smurf78 Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Noen som har Saab 9-3 Sedan og barn? Funker det å få barnevogna i bagasjerommet? Dette gjelder vel sikkert også flere andre sedan i samme størrelse. Har så lyst på Saab sedan. Har ikke barn nå, men kanskje om noen år og da lurte jeg på om det er mulig å få med seg en barnevogn. Innbiller meg at alle barnefamilier har stasjonsvogn. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg hadde en slik da Storebror var liten og brukte vogn. Funka helt fint. Men jeg må si jeg foretrekker 9-5 stasjonsvogn, som jeg har hatt nå som Lillesøster har brukt vogn. 0 Siter
Gjest tidl. saab-eier Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Da lillesøster ble født, hadde vi en Saab 9000. Hadde SÅ godt plass i baksetet, da hadde vi bagvognen (Simo Classic, den er stor) + barnesetet til storesøster ved siden av, hadde god plass til understellet (store hjul) i bagasjerommet. Saab 9-5 overtok etter vår 9000, men "dagens" Saab er endel mindre enn den vi hadde. 9-3 er nok enda mindre igjen ..... men jeg skal ikke uttale meg om det siden vi ikke har den type bil idag 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.