Gå til innhold

Jakten på den 6.sans...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Spennende tema! Artige tester som jeg synes setter kandidatene på reelle prøver.De som er igjen har en helt klar 6 sans.Skal bli spennende å følge med videre.

Skrevet

Spennende tema! Artige tester som jeg synes setter kandidatene på reelle prøver.De som er igjen har en helt klar 6 sans.Skal bli spennende å følge med videre.

Første episoden fikk jeg frysninger nedover ryggen da de var på ulykkes stedet med den flyulykken. I dag var det litt opp og ned med enkelte syns jeg. Var mektig imponert over Eirik som kom frem til Fram museet =)) Det var bare helt utrolig, men han har da gjort det veldig bra hele veien :-) Gleder meg til neste søndag..

Prøvde du å tippe på hvilket glass han kom til å velge da?? Jeg syns det i midten lyste litt ekstra, så litt annerledes ut enn de andre. Var mest sansynlig derfor at jeg tippet det. Det ble på en måte et blikkfang, om du skjønner hva jeg mener ;-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Første episoden fikk jeg frysninger nedover ryggen da de var på ulykkes stedet med den flyulykken. I dag var det litt opp og ned med enkelte syns jeg. Var mektig imponert over Eirik som kom frem til Fram museet =)) Det var bare helt utrolig, men han har da gjort det veldig bra hele veien :-) Gleder meg til neste søndag..

Prøvde du å tippe på hvilket glass han kom til å velge da?? Jeg syns det i midten lyste litt ekstra, så litt annerledes ut enn de andre. Var mest sansynlig derfor at jeg tippet det. Det ble på en måte et blikkfang, om du skjønner hva jeg mener ;-)

Ja tippet riktig vinglass jeg også. Enig med deg om fargen.Erik var meget flink og komme frem til Fram museet var imponerende.Fikk desverre ikke sett 1 ste episode men skal følge med videre garantert.Disse her har helt klart en 6 sjans ja.

Skrevet

Ja tippet riktig vinglass jeg også. Enig med deg om fargen.Erik var meget flink og komme frem til Fram museet var imponerende.Fikk desverre ikke sett 1 ste episode men skal følge med videre garantert.Disse her har helt klart en 6 sjans ja.

Ja, det er ingen tvil om det =)

Blir spennende å følge med videre. Var forresten innpå tvnorge sin nettside nå, prøvde meg på den andre oppgaven. Den fikk jeg dessverre feil på, men oppgaven fra 1. prg. hadde jeg riktig =)) Tror det var en viss fobi som spilte meg et puss på dagens oppgave ;-) *ler*

Annonse

Skrevet

Vi gjettet også på det midterste glasset, jeg syntes det var ørlite høyere enn de to på sidene, men regner med at det er en eller annen statistisk sjanse for at man gjetter på det i midten fremfor de to på sidene. :o)

Skrevet

Vi ser på. :o) Noen av deltakerne har definitivt noe å fare med, han sjamanen f.eks. Andre derimot... ;o)

Skrevet

Vi ser på. :o) Noen av deltakerne har definitivt noe å fare med, han sjamanen f.eks. Andre derimot... ;o)

100% enig!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1203928803' post='3812918]

100% enig!

Som programlederen sa i går om hun som samarbeidet med sin far:"Nå må samarbeidet sannelig begynne å bære frukter snart!" Hun var jo totalt på bærtur....

Skrevet

Jeg har aldri sett det før i går, men syntes nesten det bar preg av freak-show.

Skrevet

Som programlederen sa i går om hun som samarbeidet med sin far:"Nå må samarbeidet sannelig begynne å bære frukter snart!" Hun var jo totalt på bærtur....

*flirer*

Skrevet

Jeg har aldri sett det før i går, men syntes nesten det bar preg av freak-show.

*ler* jo, kanskje det. Men, det må jo være noe i dette da. Jeg er meget imponert over at de klarer oppgavene såpass godt.

Der har jo selvfølgelig vært noen som ikke har hatt denne 6.sansen, men de som er igjen nå, er imponerende dyktige, og kanskje litt "spesielle". Men, det er jo det mange av rundt om. Bare moro det at noen skiller seg ut, og ikke minst at de tør å være seg selv ;-p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...