pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Guuuuri så romantisk Jeg var skråsikker på at han ville velge Bevin, men den gang ei. Det må være vondt å være forelsket i to stykker, for det tror jeg han var. Stakkars som han grein, snufs. Men dette med elektrisitet, har du hatt det med noen? Det var så rart å se han og Bevin, de ble jo ville sammen Håper lykken står i taket for Tessa fremover. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg ville helst unngått å måtte velge slikt gitt! For et dilemma! men fyren viste ekte følelser ingen tivl om det! Bevin også! "et hjerte er knust" Men det gror sammen igjen vet jeg! "humre" 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Han ble sendt til Irak i januar, og da brøt de forlovelsen, men er usikker på om de er kjærester fortsatt likevel.. (noen av disse sladresidene fra amerika sier at det er slutt, men "alle" sier de har brutt forlovelsen i det minste). 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg visste han kom til å velge Tessa. Klarte ikke å la være å smugtitte på den amerikanske siden på nettet ;-) Jeg synes det var litt lite klokt av ham å si de magiske ordene "I love you" til begge to. De ordene burde han spart til den han tilslutt valgte (selv om han innerst inne følte at han elsket begge to). Tessa var et klokt valg, tror jeg. Hun passet nok bedre til ham selv om den fysiske tiltrekningen mellom ham og Bevin nok var enda større enn den han hadde til Tessa? Man kommer kanskje ikke like langt med fysisk tiltrekning på sikt ;-) Dessuten vil en slik tiltrekning kanskje gjøre at man blir "blind" for andre ting ved denne personen? Huff, jeg hadde virkelig vondt av Bevin når hun ble dumpa :-/ 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Jeg ville helst unngått å måtte velge slikt gitt! For et dilemma! men fyren viste ekte følelser ingen tivl om det! Bevin også! "et hjerte er knust" Men det gror sammen igjen vet jeg! "humre" De bruker gjerne å ta den som nesten vinner til ungkarskvinne/mann i neste serie. Tror du vi får se Bevin igjen? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Han ble sendt til Irak i januar, og da brøt de forlovelsen, men er usikker på om de er kjærester fortsatt likevel.. (noen av disse sladresidene fra amerika sier at det er slutt, men "alle" sier de har brutt forlovelsen i det minste). Jaha? Jeg vet at neste mandag kommer de på tv igjen, men fikk ikke med meg hvor lang tid etter frieriet det er. Vet du? 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Jeg visste han kom til å velge Tessa. Klarte ikke å la være å smugtitte på den amerikanske siden på nettet ;-) Jeg synes det var litt lite klokt av ham å si de magiske ordene "I love you" til begge to. De ordene burde han spart til den han tilslutt valgte (selv om han innerst inne følte at han elsket begge to). Tessa var et klokt valg, tror jeg. Hun passet nok bedre til ham selv om den fysiske tiltrekningen mellom ham og Bevin nok var enda større enn den han hadde til Tessa? Man kommer kanskje ikke like langt med fysisk tiltrekning på sikt ;-) Dessuten vil en slik tiltrekning kanskje gjøre at man blir "blind" for andre ting ved denne personen? Huff, jeg hadde virkelig vondt av Bevin når hun ble dumpa :-/ Ja stakkars, hun fikk ikke sagt noenting, hun bare hikstet. Grusomt for de begge så dt ut til. Jasså togli, du kunne ikke holde deg for å se på de amerikanske sidene hehe 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 De bruker gjerne å ta den som nesten vinner til ungkarskvinne/mann i neste serie. Tror du vi får se Bevin igjen? Spør du min 6 sans nå? "smiler" 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Spør du min 6 sans nå? "smiler" Ja det var det jeg hintet til 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jaha? Jeg vet at neste mandag kommer de på tv igjen, men fikk ikke med meg hvor lang tid etter frieriet det er. Vet du? Nei, vet ikke hvor lang tid etter det er, men tror de ennå er kjæreste i det programmet også. Det ble sendt dagen etter tv-frieriet i USA (frieriet hadde jo sikkert hendt noen mnd før), og etter-programmet er derfor mer eller mindre direktesendt i USA tror jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Nei, vet ikke hvor lang tid etter det er, men tror de ennå er kjæreste i det programmet også. Det ble sendt dagen etter tv-frieriet i USA (frieriet hadde jo sikkert hendt noen mnd før), og etter-programmet er derfor mer eller mindre direktesendt i USA tror jeg. Ok, da får vi vente å se. Det er vel ikke alvorlig mange det blir ekte par av, men det er så koselig med romantikk på tv 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Ja det var det jeg hintet til Ok! Litt resonering først: 1. Hun viste ekte følelser og ble vraket.Slikt gjør vondt langt inn i sjela.2. Hun er nå blitt "litt"kjendis og slikt frister til mer.Jeg tror hun kommer tilbake for hun har fått en bit av "berømmelse"som hun vil ha mer av.Når hun har ridd av stormen med følelsene entrer hun ringen igjen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Ok! Litt resonering først: 1. Hun viste ekte følelser og ble vraket.Slikt gjør vondt langt inn i sjela.2. Hun er nå blitt "litt"kjendis og slikt frister til mer.Jeg tror hun kommer tilbake for hun har fått en bit av "berømmelse"som hun vil ha mer av.Når hun har ridd av stormen med følelsene entrer hun ringen igjen. Wow!! Hadde virkelig vært gøy å sett henne som ungkarskvinne En annen ting, jeg har et viktig møte til torsdag. Kan du si at det går fint, please? hehe 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Wow!! Hadde virkelig vært gøy å sett henne som ungkarskvinne En annen ting, jeg har et viktig møte til torsdag. Kan du si at det går fint, please? hehe "smiler" Hva slags type møte dreier det seg om da? Skal prøve hvis du gir meg noen "hint"! 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 "smiler" Hva slags type møte dreier det seg om da? Skal prøve hvis du gir meg noen "hint"! Jobbe i fremtiden-nav 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jobbe i fremtiden-nav Du skal på jobbintervju! Og du får en fin fremstilling av deg selv! Jeg kan kjenne du må mulig igjennom 1 intervjurunde til kanskje 2.Du er flink til å kommunisere og det vektlegger de sterkt.Jeg er ganske sikker på at det går fint! Har en følelse av hva du skal ha på deg! Kan du tenke på noe du skal ha på nå og bestemme deg for det i denne stund så skal jeg prøve om jeg kan få det frem her hos meg! Tenk sterkt på hva du skal ha på deg nå her i noen minutter! Bare en test! "ler" 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Du skal på jobbintervju! Og du får en fin fremstilling av deg selv! Jeg kan kjenne du må mulig igjennom 1 intervjurunde til kanskje 2.Du er flink til å kommunisere og det vektlegger de sterkt.Jeg er ganske sikker på at det går fint! Har en følelse av hva du skal ha på deg! Kan du tenke på noe du skal ha på nå og bestemme deg for det i denne stund så skal jeg prøve om jeg kan få det frem her hos meg! Tenk sterkt på hva du skal ha på deg nå her i noen minutter! Bare en test! "ler" ja, har antrekket klart 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 ja, har antrekket klart Det første som slår meg er grått\mørke blå.Og hvitt.Jeg tenker en grå\mørke blå drakt med en hvit bluse.og skjørt.Elegant\klassisk drakt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 Det første som slår meg er grått\mørke blå.Og hvitt.Jeg tenker en grå\mørke blå drakt med en hvit bluse.og skjørt.Elegant\klassisk drakt. Jeg tenkte på mørke bukser og en sort tunika som har hvit isydd bluse 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Jeg tenkte på mørke bukser og en sort tunika som har hvit isydd bluse Da stemte det jeg hadde av følelse! Vi kan gjerne ta noen flere senere engang! Morsomt å kunne teste dette ut! Ha en flott dag imorgen! God natt god natt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.