 15.. ;0) Og foreldrene er på tur.. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 He, he, da kommer de nok ikke tilbake før de er 15.. ;0) Og foreldrene er på tur.. Joda, det er ingen her i gården som er spesielt opptatt av regler. Foreldrene er stadig "på tur", hø hø. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Joda, det er ingen her i gården som er spesielt opptatt av regler. Foreldrene er stadig "på tur", hø hø. He, he, godt de har deg da! ;=) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jo, har sett 'det, men visste ikke hva det het. Ser morsomt ut. Tror jeg skulle hatt en sånn og dytta polposene mine på når det er glatt ute. "det heter en spark støtting" ikke spør meg hvor "støtting" kommer fra men må vel ha noe med "støtte" å gjøre! 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 "det heter en spark støtting" ikke spør meg hvor "støtting" kommer fra men må vel ha noe med "støtte" å gjøre! Støttekontakt med meier. Skjønte det nå, takk! Som sagt veldig praktisk når det er speilglatt de få meterne bort til polet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 "det heter en spark støtting" ikke spør meg hvor "støtting" kommer fra men må vel ha noe med "støtte" å gjøre! Det er vel på grunn av at det går an å støtte seg til den, den brukes faktisk av og til av eldre folk som en slags "gåstol", det har eg sjøl sett med egne øyner. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har ikke noe til overs for unødvendig sløsing. Når jeg ikke bruker den avanserte ølhjelmen, snur jeg den og bruker den som krakk. Kiler litt i rompa, men det går. Går sikkert an å bæsje i den også, men synes ikke det er noe prosjekt verd å iverksette. "Hva har dere "gutta" fått i dere ikveld da? Jeg kjenner til ingen lovlige stoffer som kan forklare deres "utagerende" måte å ha det gøy på nå! Blir det mere nå så tar det helt av!!!! Men jeg bivåner jeg vetuuuuu! 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 "Hva har dere "gutta" fått i dere ikveld da? Jeg kjenner til ingen lovlige stoffer som kan forklare deres "utagerende" måte å ha det gøy på nå! Blir det mere nå så tar det helt av!!!! Men jeg bivåner jeg vetuuuuu! Nå er det stille i fjøset! STIIIILLEEEE I FJØØØØØSEEEET! Jeg har ikke fått i meg noe som helst, jeg har jobbet som en helt de siste dagene. Fornøyd med det altså, men er litt sliten. Skal snart legge meg faktisk. 0 Siter
Gjest Jølsen's Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nå er det stille i fjøset! STIIIILLEEEE I FJØØØØØSEEEET! Jeg har ikke fått i meg noe som helst, jeg har jobbet som en helt de siste dagene. Fornøyd med det altså, men er litt sliten. Skal snart legge meg faktisk. Faktisk så legger jeg meg nuh. Eeeeen, toooooo, ZzzZZZzz...treeeeeeeeeee.... Adjø da, hei! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Faktisk så legger jeg meg nuh. Eeeeen, toooooo, ZzzZZZzz...treeeeeeeeeee.... Adjø da, hei! Sov godt! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Nå er det stille i fjøset! STIIIILLEEEE I FJØØØØØSEEEET! Jeg har ikke fått i meg noe som helst, jeg har jobbet som en helt de siste dagene. Fornøyd med det altså, men er litt sliten. Skal snart legge meg faktisk. "ler" "nå ble det stille i "fjøøøøset" "ler" Dere "gutta" jeg har muligheten til å leie "tjukkholmen" "fra tv norges slanke serie for et par år siden" Og jeg kan leie den for en hel helg for alle oss "DOLERE" Sjøbu helt nede ved vannkanten med masse morsomme ting å finne på! Hva sier om august\september.? jeg kan også skaffe et lokalt "band"Som kan spille til dans! Bli med på noe som vi kan skrive i historie bøkene på DOL dahh! Eneste vi trenger er "entusiasme" og det er det her i bøtter og spann! Og du Geir er "special invited" som kommer fra Bergen?? "vestlandet" "ler" Gi meg mer fyr på lampa så ordner jeg øya og stedet for oss på DOL! 0 Siter
fresja Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Lars Bystøl hoppar, men han er vel ikkje god nok. Blei nr. 11 i NM. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Lars Bystøl hoppar, men han er vel ikkje god nok. Blei nr. 11 i NM. Ok! Eg håper han kommer igjen for fullt, han likte eg godt, virka som en jordnær type. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.