Gå til innhold

Ukas trening - litt seint

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Ingen som har rapportert på treningen sist uke?! Da får jeg gjøre det da, for nå er jeg ute av vinterdvalen min :-)

Lørdag 16/2: Jeg og guttungen på snart 9 var ute og jogget/gikk fort i skogen i 1 time og 10 minutter. Deilig - men han ble veldig sliten, og jeg ble kald....

Søndag: Lekte med ungene i en skolegård - i tarzanjungelen . Slang oss, klatret, hang i taustiger, løp opp og ned på dekk, osv i 2 timer. Var helt gåen i mage og armer i mange dager etterpå.

Mandag: Løp 6 km (se egen skrytetråd)

Fredag: skitur med ungene. Jeg og jentene gikk 2,6 km, de andre gikk vel omtrent 6 km.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på vinterferie og gått på ski hver dag tirsdag til lørdag. Varierende avstand fra 3 til 10 km, men bare utenfor løyper og i relativt bakkete terreng. I tilegg har vi laget skihopp og lekt oss i sneskavlene, så det har vært en aktiv uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

1 - 2 timers snømåkking stortsett hver dag.

Søndag, tirsdag og torsdag ca45 min joggetur pluss armhevinger, situps og ryggøvelse.

Men skulle vi heller ikke begynt med uker fra mandag til søndag istedenfor lørdag til fredag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på vinterferie og gått på ski hver dag tirsdag til lørdag. Varierende avstand fra 3 til 10 km, men bare utenfor løyper og i relativt bakkete terreng. I tilegg har vi laget skihopp og lekt oss i sneskavlene, så det har vært en aktiv uke.

Høres ut som en morsom og flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndag, tirsdag og torsdag ca45 min joggetur pluss armhevinger, situps og ryggøvelse.

Men skulle vi heller ikke begynt med uker fra mandag til søndag istedenfor lørdag til fredag? :)

Oi - det var mye aktivitet :-)

Samme for meg hvilken dag vi avgir "rapport", men tråden "Uten en tråd" på vektmestring er på fredagene, så det er vel derfor denne tråden også har blitt på fredagene.

Lillemus er jo primus motor her, så hun kan bestemme dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Du har fått variert og fin trening :) Vet du hvor mange steg jeg har i dag? 1677.. *Fniis*.

Mandag: 30342 steg

tirsdag: 22314

onsdag: 26835

torsdag: 30140

fredag: 19000

De andre dagene har jeg vært langt under 10 tusen. ikke verdt å nevne.

Da jeg og eldstedatteren var på tur her en dag kom et eldre par susende forbi oss. Da sa datteren min: "Så du de to gamle der, de går jo dobbelt så fort som oss". Så vi fant ut at vi måtte øke tempoet litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har fått variert og fin trening :) Vet du hvor mange steg jeg har i dag? 1677.. *Fniis*.

Mandag: 30342 steg

tirsdag: 22314

onsdag: 26835

torsdag: 30140

fredag: 19000

De andre dagene har jeg vært langt under 10 tusen. ikke verdt å nevne.

Da jeg og eldstedatteren var på tur her en dag kom et eldre par susende forbi oss. Da sa datteren min: "Så du de to gamle der, de går jo dobbelt så fort som oss". Så vi fant ut at vi måtte øke tempoet litt ;)

I all verden - var du på fest i går, og lå rett ut i dag eller? :-)

Ja, det har vært en fin uke mht å få bevegd seg. Hadde egentlig tenkt meg ut i kveld og løpe, men så hadde min kjære så lyst til å besøke en kamerat som han ikke hadde pratet med på flere uker, så da ble det til det....

Teoretisk sett KAN jeg hive meg oppå ergometersykkelen....

Vi rant slalåm i går, og fy søren så gåen jeg er i leggene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

I all verden - var du på fest i går, og lå rett ut i dag eller? :-)

Ja, det har vært en fin uke mht å få bevegd seg. Hadde egentlig tenkt meg ut i kveld og løpe, men så hadde min kjære så lyst til å besøke en kamerat som han ikke hadde pratet med på flere uker, så da ble det til det....

Teoretisk sett KAN jeg hive meg oppå ergometersykkelen....

Vi rant slalåm i går, og fy søren så gåen jeg er i leggene!

Nei, jeg har ikke vært på noe fest, selv om jeg tok meg noen glass rødvin :). Jeg har kun gått nødvendige steg i dag. Det har vært regnvær, så ingen har giddet å gå ut. Jeg liker egentlig ikke søndager, blir trøtt bare jeg hører ordet.

Jeg tenkte litt på dere i helga, om dere havnet i kolonnekjøring og fikk problemer med vinterføre. Jeg har jo lett for å bekymre meg da ;) VG-nett blåste opp slike saker i går, og jeg fikk gåsehud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke vært på noe fest, selv om jeg tok meg noen glass rødvin :). Jeg har kun gått nødvendige steg i dag. Det har vært regnvær, så ingen har giddet å gå ut. Jeg liker egentlig ikke søndager, blir trøtt bare jeg hører ordet.

Jeg tenkte litt på dere i helga, om dere havnet i kolonnekjøring og fikk problemer med vinterføre. Jeg har jo lett for å bekymre meg da ;) VG-nett blåste opp slike saker i går, og jeg fikk gåsehud.

Neida, vi skulle ikke over fjellet denne gangen, så det gikk veldig fint å kjøre.

Men vi var på samme sted som det gikk et snøras i går, i slalåmbakken, et stykke opp i fjellet - og en person ble tatt av raset. Var litt nifs å være såpass nær, og se helikopteret komme og se Røde Kors gå manngard for å sjekke raset ut for om det var flere personer inni der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Neida, vi skulle ikke over fjellet denne gangen, så det gikk veldig fint å kjøre.

Men vi var på samme sted som det gikk et snøras i går, i slalåmbakken, et stykke opp i fjellet - og en person ble tatt av raset. Var litt nifs å være såpass nær, og se helikopteret komme og se Røde Kors gå manngard for å sjekke raset ut for om det var flere personer inni der...

*hjelp* Godt dere er trygt hjemme nå da etter en fin ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

punky brewster

Oi - det var mye aktivitet :-)

Samme for meg hvilken dag vi avgir "rapport", men tråden "Uten en tråd" på vektmestring er på fredagene, så det er vel derfor denne tråden også har blitt på fredagene.

Lillemus er jo primus motor her, så hun kan bestemme dag!

Ja, har vært flink sist uke, men heldigvis ikke hver uke det blir like mye snømåkking. Jogging begynte jeg med for under to uker siden, mange år siden sist, men føle allerede at formen er mye bedre, så det blir fort framgang. Trur de3nne tråden kan være litt med på å inspirere til trening:)

Ja, vi får la lillemus avgjøre dag, bare jeg som er så innstilt på at uker er fra mandag til søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blikkboks

Ja, denne uka ble langt fra så aktiv som jeg hadde håpet, men så er jeg kraftig forkjølet, så jeg får bare ta det igjen senere.

Søndag 17: 1 pilates for dummies ettermiddag, 20 min. elipsemaskin kveld

Mandag 18: 25minutter elipse kveld

Tirsdag 19: 25 minutter elipse kveld

Ja, og etter det har jeg vært syk, så jeg holder en knapp på denne uka i steden for.

Ha en flott treningsuke, alle sammen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh.... På grunn av vinterferie ble sist uke ekstremt lat - så lat at jeg droppet å starte tråden til og med! Været har vært skikkelig bedrident og jeg har ikke vært hjemme så jeg har ikke fått brukt trimsykkelen heller!

Så sist uke er alt jeg har å skryte av en eneste skitur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, har vært flink sist uke, men heldigvis ikke hver uke det blir like mye snømåkking. Jogging begynte jeg med for under to uker siden, mange år siden sist, men føle allerede at formen er mye bedre, så det blir fort framgang. Trur de3nne tråden kan være litt med på å inspirere til trening:)

Ja, vi får la lillemus avgjøre dag, bare jeg som er så innstilt på at uker er fra mandag til søndag:)

Det har du jo helt rett i! Heretter begynner vi på mdanger, fra neste uke av.... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh.... På grunn av vinterferie ble sist uke ekstremt lat - så lat at jeg droppet å starte tråden til og med! Været har vært skikkelig bedrident og jeg har ikke vært hjemme så jeg har ikke fått brukt trimsykkelen heller!

Så sist uke er alt jeg har å skryte av en eneste skitur...

Det er jo litt godt å se at du også kan ha slappe uker en sjelden gang :-)

Jeg heiv meg forresten oppå ergometersykkelen i går kveld, ofr å se om den fortsatt virket etter å ha vært klesstativ i mange måneder - og den virket! Syklet bare i 10 minutter da (4,5 km, 100 kcal) - men det var fakitsk litt deilig :-)

Men hvilken dag synes du vi skal har ukas trening på? Fikk innspill om at det var enklere å rapportere fra mandag til søndag, men jeg er jo godt inni fredagsrapporteringen da, ut fra den andre tråden på vektmestring....

Du bestemmer, du er sjefen på Ukas trening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, denne uka ble langt fra så aktiv som jeg hadde håpet, men så er jeg kraftig forkjølet, så jeg får bare ta det igjen senere.

Søndag 17: 1 pilates for dummies ettermiddag, 20 min. elipsemaskin kveld

Mandag 18: 25minutter elipse kveld

Tirsdag 19: 25 minutter elipse kveld

Ja, og etter det har jeg vært syk, så jeg holder en knapp på denne uka i steden for.

Ha en flott treningsuke, alle sammen :o)

I like måte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt godt å se at du også kan ha slappe uker en sjelden gang :-)

Jeg heiv meg forresten oppå ergometersykkelen i går kveld, ofr å se om den fortsatt virket etter å ha vært klesstativ i mange måneder - og den virket! Syklet bare i 10 minutter da (4,5 km, 100 kcal) - men det var fakitsk litt deilig :-)

Men hvilken dag synes du vi skal har ukas trening på? Fikk innspill om at det var enklere å rapportere fra mandag til søndag, men jeg er jo godt inni fredagsrapporteringen da, ut fra den andre tråden på vektmestring....

Du bestemmer, du er sjefen på Ukas trening :-)

Kan godt ha det på mandager for meg, fra neste uke - må få noe å rapportere først! :o) Neida, hadde en liten økt på fredag (litt jogg + litt øvelser) og en joggetur i går, men det var tungt føre så det ble ikke så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt ha det på mandager for meg, fra neste uke - må få noe å rapportere først! :o) Neida, hadde en liten økt på fredag (litt jogg + litt øvelser) og en joggetur i går, men det var tungt føre så det ble ikke så langt.

OK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snømåkking?

Det heter da ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...