Gjest et slit Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hva koster det sånn ca å få noen til å komme på tomta vår og felle trær samt kjøre dem vekk? Det er snakk om ca 30-40 trær...noen er ganske høye. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Du kan jo legge ut en annonse på finn.no, der du skriver noe sånt som "Ved gis bort - må felles av mottaker". :-) Aner ikke hva det vil koste, men jeg tror jeg hadde satset på å få noen til å gjøre det gratis mot at de fikk veden. Hvis de allikevel skal kjøres bort, mener jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Det kommer an på mange ting, blant annet om trærne er så store og så nær hus at sikring må til, om de evt. må felles i flere trinn etc. I tettbebygd strøk kan kostnadene fort bli flere tusen pr. tre. Og særlig dyrt blir det om dere også skal få frest opp røttene på trærne. ViViolas forslag høres ikke dumt ut 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Vi hadde en mann her som hogget ned ca 10 trær. De var ca 25-30 meter høye...Han la de bare ned, så gjorde vi resten. betalte ca 4500kr... Det er viktig at dere velger en som har forsikring, sånn i tilfelle.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Min kjære blir helt tussete når han ser trær, så han hadde gladelig tatt de ned mot å få veden Det finnes garantert flere som han, så dere kan jo avertere i lokalavisa. Mannen min har også kurs i skogsarbeid og bruk av motorsag. Det er en fordel om den som skal felle trærne enten har det eller god erfaring. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Min kjære blir helt tussete når han ser trær, så han hadde gladelig tatt de ned mot å få veden Det finnes garantert flere som han, så dere kan jo avertere i lokalavisa. Mannen min har også kurs i skogsarbeid og bruk av motorsag. Det er en fordel om den som skal felle trærne enten har det eller god erfaring. Tror mennene våre hadde fått fin kontakt hvis de hadde treftes :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.