Gå til innhold

Jølsens/Jølsen/Jølsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jølsen's
Skrevet

Det er jeg som er Jølsen, jeg har bare lagt på en ekstra 's på slutten av navnet mitt. Jølsa og Bjølsen er to helt andre figurer.

Gjest nictyven
Skrevet

Det er jeg som er Jølsen, jeg har bare lagt på en ekstra 's på slutten av navnet mitt. Jølsa og Bjølsen er to helt andre figurer.

Nå er "Jølsen" ledig igjen, om du vil ha det tilbake. Jeg har aldri brukt det.

Barnslig hilsen fra

Skrevet

Nei.

Jeg trodde jølsen var sammen med jølsa, og at når de var begge to ble det jølsen's. Som i gamle dager ... "skal vi invitere "Hansens" til middag...."

Skrevet

Jølsa var et eget individ, glad og livlig person...hehe....men som desverre nå er død og begravet. så nå skal det ikke være så vanskelig med nick`ene :o)

Annonse

Gjest Jølsen's
Skrevet

Jeg trodde jølsen var sammen med jølsa, og at når de var begge to ble det jølsen's. Som i gamle dager ... "skal vi invitere "Hansens" til middag...."

He he, det hadde vært noe. Nei, vi er ikke samme figur, og vi bor ikke på samme sted heller (tror jeg)

Skrevet

Nå er "Jølsen" ledig igjen, om du vil ha det tilbake. Jeg har aldri brukt det.

Barnslig hilsen fra

Jeg har registrert meg dette for en stund siden ja. Heldigvis har jeg endel informasjon om brukeren som har brukt nicket mitt, nok til å kunne bruke det mot vedkommende når jeg får ånden over meg. Har både navn og brukernavnet ditt notert her, har også gitt nettstedet beskjed om dette, men jeg har ikke orket å bruke energi på det enda. Bare nevner det så du er klar over det :-)

Skrevet

Jølsa var et eget individ, glad og livlig person...hehe....men som desverre nå er død og begravet. så nå skal det ikke være så vanskelig med nick`ene :o)

Tullsnakk, jølsa er da her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...