Gjest fan-av-farmen Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Du og du som jeg håpet at Hugo skulle ryke de gangene han var i kamp, men NÅ håper jeg at han og Geir Ove møtes i finalen. Kjernekarer! Silje er også en av mine favoritter. De jeg håper ikke vinner er rasisten Catharina, jeg-er-så-kul-fordi-jeg-har-HD Vigdis, tenna-på-tørk-Unni og Torkel (det er vel en stor fordel for dem at de er i slekt med hesten...), og onde Lene. Hvordan kan en så søt jente være så full av ondskap? Så blir det spennende hvem de fire nye er? 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Enig med deg at synet på Hugo har endret seg til det positive. Blir spennende å hilse på de fire nye imorgen At de var sinte og skuffet over Amin igår syns jeg var dumt, herregud om han var dritings gjorde da ingenting. Skal bli spennendes å se om det er derfor de andre nesten krever at han skal trekke seg imorgen ..... det blir evt. for dumt. Fyll har det da vært på Farmen tidligere også uten dramatikk. Og det Amin gjorde var da kun å sove etter hva vi fikk se .... 0 Siter
Gjest fan-av-farmen Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Enig med deg at synet på Hugo har endret seg til det positive. Blir spennende å hilse på de fire nye imorgen At de var sinte og skuffet over Amin igår syns jeg var dumt, herregud om han var dritings gjorde da ingenting. Skal bli spennendes å se om det er derfor de andre nesten krever at han skal trekke seg imorgen ..... det blir evt. for dumt. Fyll har det da vært på Farmen tidligere også uten dramatikk. Og det Amin gjorde var da kun å sove etter hva vi fikk se .... Enig med deg ang. Amin og de andres reaksjon. Er spent på om Ingunn velger Amin til storbonde for å gi han en ny sjanse til å vinne en kniv til finalen, eller om det bare var spill fra henne at hun angret på det med karven. 0 Siter
Gjest gammal kjerring på 47 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Enig med deg at synet på Hugo har endret seg til det positive. Blir spennende å hilse på de fire nye imorgen At de var sinte og skuffet over Amin igår syns jeg var dumt, herregud om han var dritings gjorde da ingenting. Skal bli spennendes å se om det er derfor de andre nesten krever at han skal trekke seg imorgen ..... det blir evt. for dumt. Fyll har det da vært på Farmen tidligere også uten dramatikk. Og det Amin gjorde var da kun å sove etter hva vi fikk se .... Ja at det går ann at noen av de andre tar av fordi om en ung gutt (forøvrig gammel nok til å drikke alkohol) får for mye å drikke sier egentlig mer om de enn om han syns jeg- herlighet for noen snerper- 0 Siter
Gjest gammeltanta Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 utrolig at det gå an å bli så engasjert i den dum såpeserie. er det ikke mer givende å se på noe som du lærer noe av eller er mening i? 0 Siter
Tyroll Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Enig med deg ang. Amin og de andres reaksjon. Er spent på om Ingunn velger Amin til storbonde for å gi han en ny sjanse til å vinne en kniv til finalen, eller om det bare var spill fra henne at hun angret på det med karven. Tror ikke det var spill av Ingunn, følte no at hun angret seg. Det med å endre syn på Hugo, har jo mye med å gjøre at klippene som blir vist, SKAL nettopp føre til at seerne skal MENE akkurat det som er forventet om deltakerne. Viser forøvrig til det jeg skrev om Farmen i går kveld. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Tror ikke det var spill av Ingunn, følte no at hun angret seg. Det med å endre syn på Hugo, har jo mye med å gjøre at klippene som blir vist, SKAL nettopp føre til at seerne skal MENE akkurat det som er forventet om deltakerne. Viser forøvrig til det jeg skrev om Farmen i går kveld. Var det du som skrev det med replikkene? Jeg kjenner til ei som var med i en annen realityserie og der måtte de gjøre scener omigjen fordi kameraene ikke rakk å få med seg hendelsen ordentlig. Når det gjelder replikkene så er de vel ikke sånn at de endrer handlingen veldig? Jeg vet at man kan påvirke hendelser og bildet vi får av personene i klippingen, men de som er med skal jo fremstå noenlunde som de er i virkeligheten. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 utrolig at det gå an å bli så engasjert i den dum såpeserie. er det ikke mer givende å se på noe som du lærer noe av eller er mening i? Av og til er det fantastisk deilig å slappe av med noe helt uten mening. :-) Jeg blir sliten av sånne som skal gjøre noe med mening hele tiden. Man skal jo leke litt også! 0 Siter
Tyroll Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Var det du som skrev det med replikkene? Jeg kjenner til ei som var med i en annen realityserie og der måtte de gjøre scener omigjen fordi kameraene ikke rakk å få med seg hendelsen ordentlig. Når det gjelder replikkene så er de vel ikke sånn at de endrer handlingen veldig? Jeg vet at man kan påvirke hendelser og bildet vi får av personene i klippingen, men de som er med skal jo fremstå noenlunde som de er i virkeligheten. Ja det var meg som skrev det, og det ble så fortalt. Jeg vil ikke tro på det, og synes det høres rart ut. Det ble også sagt at da far og datter, (husker ikke hva de het) var med, var det arrangert at de skulle starte en krangel, og bli uvenner. Foresten skulle jeg tro Gaute har taushetsplikt om sånt. Det du skriver om hun som var med i en annen serie, det stemmer nok. Og at produsentene "bestemmer" hva vi skal se og mene, og at ting er arrangert, er nok også riktig. Det må vel være slik for at det skal bli god underholdning. Men skrevne replikker? Det er jo vanlige folk de sender inn, og ikke skuespillere. Artig å vært en flue på veggen 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Ja det var meg som skrev det, og det ble så fortalt. Jeg vil ikke tro på det, og synes det høres rart ut. Det ble også sagt at da far og datter, (husker ikke hva de het) var med, var det arrangert at de skulle starte en krangel, og bli uvenner. Foresten skulle jeg tro Gaute har taushetsplikt om sånt. Det du skriver om hun som var med i en annen serie, det stemmer nok. Og at produsentene "bestemmer" hva vi skal se og mene, og at ting er arrangert, er nok også riktig. Det må vel være slik for at det skal bli god underholdning. Men skrevne replikker? Det er jo vanlige folk de sender inn, og ikke skuespillere. Artig å vært en flue på veggen Er de flinke med castingen så blir det intriger uansett. Alle blir provosert av noe, og særlig når man spiser lite og er slitne. Jeg har stusset på at de klarer å være så seriøse når de snakker om Monsen. Jeg er så dårlig skuespiller at det hadde ikke jeg klart. 0 Siter
Tyroll Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Er de flinke med castingen så blir det intriger uansett. Alle blir provosert av noe, og særlig når man spiser lite og er slitne. Jeg har stusset på at de klarer å være så seriøse når de snakker om Monsen. Jeg er så dårlig skuespiller at det hadde ikke jeg klart. Ja akkurat det tenkte jeg og på I morgen kommer det vel noen nye inn, og de blir vel sett på som noen inntrengere kan jeg tenke meg. 0 Siter
meg__123! Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 herregud.. se på deg selv i stedet ! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.