Gå til innhold

Etikette ved henting av bil dagen etter??

Anbefalte innlegg

Gjest ettermiddag
Skrevet

Når man har satt igjen bilen etter en middag eller fest hos venner, og henter den dagen etter, stikker dere innom og hilser på da? Eller er det masete? Hva er høfligst å gjøre? Sende melding om at man nå er i området? Snike seg til parkeringsplassen og ta en rask retrett? Hvordan gjør du det?

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vi bare henter bilen, rett og slett. Hverken sniker rundt eller kontakter de vi har vært på besøk hos. De skal jo få rydde opp i fred. :-)

Skrevet

Det kommer an på mange ting. Tidspunkt, vær, hvor sen festen ble, hvordan formen er nå, om vi har god eller dårlig tid, hvem bilen står hos, osv. Sniker aldri, da. ;)

Gjest stikker innom
Skrevet

Stikker innom, greit å bli fortalt hva jeg har funnet på natten i forveien :)

Neida, men står bilen igjen hos gode venner stikker jeg innom ja.

Gjest ettermiddag
Skrevet

Stikker innom, greit å bli fortalt hva jeg har funnet på natten i forveien :)

Neida, men står bilen igjen hos gode venner stikker jeg innom ja.

Takk for svar :)

Gjest ettermiddag
Skrevet

Det kommer an på mange ting. Tidspunkt, vær, hvor sen festen ble, hvordan formen er nå, om vi har god eller dårlig tid, hvem bilen står hos, osv. Sniker aldri, da. ;)

Takk :)

Annonse

Gjest ettermiddag
Skrevet

Vi bare henter bilen, rett og slett. Hverken sniker rundt eller kontakter de vi har vært på besøk hos. De skal jo få rydde opp i fred. :-)

Takk :)

Skrevet

Man stikker innom ja. Så får dagens timeplan (og vertskapets) bestemme hvor lenge man blir sittende.

Men altså nederste nivå på skalaen er "ringe på" hos vetsakpet. De gangene noen bare har hentet bilen og det har vært folk i huset har jeg tenkt 'javel?' og syntes det er rart - men det har ikke skjedd ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...