Gjest Kayia Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Milde moses, dette var artig! Lo virkelig høyt gjennom hele reportasjen! Klikk og se! http://youtube.com/watch?v=HchyW3ZtvHw 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 *Tørker lattertårer* Men stakkars ponnier! ) 0 Siter
siriil Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 *Tørker lattertårer* Men stakkars ponnier! ) Har fått meg mange gode lattere under Senkveld duellen men dette var jaggu meg en av det beste, har vell ikke ledd så godt siden de duellerte i kunstløp. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Dette er noe av det beste jeg har sett på lange tider! Jeg flirer ennå ;o) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Kjempegøy. Lo så jeg fikk vondt i magen av dette. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Når jeg ser videoer på enten youtube eller andre steder på nettet, så er det bare noen sekunder med spilling, så hakker det, og så hopper den noen sekunder, og jeg får se noen sekunder, etc etc. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Er jo håpløst å se på videoklipp 0 Siter
sant å si Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 *Tørker lattertårer* Men stakkars ponnier! ) De overlever nok. Rideskoleponnier er tålmodige og sindige skapninger ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 De overlever nok. Rideskoleponnier er tålmodige og sindige skapninger ) Joda, jeg så ikke noe vill rykking i tøylene heller så jeg vil tro det gikk bra. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Når jeg ser videoer på enten youtube eller andre steder på nettet, så er det bare noen sekunder med spilling, så hakker det, og så hopper den noen sekunder, og jeg får se noen sekunder, etc etc. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Er jo håpløst å se på videoklipp Du har for treg linje? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Du har for treg linje? Nei, har 20mbit, raskeste som NexGenTel tilbyr... Var ikke sånn før, har vært sånn de siste mnd, kanskje. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Når jeg ser videoer på enten youtube eller andre steder på nettet, så er det bare noen sekunder med spilling, så hakker det, og så hopper den noen sekunder, og jeg får se noen sekunder, etc etc. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Er jo håpløst å se på videoklipp Øke hastigheten? Gå inn og slette lagrede elementer på pc'en din ? Gjøres slik: 1. Gå på Tools i menyen: Skroll ned til Internet Options (nederst) 2. Velg: Delete Browsing History 3. Velg OK på Delete History, Delete Cookies, Delete Temporary Internet Files. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Øke hastigheten? Gå inn og slette lagrede elementer på pc'en din ? Gjøres slik: 1. Gå på Tools i menyen: Skroll ned til Internet Options (nederst) 2. Velg: Delete Browsing History 3. Velg OK på Delete History, Delete Cookies, Delete Temporary Internet Files. Takk for svar! Men jeg har nok prøvd det også, uten resultat...:/ Husker ikke nøyaktig når problemet oppsto, men det er i alle fall flere mnd siden. Før fungerte alt fint, selv om det var lenge siden jeg sist sletta det du nevnte, og med samme internettlinje. Noe må jo være annerledes, men jeg aner ikke hva.. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Takk for svar! Men jeg har nok prøvd det også, uten resultat...:/ Husker ikke nøyaktig når problemet oppsto, men det er i alle fall flere mnd siden. Før fungerte alt fint, selv om det var lenge siden jeg sist sletta det du nevnte, og med samme internettlinje. Noe må jo være annerledes, men jeg aner ikke hva.. Ring NextGenTel, så kan de se om det er noe tull med linja di, som at ditt signal forstyrres av nabeons foreksempel. 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 *Tørker lattertårer* Men stakkars ponnier! ) ''Men stakkars ponnier! '' De klarer seg nok , synes Dyrlegene på TV2 er mye verre ..... FOR noen dyrleger !!! Den dyrlegen som skulle bedøve det rådyret, som skadeskøyt (traff ryggraden) dyret så det ble lam og måtte avlives .... Trude Mostuen m.f. skuffer stort i dette programmet !! 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Ring NextGenTel, så kan de se om det er noe tull med linja di, som at ditt signal forstyrres av nabeons foreksempel. Har ikke trådløst da, om det har noe å si? Og alt annet fungerer raskt, både *host*nedlastning, og surfing ellers. Men det vil jo ikke skade (annet enn tålmodigheten) å ringe kundeservice.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.