Gjest Mohikaneren Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Enig! Det får være måte på! 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Vel, det får da være måte på prippenhet... Ikke at jeg heier på Amin, men seriøst......Get real! 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Og der valgte han visst å forlate.. Hmm... 0 Siter
neelie Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Hva var det han gjorde, kan noen fortelle meg hva som skjedde, fikk ikke med meg det. Så bare slutten av programmet når han gikk. 0 Siter
Gjest Mohikaneren Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Hva var det han gjorde, kan noen fortelle meg hva som skjedde, fikk ikke med meg det. Så bare slutten av programmet når han gikk. Han ble for full på markedet. Så rotta de jentene seg sammen, med hun der mørkhårede i spissen. Sånne "jente-jenter" altså! Pjuk! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Vel, det får da være måte på prippenhet... Ikke at jeg heier på Amin, men seriøst......Get real! Jeg skjønner virkelig ingenting...? Håper ingen av de "kjerringene" vinner farmen..;( 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Nå var det slutt på eye candy'et gitt... Nå er det bare sutrejenter igjen. Bortsett fra hun vetrinærjenta da. 0 Siter
trubaduren Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Enig! Det får være måte på! Ja de jentene er vel skinnhellige alle sammen, er så forbannet at Amin ble psyket ut av disse tøsene. 0 Siter
Colette Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ja de jentene er vel skinnhellige alle sammen, er så forbannet at Amin ble psyket ut av disse tøsene. Forbannet er jeg også :-( Drittjenter!! 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Forbannet er jeg også :-( Drittjenter!! Typisk Kvinnfolk! 0 Siter
Gjest vinglepetter Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ja de jentene er vel skinnhellige alle sammen, er så forbannet at Amin ble psyket ut av disse tøsene. Han fikk vel egentlig ikke noe støtte fra Gutta heller? Feige Mannsfolk! 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ja de jentene er vel skinnhellige alle sammen, er så forbannet at Amin ble psyket ut av disse tøsene. Håper for Guds skyld at ingen av sutrejentene vinner. 0 Siter
Gjest Mohikaneren Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ja de jentene er vel skinnhellige alle sammen, er så forbannet at Amin ble psyket ut av disse tøsene. Råttenskap. Jentegreier. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg skjønner virkelig ingenting...? Håper ingen av de "kjerringene" vinner farmen..;( Helt enig! Forhåpentligvis får vi se at en av dem drar på lørdagen. 0 Siter
tonie Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Han ble for full på markedet. Så rotta de jentene seg sammen, med hun der mørkhårede i spissen. Sånne "jente-jenter" altså! Pjuk! Gikk han frivillig fordi de kjerringene drev og bitcha om fyllemissen? Enn Hugo, stilte ikke han opp for Amin? Hjelpes for noe patetisk tull. Håper de skjemmes langt inn i margen nå når de er ute og ser seg selv på TV. 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg skjønner virkelig ingenting...? Håper ingen av de "kjerringene" vinner farmen..;( Nei, det ble litt for patetisk for min del. Men skjønner jo at de lever i en "boble". Så må vel ta reaksjoner og sånn med tanken om at normer og regler i livet utenfor ikke spiller inn der... 0 Siter
Gjest tv-tittern Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Fy faen så ille at de presset han ut. Er litt skuffet over Hugo at han ikke støttet Amin mer enn han gjorde ...... Det har da vært lov med ei og annen fyllekule tidligere ..... herregud, gutten hadde ikke spist ordentlig på flere uker, ikke rart i at det gikk rett i fletta på han. Ser på VG-nett nå at seerene RASER pga dette !!!!! Men hva hjelper vel det .... dette er jo ferdiginnspilt så samme f hvor mye vi raser nå så er det fånyttes. Nei, dette var skuffende av de andre deltagerene. FRYDER ræva av meg at det kommer inn fire nye, de er sikkert på plass til helgen når de utfører ukesoppdraget i sommerhuset til basen selv. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Gikk han frivillig fordi de kjerringene drev og bitcha om fyllemissen? Enn Hugo, stilte ikke han opp for Amin? Hjelpes for noe patetisk tull. Håper de skjemmes langt inn i margen nå når de er ute og ser seg selv på TV. Jentene drev med psykisk terror og mobba han ut, og Amin mistet all selvtillitt. Hugo mente han var tøff som gikk ut. Herregud, det er faen meg helt utrolig hvordan de klarte å snu på det. Nå er det bare sutrejenter og egoisten Hugo igjen. Eneste som kan vinne nå er med respekten i behold er Silje. syns 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.