Gå til innhold

Frosken!!!!! Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Dine mange råd og kloke ord, har reddet mang en sjel!

Kan ikke tenke meg mange andre, som bare _er_ der for sin neste, slik som du er, frosken!

Jeg har lest de aller fleste svar fra deg til andre medmennesker, og jeg blir ydmyk! Du er et eksempel til etterfølge.

Håper du får en herlig dag, kjære deg!

Klem fra

Fortsetter under...

Skrevet

Gratulerer vennen min :o)

Siden jeg bommet i fjor turte jeg ikke skrive først.

Gjest fnugget
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, frosken :o) Takk for alle svar du har kommet med!

klem

Gjest Shira :o)
Skrevet

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag.

Sambo har bursdag i dag også, håper du får litt mer oppmerksomhet enn han, han må stelle for meg i dag og ikke omvendt.

Gjest Jente31
Skrevet

Denne signerer jeg! :-)

Håper frosken får en fin fin froskebursdag.

Annonse

Skrevet

Gratulerer med dagen, kjære frosk! Jeg håper dagen din blir produktiv og at du får ting i havn.

Klem.

Skrevet

Tusen takk:-) Jeg blir alltid litt flau når folk sier så hyggelige ting til meg, men fordelen med nettet er at ingen kan se at jeg rødmer i det minste...

Skrevet

Gratulerer med dagen, kjære frosk! Jeg håper dagen din blir produktiv og at du får ting i havn.

Klem.

Nå er det under 48 timer til jeg må levere, så det blir ikke akkurat bløtkakespising her i dag.

Skrevet

Denne signerer jeg! :-)

Håper frosken får en fin fin froskebursdag.

Tusen takk :-)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1203849016' post='3812188]

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag.

Sambo har bursdag i dag også, håper du får litt mer oppmerksomhet enn han, han må stelle for meg i dag og ikke omvendt.

Takk :-)

Her er det oppgaveinnspurt og kaos som følge av at jeg klarte å miste en del tekst i går, så feiring kan det vel knapt kalles?

Skrevet

Nå er det under 48 timer til jeg må levere, så det blir ikke akkurat bløtkakespising her i dag.

Vi tar det igjen en annen dag. :)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen, frosken :o) Takk for alle svar du har kommet med!

klem

Takk fnugget:-)

Håper du får en fin dag du også. Jeg liker at du er tilbake i "gammel versjon" som fnugg.

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Takk :-)

Her er det oppgaveinnspurt og kaos som følge av at jeg klarte å miste en del tekst i går, så feiring kan det vel knapt kalles?

Gratulerer med dagen! Hva er det du skal levere? Lykke til...

Skrevet

Gratulerer vennen min :o)

Siden jeg bommet i fjor turte jeg ikke skrive først.

Husker hvordan du lanserte bursdagen min noen uker for tidlig i fjor. Jeg husker kun bursdagene til tanteungene mine moren min, så jeg kan ikke akkurat klage over at noen gratulerer meg på feil dag.

Ha en fin dag:-)

Skrevet

Gratulerer med dagen! Hva er det du skal levere? Lykke til...

Takk:-) Har to eksamensoppgaver som skal være ferdige tirsdags morgen...

Skrevet

Gratulerer så mye fra meg også.

Og takk for all tålmodigheten du har vist meg og alle de gode rådene jeg har fått av deg.

Skrevet

Tusen takk:-) Jeg blir alltid litt flau når folk sier så hyggelige ting til meg, men fordelen med nettet er at ingen kan se at jeg rødmer i det minste...

Gratulerer så mye! :o) Du har alltid så fine og kloke svar du, frosken vår! *Klem*

hare1365380455
Skrevet

Takk:-) Har to eksamensoppgaver som skal være ferdige tirsdags morgen...

To! Håper du har styr på det. ;)

Kos deg med kake i dag da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...