Gjest Wita Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Har lyst til å male trappa mellom 1 og 2 etage hvit ,eventuelt en annen lys farge. Veggene er malt caffe latte. Noen som har erfaringer med hvit trapp? Blir det fort stygt/skittent? 0 Siter
Gjest Vimsa08 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Hvis trapp er fryktelig upraktisk. Det blir møkkete med en gang, så du må regne med å måtte vaske en del for å holde den fin. Men det er verdt det synes jeg, hvit trapp er lekkert! 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Hva med å male/lakkere selve trinnet mørkt og så resten helt lyst? Det kan bli råstilig tror jeg. ) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Vi har malt alt utenom selve trinnene hvitt, det ble veldig fint ) Ser veldig fort møkkete ut om trinnet også er hvitt tror jeg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg malte trappa mi for noen uker sida. Det blei kjempefint! Men støvet synes fort, ja. 0 Siter
KaVa Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Vi har hvit trapp (de som vi kjøpte huset av som hadde malt) - og aldri, aldri, aldri om jeg hadde valgt det! Alt vises - det må nesten tørkes støv hver dag, for at det skal være OK. Alle så hakk og sår vises med en gang. Det er helt for jævlig, for å være helt ærlig. Faktisk så ille at vi vurderer å bytte ut hele trappa (ser for meg at å slipe dævelskapen ned vil forårsake masser av fint støv overalt i huset. Og for en jobb!!!!). Så noen andre foreslo å male alt utenom trinnene - det tiltredes! 0 Siter
flowy Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Vi hadde det der vi bodde før og det var veldig lekkert! Men jeg måtte tørke støv av den nesten hver dag for at det skulle være pent. Alt av hår og støv synes veldig fort, men det tar jo bare et par minutter med en mikrofiberklut. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 En god vennine av meg har malt trappen hvit. (blank) Det er kjempe stilig :0) Men du så svart det blir...Ser hvert minste hårstrå... 0 Siter
morsan Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Noen bekjente malte nylig trappa hvit. De bor i sokkelhus, slik at jeg og andre gjester alltid må gå opp trappa for å komme inn i stua, og selv om jeg er veldig flink til å overse støv og hybelkaniner, er det faktisk komplett umulig idet jeg går opp trappa i huset deres - ALT synes! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.