Gå til innhold

Farmen

Gjest idiotiske kvinnfolk!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Astroide
Skrevet

Vel, det får da være måte på prippenhet... Ikke at jeg heier på Amin, men seriøst......Get real!

Aliza1365380759
Skrevet

Og der valgte han visst å forlate.. Hmm...

Skrevet

Hva var det han gjorde, kan noen fortelle meg hva som skjedde, fikk ikke med meg det. Så bare slutten av programmet når han gikk.

Annonse

Gjest Mohikaneren
Skrevet

Hva var det han gjorde, kan noen fortelle meg hva som skjedde, fikk ikke med meg det. Så bare slutten av programmet når han gikk.

Han ble for full på markedet. Så rotta de jentene seg sammen, med hun der mørkhårede i spissen.

Sånne "jente-jenter" altså! Pjuk!

hidi, the scorpion
Skrevet

Vel, det får da være måte på prippenhet... Ikke at jeg heier på Amin, men seriøst......Get real!

Jeg skjønner virkelig ingenting...? Håper ingen av de "kjerringene" vinner farmen..;(

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nå var det slutt på eye candy'et gitt...

Nå er det bare sutrejenter igjen. Bortsett fra hun vetrinærjenta da.

Skrevet

Enig! Det får være måte på!

Ja de jentene er vel skinnhellige alle sammen, er så forbannet at Amin ble psyket ut av disse tøsene.

Skrevet

Ja de jentene er vel skinnhellige alle sammen, er så forbannet at Amin ble psyket ut av disse tøsene.

Forbannet er jeg også :-( Drittjenter!!

Gjest vinglepetter
Skrevet

Forbannet er jeg også :-( Drittjenter!!

Typisk Kvinnfolk!

Gjest vinglepetter
Skrevet

Han fikk vel egentlig ikke noe støtte fra Gutta heller? Feige Mannsfolk!

Annonse

Skrevet

Håper for Guds skyld at ingen av sutrejentene vinner.

Gjest Mohikaneren
Skrevet

Råttenskap. Jentegreier.

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ingenting...? Håper ingen av de "kjerringene" vinner farmen..;(

Helt enig!

Forhåpentligvis får vi se at en av dem drar på lørdagen.

Skrevet

Han ble for full på markedet. Så rotta de jentene seg sammen, med hun der mørkhårede i spissen.

Sånne "jente-jenter" altså! Pjuk!

Gikk han frivillig fordi de kjerringene drev og bitcha om fyllemissen? Enn Hugo, stilte ikke han opp for Amin? Hjelpes for noe patetisk tull. Håper de skjemmes langt inn i margen nå når de er ute og ser seg selv på TV.

Gjest Astroide
Skrevet

Nei, det ble litt for patetisk for min del. Men skjønner jo at de lever i en "boble". Så må vel ta reaksjoner og sånn med tanken om at normer og regler i livet utenfor ikke spiller inn der...

Gjest tv-tittern
Skrevet

Fy faen så ille at de presset han ut. Er litt skuffet over Hugo at han ikke støttet Amin mer enn han gjorde ......

Det har da vært lov med ei og annen fyllekule tidligere ..... herregud, gutten hadde ikke spist ordentlig på flere uker, ikke rart i at det gikk rett i fletta på han.

Ser på VG-nett nå at seerene RASER pga dette !!!!! Men hva hjelper vel det .... dette er jo ferdiginnspilt så samme f hvor mye vi raser nå så er det fånyttes.

Nei, dette var skuffende av de andre deltagerene.

FRYDER ræva av meg at det kommer inn fire nye, de er sikkert på plass til helgen når de utfører ukesoppdraget i sommerhuset til basen selv.

Skrevet

Gikk han frivillig fordi de kjerringene drev og bitcha om fyllemissen? Enn Hugo, stilte ikke han opp for Amin? Hjelpes for noe patetisk tull. Håper de skjemmes langt inn i margen nå når de er ute og ser seg selv på TV.

Jentene drev med psykisk terror og mobba han ut, og Amin mistet all selvtillitt. Hugo mente han var tøff som gikk ut. Herregud, det er faen meg helt utrolig hvordan de klarte å snu på det. Nå er det bare sutrejenter og egoisten Hugo igjen. Eneste som kan vinne nå er med respekten i behold er Silje.

syns

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...