Gjest ettermiddag Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Når man har satt igjen bilen etter en middag eller fest hos venner, og henter den dagen etter, stikker dere innom og hilser på da? Eller er det masete? Hva er høfligst å gjøre? Sende melding om at man nå er i området? Snike seg til parkeringsplassen og ta en rask retrett? Hvordan gjør du det? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Vi bare henter bilen, rett og slett. Hverken sniker rundt eller kontakter de vi har vært på besøk hos. De skal jo få rydde opp i fred. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Det kommer an på mange ting. Tidspunkt, vær, hvor sen festen ble, hvordan formen er nå, om vi har god eller dårlig tid, hvem bilen står hos, osv. Sniker aldri, da. 0 Siter
Gjest stikker innom Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Stikker innom, greit å bli fortalt hva jeg har funnet på natten i forveien Neida, men står bilen igjen hos gode venner stikker jeg innom ja. 0 Siter
Gjest ettermiddag Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Stikker innom, greit å bli fortalt hva jeg har funnet på natten i forveien Neida, men står bilen igjen hos gode venner stikker jeg innom ja. Takk for svar 0 Siter
Gjest ettermiddag Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Det kommer an på mange ting. Tidspunkt, vær, hvor sen festen ble, hvordan formen er nå, om vi har god eller dårlig tid, hvem bilen står hos, osv. Sniker aldri, da. Takk 0 Siter
Gjest ettermiddag Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Vi bare henter bilen, rett og slett. Hverken sniker rundt eller kontakter de vi har vært på besøk hos. De skal jo få rydde opp i fred. :-) Takk 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Man stikker innom ja. Så får dagens timeplan (og vertskapets) bestemme hvor lenge man blir sittende. Men altså nederste nivå på skalaen er "ringe på" hos vetsakpet. De gangene noen bare har hentet bilen og det har vært folk i huset har jeg tenkt 'javel?' og syntes det er rart - men det har ikke skjedd ofte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.