Gjest datadusten Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Viruskontrollen min skrur seg av og på nesten hver gang jeg skrur på maskinen. Først står det ingenting, så kommer det opp sånn beskjed fra Windows Sikkerhetssenter om at jeg ikke har viruskontroll. Et par minutter senere (antakelig etter at den har koplet seg til internett) vises ikke denne beskjeden lenger, og når jeg går inn på sikkerhetssenteret for å sjekke, så står det at jeg har viruskontroll.. Altså, viruskontroll HAR jeg, er nøye på det. har Norman Antivirus vers. 5.1. Er det noen flinke datafolk der ute som kan svare meg om OM noe er galt, og isåfall HVA?! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Prøv å overse den meldingen til internettilkoblingen er i orden, så forsvinner den kanskje av seg selv. Jeg har opplevd det selv uten å gjøre noe med det. Jeg har Norton, og det kommer et grønt lys på ikonet når alt er som det skal være, 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.