Gå til innhold

Ridning i Senkveld-duellen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

*Tørker lattertårer* Men stakkars ponnier! :o)

Skrevet

Har fått meg mange gode lattere under Senkveld duellen men dette var jaggu meg en av det beste, har vell ikke ledd så godt siden de duellerte i kunstløp.

Skrevet

Dette er noe av det beste jeg har sett på lange tider! Jeg flirer ennå ;o)

Gjest annlovinda
Skrevet

Kjempegøy. Lo så jeg fikk vondt i magen av dette.

:)

Caloni Makaroni
Skrevet

Når jeg ser videoer på enten youtube eller andre steder på nettet, så er det bare noen sekunder med spilling, så hakker det, og så hopper den noen sekunder, og jeg får se noen sekunder, etc etc. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Er jo håpløst å se på videoklipp :(

Annonse

Skrevet

De overlever nok. Rideskoleponnier er tålmodige og sindige skapninger :o)

Skrevet

De overlever nok. Rideskoleponnier er tålmodige og sindige skapninger :o)

Joda, jeg så ikke noe vill rykking i tøylene heller så jeg vil tro det gikk bra. :o)

Skrevet

Når jeg ser videoer på enten youtube eller andre steder på nettet, så er det bare noen sekunder med spilling, så hakker det, og så hopper den noen sekunder, og jeg får se noen sekunder, etc etc. Noen som vet hva jeg kan gjøre med det? Er jo håpløst å se på videoklipp :(

Du har for treg linje?

Caloni Makaroni
Skrevet

Du har for treg linje?

Nei, har 20mbit, raskeste som NexGenTel tilbyr... Var ikke sånn før, har vært sånn de siste mnd, kanskje.

Skrevet

Øke hastigheten?

Gå inn og slette lagrede elementer på pc'en din ? Gjøres slik: 1. Gå på Tools i menyen: Skroll ned til Internet Options (nederst) 2. Velg: Delete Browsing History 3. Velg OK på Delete History, Delete Cookies, Delete Temporary Internet Files.

Caloni Makaroni
Skrevet

Øke hastigheten?

Gå inn og slette lagrede elementer på pc'en din ? Gjøres slik: 1. Gå på Tools i menyen: Skroll ned til Internet Options (nederst) 2. Velg: Delete Browsing History 3. Velg OK på Delete History, Delete Cookies, Delete Temporary Internet Files.

Takk for svar! Men jeg har nok prøvd det også, uten resultat...:/ Husker ikke nøyaktig når problemet oppsto, men det er i alle fall flere mnd siden. Før fungerte alt fint, selv om det var lenge siden jeg sist sletta det du nevnte, og med samme internettlinje. Noe må jo være annerledes, men jeg aner ikke hva..

Skrevet

Takk for svar! Men jeg har nok prøvd det også, uten resultat...:/ Husker ikke nøyaktig når problemet oppsto, men det er i alle fall flere mnd siden. Før fungerte alt fint, selv om det var lenge siden jeg sist sletta det du nevnte, og med samme internettlinje. Noe må jo være annerledes, men jeg aner ikke hva..

Ring NextGenTel, så kan de se om det er noe tull med linja di, som at ditt signal forstyrres av nabeons foreksempel.

Annonse

Gjest tv-tittern
Skrevet

''Men stakkars ponnier! ''

De klarer seg nok :),

synes Dyrlegene på TV2 er mye verre ..... FOR noen dyrleger !!! Den dyrlegen som skulle bedøve det rådyret, som skadeskøyt (traff ryggraden) dyret så det ble lam og måtte avlives .... Trude Mostuen m.f. skuffer stort i dette programmet !!

Caloni Makaroni
Skrevet

Ring NextGenTel, så kan de se om det er noe tull med linja di, som at ditt signal forstyrres av nabeons foreksempel.

Har ikke trådløst da, om det har noe å si? Og alt annet fungerer raskt, både *host*nedlastning, og surfing ellers.

Men det vil jo ikke skade (annet enn tålmodigheten) å ringe kundeservice.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...