candyqueen_83 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Nå har jeg lest til side 149 av 380. Kan noen fortelle meg om siste delen er bedre? Ellers vet jeg ikke om jeg orker å lese mer. Går så sakte , for det er så kjedelig. 0 Siter
Gjest drar seg litt til...... Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Bare fortsett å lese, det er mye som skjer, men det er ikke århundrets beste bok akkurat. Grei nok. 0 Siter
fru Burlefot Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Det er vel smak og behag... Jeg syns det var en god bok, men jeg syns også at den første halvdelen av boken var klart best. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Bare fortsett å lese, det er mye som skjer, men det er ikke århundrets beste bok akkurat. Grei nok. Okei, jeg får tvinge meg gjennom bare for å ha lest den. Men tusen strålende soler da? Skal jeg gidde å begynne på den? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg syntes boka var bra fra begynnelse til slutt, jeg. Siste halvdel er jo mest spennende kanskje. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Jeg syntes boka var bra fra begynnelse til slutt, jeg. Siste halvdel er jo mest spennende kanskje. Da leser jeg litt videre. Synes ikke det skjer noe liksom. 0 Siter
tusseline Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Hmm.. i tråd med hva jeg har opplevd, det der. Har ufrivillig fått den til låns av en kollega. Leste litt for å se hva det var, og har ikke lest videre - for å si det sånn . 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Hmm.. i tråd med hva jeg har opplevd, det der. Har ufrivillig fått den til låns av en kollega. Leste litt for å se hva det var, og har ikke lest videre - for å si det sånn . Jeg har sett alle har skrytt den opp i skyene her, så jeg gledet meg virkelig til den boken. Men jeg ble litt skuffet ( 0 Siter
Gjest drar seg litt til...... Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Okei, jeg får tvinge meg gjennom bare for å ha lest den. Men tusen strålende soler da? Skal jeg gidde å begynne på den? Den er også grei, men jeg blir ikke opprørt, sjokkert, lammet osv.osv. som tydligvis mange blir. Det kommer vel ikke akkurat som noe sjokk på at det ikke er greit å være kvinne i Afganistan? 0 Siter
Gjest gleder meg jeg Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg leste den ut i løpet av en helg på hytta. Leste mens jeg vasket opp og leste mens jeg satt på do. Fantastisk bok, synes jeg. Den ble klart kjekkere utover. Snart skal jeg se filmen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg leste den ut i løpet av en helg på hytta. Leste mens jeg vasket opp og leste mens jeg satt på do. Fantastisk bok, synes jeg. Den ble klart kjekkere utover. Snart skal jeg se filmen. Lurer på om det var den jeg så på mammutsalget i dag.. Hva handler den om? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Lurer på om det var den jeg så på mammutsalget i dag.. Hva handler den om? Ingenting To afghanske gutter og deres liv. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Da leser jeg litt videre. Synes ikke det skjer noe liksom. Nei, begynnelsen er i grunnen mest for å gi deg informasjon nok til å forstå fortsettelsen. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg leste den ut i løpet av en helg på hytta. Leste mens jeg vasket opp og leste mens jeg satt på do. Fantastisk bok, synes jeg. Den ble klart kjekkere utover. Snart skal jeg se filmen. Det samme gjorde jeg. Dvs ikke på hytta da. :-) Jeg har sett filmen også og ble litt skuffet. Boken har en stemning som filmen ikke klarer å fange. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.