Gå til innhold

Salg av eiendom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kanskje selge en eiendom. Er det noen som har noen råd for hvordan man finner en sleip jævel av en megler som kan presse mest mulig av kjøperen ?

Fortsetter under...

candyqueen_83
Skrevet

Meglerfirmaet Eie pleier å få gode priser :o)

Gjest ViViola
Skrevet

De jobber hos Notar, de meglerne du er ute etter.

Lykke til!

candyqueen_83
Skrevet

De jobber hos Notar, de meglerne du er ute etter.

Lykke til!

Notar selger jo alltid under takst, om de får solgt. Det er det desidert dårligste meglerfirmaet.

Gjest ViViola
Skrevet

Notar selger jo alltid under takst, om de får solgt. Det er det desidert dårligste meglerfirmaet.

Notar legger seg alltid langt over alle andre, så det er ikke så rart at de selger under sin egen takst.

Spørsmålet var vel hvor man kunne finne sleipe jævler av noen meglere, så det var det jeg liksom henviste til. Ja, jeg vet jeg generaliserer, men Notar er det minst proffe meglerfirmaet jeg har møtt på. Har kjøpt og solgt noen ganger, og særlig ved kjøp har jeg etter hvert skydd Notar. De juger så det renner, og man har en definitiv opplevelse av å bli lurt når de åpner munnen.

:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville sjekket på Finn.no hvilke eiendommer som er i salg av lignende type i samme område, og vurdert å bruke en av meglerne som har en god annonse. Kontakt gjerne flere meglere og be dem komme med prisvurdering og tilbud. Da får du også dannet deg et inntrykk av megleren.

En god megler som oppnår en høy pris er ikke nødvendigvis en sleip jævel, men en god selger må h*n være.

Annonse

Gjest Fornøyd med Notar
Skrevet

Vi solgte gjennom Notar i august, og fikk 50tusen over prisant. Ser enkelte ikke liker Notar... Jeg tror rett og slett det kommer litt an på megleren personlig! Det jeg fikk vite av megleren vår, var at hun tjente kun på provisjon. Og hun stod skikkelig på for å selge! Så klart ønsket hun mest mulig for huset, hun tjente jo deretter...

Jeg har solgt flere ganger, brukt forskjellige meglerfirma hver gang, men Notar likte jeg best, men som sagt tror nok det kommer an på megleren, ikke firma...

Notar har jo også salgsgaranti, så du kan trekke salget uten å betale noe...

Men, Notar er dyre - og gode!

candyqueen_83
Skrevet

Vi solgte gjennom Notar i august, og fikk 50tusen over prisant. Ser enkelte ikke liker Notar... Jeg tror rett og slett det kommer litt an på megleren personlig! Det jeg fikk vite av megleren vår, var at hun tjente kun på provisjon. Og hun stod skikkelig på for å selge! Så klart ønsket hun mest mulig for huset, hun tjente jo deretter...

Jeg har solgt flere ganger, brukt forskjellige meglerfirma hver gang, men Notar likte jeg best, men som sagt tror nok det kommer an på megleren, ikke firma...

Notar har jo også salgsgaranti, så du kan trekke salget uten å betale noe...

Men, Notar er dyre - og gode!

Har ikke alle meglere kun provisjon?

Skrevet

Gå på visninger i nabolaget og sjekk ut meglerene som er der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...