Gjest best wishes Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 jeg var så uheldig å søle blåbærsaus på genser og bukse i dag. Bør jeg legge det i bløt med det samme, eller holder det at jeg sprayer litt Vanish på flekken før jeg vasker klær om noen dager? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Sitron hjelper mot blåbær. Jeg har aldri prøvd det på klær, men det er verdt et forsøk. 0 Siter
Gjest best wishes Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Sitron hjelper mot blåbær. Jeg har aldri prøvd det på klær, men det er verdt et forsøk. Jeg har sitron på flaske, hjelper det like bra? 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Jeg har sitron på flaske, hjelper det like bra? Det er bare å prøve å se. :-) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Det er bare å prøve å se. :-) _og_ se. (for ikke å få DOL-politiet på nakken! hehe..) 0 Siter
guttas Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hvis du ikke får det bort på annen måte så prøv med zalo. Dynk flekkene med zalo og la plagget ligge en halvtimes tid før du legger det i vaskemaskinen og vasker på vanlig måte. Blåbær, banan og andre frukt- og bær flekker forsvinner som dogg for sola. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.