sant å si Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Tipper du ikke bor i Oslo . Men selvfølgelig finnes statistiske variasjoner over alt. Der tipper du aldeles korrekt ;-) Her jeg bor, er det Marte, Martine, Oda, Mia og Ida som er i vinden - i barneskolealder ihvertfall. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Der tipper du aldeles korrekt ;-) Her jeg bor, er det Marte, Martine, Oda, Mia og Ida som er i vinden - i barneskolealder ihvertfall. Martine har vi litt av her også, ellers ikke så mye av navnene du nevner. Derimot Julie/Julia, Johanne, Anna, Maria, Maren, Karen, Sara.... de jeg kommer på i farten :-). 0 Siter
flowy Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Her var det mange navn jeg aldri har hørt før gitt! Basma, er det virkelig et navn? Minnet litt om astma.... sorry Hehe.. Fadderbarnet mitt i Jordan heter Basma. Jeg sa ikke at dette var navn jeg likte. ;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hehe.. Fadderbarnet mitt i Jordan heter Basma. Jeg sa ikke at dette var navn jeg likte. ;-) Det var liksom noe unorskt over det ja 0 Siter
Gjest Jødiske / gammeltestamentlige navn Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Benjamin og Rebbekka er jødiske / gammeltestamentlige navn, så da matcher det kanskje mest med Hanna(h), Sara(h), Lea(h), Miriam, Rakel, Rut(h) som har samme opprinnelse? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.