Gå til innhold

treningstips og motivasjon

Gjest Eivind1

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind1

Hei jeg er en gutt på 16 år som har drevet og driver aktivt med trening i form av kampsport og svømming i mange år. For en stund siden satte jeg meg det målet å få bort det siste fettet på magen for å få frem den nederste magemuskelen. (dette er noe jeg har prøvd å få til veldig lenge uten suksess). Har du noen gode treningstips i form av øvelser og kosthold for å få bort det siste magefettet? I det siste har jeg også begynnt å miste treningsmotivasjonen ettersom jeg har sluttet med svømming trener jeg for det meste selv. Jeg klarer ikke helt å mitiviere/pushe meg selv til å trene slik som jeg ønsker. Har du noen tips slik at jeg klarer og holde på med god trening over lengre tid? Jeg trenger hjelp og håper noen vil svare meg :) Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...