vintermor Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Vi holder på med oppussing av badet og ser at det ville passe veldig godt med en skittentøysdunk til å ha i hjørne. Ønsker at den skal være i stål. Vet at det finnes i plastikk på f.eks Europris, men det passer ikke så veldig bra på dette nye badet. Håper at det er noen der ute som vet om dette finnes, og evt hvor det selges? Har søkt masse på nettet selv, men uten resultat denne gangen. Venter i spenning. 0 Siter
punky brewster Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 sånne har jeg sett over alt, iallefall på skeidar og muligens bohus også. 0 Siter
Loralei Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg kjøpte min på Skeidar =) Var ikke noe problem å finne da jeg skulle ha en sånn. Men, vet ikke hvordan det er med utvalget nå. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 sånne har jeg sett over alt, iallefall på skeidar og muligens bohus også. Jeg har nettopp sett runde skittentøysdunker i stål både på Jernia, BOhus og Comfort. 0 Siter
KaVa Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Her i byen hadde de i alle fall en variant i stål, da vi var innom Skeidar nå i helga. 0 Siter
vintermor Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Jeg har nettopp sett runde skittentøysdunker i stål både på Jernia, BOhus og Comfort. Da får jeg ta meg en tur til nabobyen og se på Skeidar og Bohus der. Har sjekket nettsidene deres, men der var ikke så mye å se. 0 Siter
Gjest baderomsbutikk selvsagt! Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Du får det selvsagt på en velassortert baderoms/vvs forretning! Vi fikk tak i en som hadde skinn på toppen og som man kunne sitte på. Ellers så har du utgaver med tre som lokk osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.