Gjest lasas Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Dette er det jeg kan komme på som jeg har hørt kan være kreftfremkallende: Stråling. spesielt fra mobiltelefoner. Kjemikalier fra vaskemidler og kosmetikk. Mugg Nitritt i pølser. Andre som kan komme på noe mere? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Nå også barnas tåteflasker og smokker... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Pizza Grandosa og Cola Zero (og andre sukkerfrie produkter). Bare noe eg misstenker sterkt! 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Det meste! Husholdningsartikler er nevnt i fleng før, som Stekepanner, Kasseroller,stekespader , mye forskjellige matvarer, så her må det ryddes opp. og ikke bare gi cigaretten all skylden! Dessuten har nyeste Kreftforskning (amerikansk) funnet ut:at Stress er medvirkende årsak til Kreft! 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Radon fra grunnen huset står på. Radon, er muligens årsaken til MS. Leste det i ett MS Blad. 0 Siter
adelie Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Endel av alle de tilsetningsstoffene som er i halvfabrikata. Grillmat som er litt svidd. Dårlig luft som kommer utenfra pga trafikkbelastning. Passiv røyking hvis noen røyker regelmessig. Problemer og vanskelige interne relasjoner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.