Gå til innhold

Saab 9-3 og barnevogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har Saab 9-3 Sedan og barn? Funker det å få barnevogna i bagasjerommet? Dette gjelder vel sikkert også flere andre sedan i samme størrelse. Har så lyst på Saab sedan. Har ikke barn nå, men kanskje om noen år og da lurte jeg på om det er mulig å få med seg en barnevogn. Innbiller meg at alle barnefamilier har stasjonsvogn.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg hadde en slik da Storebror var liten og brukte vogn. Funka helt fint. Men jeg må si jeg foretrekker 9-5 stasjonsvogn, som jeg har hatt nå som Lillesøster har brukt vogn.

Gjest tidl. saab-eier
Skrevet

Da lillesøster ble født, hadde vi en Saab 9000. Hadde SÅ godt plass i baksetet, da hadde vi bagvognen (Simo Classic, den er stor) + barnesetet til storesøster ved siden av, hadde god plass til understellet (store hjul) i bagasjerommet.

Saab 9-5 overtok etter vår 9000, men "dagens" Saab er endel mindre enn den vi hadde. 9-3 er nok enda mindre igjen ..... men jeg skal ikke uttale meg om det siden vi ikke har den type bil idag :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...