Gå til innhold

Facebook-hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis noen poker deg og du poker tilbake kan dere se hverandres profil i en viss tidsperiode (et døgn?) uten at dere legger hverandre til som venner. Det er nyttig dersom du f.eks. finner noen som du _tror_ du kjenner men ikke er helt sikker på, da kan du poke for å spørre om å få se profilen til vedkommende.

Du kan stille inn hvor mye pokere får se av din profil under "privacy".

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tror det bare er å sende kort melding. Som f eks står det i slike jeg har fått "Hei, åssen går det?". Alle kontaktene dine kan lese disse pokene.

Jeg får mye rart på Facebook jeg ikke aner hva er for noe. Noen sender masse klemmer, hjerter, "gaver" osv som jeg liksom bør sende videre til alle jeg er glad i. Jeg sender omtrent aldri slikt ut ;)

Jeg har vurdert å slette meg fra Facebook, men har jo oppnådd noe positivt der da. Det er at gamle venner har tatt kontakt :)

Skrevet

Hvis noen poker deg og du poker tilbake kan dere se hverandres profil i en viss tidsperiode (et døgn?) uten at dere legger hverandre til som venner. Det er nyttig dersom du f.eks. finner noen som du _tror_ du kjenner men ikke er helt sikker på, da kan du poke for å spørre om å få se profilen til vedkommende.

Du kan stille inn hvor mye pokere får se av din profil under "privacy".

Takk!

Skrevet

Jeg tror det bare er å sende kort melding. Som f eks står det i slike jeg har fått "Hei, åssen går det?". Alle kontaktene dine kan lese disse pokene.

Jeg får mye rart på Facebook jeg ikke aner hva er for noe. Noen sender masse klemmer, hjerter, "gaver" osv som jeg liksom bør sende videre til alle jeg er glad i. Jeg sender omtrent aldri slikt ut ;)

Jeg har vurdert å slette meg fra Facebook, men har jo oppnådd noe positivt der da. Det er at gamle venner har tatt kontakt :)

Takk!

Gjest nei det er dette
Skrevet

poking på er når noen pirker deg på skuldra, så når noen gjør det på facebook er det litt sånn småerting.. Ikke noe poeng, man poker bare hverandre tilbake helt til noen ikke gider gjøre det

Skrevet

poking på er når noen pirker deg på skuldra, så når noen gjør det på facebook er det litt sånn småerting.. Ikke noe poeng, man poker bare hverandre tilbake helt til noen ikke gider gjøre det

Ja, det er det _og_, dersom de som poker hverandre allerede er venner.

''A poke is a way to interact with your friends on Facebook. When we created the poke, we thought it would be cool to have a feature without any specific purpose. People interpret the poke in many different ways, and we encourage you to come up with your own meanings.''

Gjest fjesbok
Skrevet

Dette er fullstendig feil, lese en poke? Det er kun du og den du poker som kan se den, og den er bare en poke, altså en beskjed om at du har blitt poket, og man kan ikke legge til tekst.. Det er kun en poke, kan ikke brukes til noe, men betyr rett og slett: hei, flørt, jeg ser deg, dust eller hva du mener selv..

AneM1365380603
Skrevet

Dette er fullstendig feil, lese en poke? Det er kun du og den du poker som kan se den, og den er bare en poke, altså en beskjed om at du har blitt poket, og man kan ikke legge til tekst.. Det er kun en poke, kan ikke brukes til noe, men betyr rett og slett: hei, flørt, jeg ser deg, dust eller hva du mener selv..

Du har rett. Jeg blandet "poke" med en annen funksjon der inne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...