Gå til innhold

Drageløperen

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Nå har jeg lest til side 149 av 380. Kan noen fortelle meg om siste delen er bedre? Ellers vet jeg ikke om jeg orker å lese mer. Går så sakte , for det er så kjedelig.

Fortsetter under...

Gjest drar seg litt til......
Skrevet

Bare fortsett å lese, det er mye som skjer, men det er ikke århundrets beste bok akkurat. Grei nok.

Skrevet

Det er vel smak og behag... Jeg syns det var en god bok, men jeg syns også at den første halvdelen av boken var klart best.

candyqueen_83
Skrevet

Bare fortsett å lese, det er mye som skjer, men det er ikke århundrets beste bok akkurat. Grei nok.

Okei, jeg får tvinge meg gjennom bare for å ha lest den. Men tusen strålende soler da? Skal jeg gidde å begynne på den?

Skrevet

Jeg syntes boka var bra fra begynnelse til slutt, jeg.

Siste halvdel er jo mest spennende kanskje.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg syntes boka var bra fra begynnelse til slutt, jeg.

Siste halvdel er jo mest spennende kanskje.

Da leser jeg litt videre. Synes ikke det skjer noe liksom.

Annonse

Skrevet

Hmm.. i tråd med hva jeg har opplevd, det der. Har ufrivillig fått den til låns av en kollega. Leste litt for å se hva det var, og har ikke lest videre - for å si det sånn ;).

candyqueen_83
Skrevet

Hmm.. i tråd med hva jeg har opplevd, det der. Har ufrivillig fått den til låns av en kollega. Leste litt for å se hva det var, og har ikke lest videre - for å si det sånn ;).

Jeg har sett alle har skrytt den opp i skyene her, så jeg gledet meg virkelig til den boken. Men jeg ble litt skuffet :o(

Gjest drar seg litt til......
Skrevet

Okei, jeg får tvinge meg gjennom bare for å ha lest den. Men tusen strålende soler da? Skal jeg gidde å begynne på den?

Den er også grei, men jeg blir ikke opprørt, sjokkert, lammet osv.osv. som tydligvis mange blir. Det kommer vel ikke akkurat som noe sjokk på at det ikke er greit å være kvinne i Afganistan?

Gjest gleder meg jeg
Skrevet

Jeg leste den ut i løpet av en helg på hytta. Leste mens jeg vasket opp og leste mens jeg satt på do. Fantastisk bok, synes jeg. Den ble klart kjekkere utover.

Snart skal jeg se filmen.

hare1365380455
Skrevet

Jeg leste den ut i løpet av en helg på hytta. Leste mens jeg vasket opp og leste mens jeg satt på do. Fantastisk bok, synes jeg. Den ble klart kjekkere utover.

Lurer på om det var den jeg så på mammutsalget i dag.. Hva handler den om?

candyqueen_83
Skrevet

Lurer på om det var den jeg så på mammutsalget i dag.. Hva handler den om?

Ingenting :P To afghanske gutter og deres liv.

Skrevet

Da leser jeg litt videre. Synes ikke det skjer noe liksom.

Nei, begynnelsen er i grunnen mest for å gi deg informasjon nok til å forstå fortsettelsen.

Annonse

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det samme gjorde jeg. Dvs ikke på hytta da. :-)

Jeg har sett filmen også og ble litt skuffet. Boken har en stemning som filmen ikke klarer å fange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...