Gå til innhold

Frosken!!!!! Gratulerer med dagen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aliza1365380759
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Ser du skriver under her at du har innlevering av oppgaver på tirsdag, og det har jeg også, hvis det er noen trøst.. :) Går trått her, sliter med en analyse jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe an, men det må jo bare gjøres! Lykke til, og ha en fortsatt fin bursdag! :)

Gjest fnugget
Skrevet

Takk fnugget:-)

Håper du får en fin dag du også. Jeg liker at du er tilbake i "gammel versjon" som fnugg.

Takk for det frosken :o) Du må avgi rapport for dagen! Håper du får det skikkelig kjekt og hyggelig :o)

Skrevet

Husker hvordan du lanserte bursdagen min noen uker for tidlig i fjor. Jeg husker kun bursdagene til tanteungene mine moren min, så jeg kan ikke akkurat klage over at noen gratulerer meg på feil dag.

Ha en fin dag:-)

Jepp, så i år ventet jeg.

Håper du koser deg og ikke bare skriver oppgave.

Skrevet

Tusen takk:-) Jeg blir alltid litt flau når folk sier så hyggelige ting til meg, men fordelen med nettet er at ingen kan se at jeg rødmer i det minste...

Gratulerer med dagen! :)

villbringebær
Skrevet

Hurra for frosken som har bursdag!! :) *veiver med flagget*

Annonse

Skrevet

Tusen takk:-) Jeg blir alltid litt flau når folk sier så hyggelige ting til meg, men fordelen med nettet er at ingen kan se at jeg rødmer i det minste...

Gratulerer med dagen :) Gøy med bursdagsbarn på dol ;)

AneM1365380603
Skrevet

Gratulerer med dagen til en klok frosk som gir masse gode råd :)

Skrevet

Gratulerer med dagen til en klok frosk som gir masse gode råd :)

:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! Ser du skriver under her at du har innlevering av oppgaver på tirsdag, og det har jeg også, hvis det er noen trøst.. :) Går trått her, sliter med en analyse jeg ikke helt vet hvordan jeg skal gripe an, men det må jo bare gjøres! Lykke til, og ha en fortsatt fin bursdag! :)

Sånne eksamensinnspurter er noe merkelig. Jeg blir nok ferdig, men kommer sikkert til å jobbe frem til jeg må sette meg på bussen for å levere. Har masse igjen fortsatt, men er snart ferdig med i det minste den ene av oppgavene...

Fortsatt 36 timer igjen!

Lykke til med analysen din:-)

Skrevet

Hurra for frosken som har bursdag!! :) *veiver med flagget*

Kan du veive litt ekstra mye foran øynene mine så jeg ikke sovner foran pc'en før jeg er ferdig med i det minste en av eksamensoppgavene mine?

Skrevet

Vi tar det igjen en annen dag. :)

Det vil jeg være med på...

Aliza1365380759
Skrevet

Sånne eksamensinnspurter er noe merkelig. Jeg blir nok ferdig, men kommer sikkert til å jobbe frem til jeg må sette meg på bussen for å levere. Har masse igjen fortsatt, men er snart ferdig med i det minste den ene av oppgavene...

Fortsatt 36 timer igjen!

Lykke til med analysen din:-)

takk! :) Ja, det er rart med det, man blir alltid ferdig! Selv om det har vært nære på og mange våkenetter noen ganger.. :) Stå på, det går nok bra denne gangen også! Jeg er halvveis nå, regner med jeg får gjort resten i morgen.

Annonse

villbringebær
Skrevet

Kan du veive litt ekstra mye foran øynene mine så jeg ikke sovner foran pc'en før jeg er ferdig med i det minste en av eksamensoppgavene mine?

*veiver opp i ansiktet til frosken* Nå, hvordan gikk det? :)

Skrevet

*veiver opp i ansiktet til frosken* Nå, hvordan gikk det? :)

Fortsatt litt over ni timer før jeg må levere... Strømmen gikk og har vært borte noen timer, men den snille mannen hos el-verket ringte meg flere ganger for å fortelle om hvordan de lå an med å gi meg strømmen tilbake. Lite han hadde hatt eksamener selv noen ganger!

...og så skriver jeg igjen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...