org Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Ja, jeg er helt fersk. Hva betyr "poke" på facebook?! :-) 0 Siter
birdie Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hvis noen poker deg og du poker tilbake kan dere se hverandres profil i en viss tidsperiode (et døgn?) uten at dere legger hverandre til som venner. Det er nyttig dersom du f.eks. finner noen som du _tror_ du kjenner men ikke er helt sikker på, da kan du poke for å spørre om å få se profilen til vedkommende. Du kan stille inn hvor mye pokere får se av din profil under "privacy". 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg tror det bare er å sende kort melding. Som f eks står det i slike jeg har fått "Hei, åssen går det?". Alle kontaktene dine kan lese disse pokene. Jeg får mye rart på Facebook jeg ikke aner hva er for noe. Noen sender masse klemmer, hjerter, "gaver" osv som jeg liksom bør sende videre til alle jeg er glad i. Jeg sender omtrent aldri slikt ut Jeg har vurdert å slette meg fra Facebook, men har jo oppnådd noe positivt der da. Det er at gamle venner har tatt kontakt 0 Siter
org Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Hvis noen poker deg og du poker tilbake kan dere se hverandres profil i en viss tidsperiode (et døgn?) uten at dere legger hverandre til som venner. Det er nyttig dersom du f.eks. finner noen som du _tror_ du kjenner men ikke er helt sikker på, da kan du poke for å spørre om å få se profilen til vedkommende. Du kan stille inn hvor mye pokere får se av din profil under "privacy". Takk! 0 Siter
org Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Jeg tror det bare er å sende kort melding. Som f eks står det i slike jeg har fått "Hei, åssen går det?". Alle kontaktene dine kan lese disse pokene. Jeg får mye rart på Facebook jeg ikke aner hva er for noe. Noen sender masse klemmer, hjerter, "gaver" osv som jeg liksom bør sende videre til alle jeg er glad i. Jeg sender omtrent aldri slikt ut Jeg har vurdert å slette meg fra Facebook, men har jo oppnådd noe positivt der da. Det er at gamle venner har tatt kontakt Takk! 0 Siter
Gjest nei det er dette Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 poking på er når noen pirker deg på skuldra, så når noen gjør det på facebook er det litt sånn småerting.. Ikke noe poeng, man poker bare hverandre tilbake helt til noen ikke gider gjøre det 0 Siter
birdie Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 poking på er når noen pirker deg på skuldra, så når noen gjør det på facebook er det litt sånn småerting.. Ikke noe poeng, man poker bare hverandre tilbake helt til noen ikke gider gjøre det Ja, det er det _og_, dersom de som poker hverandre allerede er venner. ''A poke is a way to interact with your friends on Facebook. When we created the poke, we thought it would be cool to have a feature without any specific purpose. People interpret the poke in many different ways, and we encourage you to come up with your own meanings.'' 0 Siter
Gjest fjesbok Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg tror det bare er å sende kort melding. Som f eks står det i slike jeg har fått "Hei, åssen går det?". Alle kontaktene dine kan lese disse pokene. Jeg får mye rart på Facebook jeg ikke aner hva er for noe. Noen sender masse klemmer, hjerter, "gaver" osv som jeg liksom bør sende videre til alle jeg er glad i. Jeg sender omtrent aldri slikt ut Jeg har vurdert å slette meg fra Facebook, men har jo oppnådd noe positivt der da. Det er at gamle venner har tatt kontakt Dette er fullstendig feil, lese en poke? Det er kun du og den du poker som kan se den, og den er bare en poke, altså en beskjed om at du har blitt poket, og man kan ikke legge til tekst.. Det er kun en poke, kan ikke brukes til noe, men betyr rett og slett: hei, flørt, jeg ser deg, dust eller hva du mener selv.. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Dette er fullstendig feil, lese en poke? Det er kun du og den du poker som kan se den, og den er bare en poke, altså en beskjed om at du har blitt poket, og man kan ikke legge til tekst.. Det er kun en poke, kan ikke brukes til noe, men betyr rett og slett: hei, flørt, jeg ser deg, dust eller hva du mener selv.. Du har rett. Jeg blandet "poke" med en annen funksjon der inne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.