Gå til innhold

Hva heter det siste som er igjen i ei flaske

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603
Skrevet

Bånnski eller slanten.

Eller "Det er bare en dæsj igjen" ;)

Annonse

Gjest ycontest
Skrevet

bunnslam

Det var ordet jeg tenkte på ja:) takk!

AneM1365380603
Skrevet

Eller grums.

Grums og bunnslam er litt negativt ladede ord, men er jo kjedelig da med bare en tår igjen ;)

Gjest ycontest
Skrevet

Grums og bunnslam er litt negativt ladede ord, men er jo kjedelig da med bare en tår igjen ;)

Ja, var det jeg skulle uttrykke. På min dialekt kan det også hete "sikkelskvett" da. Ikke spesielt fristende med andre ord.

Skrevet

Ja, var det jeg skulle uttrykke. På min dialekt kan det også hete "sikkelskvett" da. Ikke spesielt fristende med andre ord.

eller "bunnslev" på min dialekt :-p fysj for et ord da gitt.. da folk hadde drukket det meste av pilsen, så spør om noen vil ha "bunnslevet".. fysjom...

Gjest Linnea79
Skrevet

Bunnsuggel..

Eller "Bonnsoggel" på Dialekt..

Stavangeruttrykk;-)

Annonse

Skrevet

Stavangeruttrykk;-)

Mulig de bruker det der også, men jeg er ikk derfra ;0)

Gjest drukkenbolten
Skrevet

bunnfall, siste slurk/skvett/dråpe, evt resten..??

Skrevet

Overrasker meg at det bare er en som sier det ordet jeg oppfatter som riktig her - nemlig "en slant". :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...