Gå til innhold

ungkarens finale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, for første gang under ett sånt program kom tankene mine om at dette er ikke et sunt konsept, stakkars Bevin, men jeg syns jo at Tessa var det riktige valget- Egentlig så skurrer det noe fryktelig hos meg når han sier at han er forelsket i begge to!! tror når men er med i disse seriene er det mer å bli "forelsket i forelskelsen" og da slukner ofte følelsene når kamera blir skrudd av.

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

14

• pekkaline

12

• Babette

9

• Kåre Kruttlapp

7

Skrevet

Romantisk? Jge blir nesten kvalm, jeg! Den der "officer and a gentleman" kan du få billig for meg!! ;-)

Han er så klissete og gjør alt han kan for å få damene på showet til å innrømme at de er der "for the right reasons", dvs at de skal si hvor høyt de elsker han osv. Som f eks at han droppet Amber dagen etter at han hadde 'presset' henne til å si at hun var klar for 'marriage' selv om hun var så ung, fordi hun virkelig er 'mature for her age'...

Hvis han elsket Tessa høyest, burde han velge henne selv om hun ikke hadde sagt "i love you" på slutten - en slik sjanse bør han ta. Men han oppførte seg litt som at "Bevin er ihvertfall 'crazy about me', så kanskje jeg bør kjøre 'safe' og velge henne? Å, der sa visst Tessa at hun elsket med, så da kan jeg ta henne - hun har jo vært den som har vært 'hard to get' hele tiden..."

*blæh*

Ungkaren kan være artig tidtrøyte, men jeg har aldri hatt den store troen på at dette er et medium som er særlig egnet til å skaffe seg en livsledsager.

Skrevet

Romantisk? Jge blir nesten kvalm, jeg! Den der "officer and a gentleman" kan du få billig for meg!! ;-)

Han er så klissete og gjør alt han kan for å få damene på showet til å innrømme at de er der "for the right reasons", dvs at de skal si hvor høyt de elsker han osv. Som f eks at han droppet Amber dagen etter at han hadde 'presset' henne til å si at hun var klar for 'marriage' selv om hun var så ung, fordi hun virkelig er 'mature for her age'...

Hvis han elsket Tessa høyest, burde han velge henne selv om hun ikke hadde sagt "i love you" på slutten - en slik sjanse bør han ta. Men han oppførte seg litt som at "Bevin er ihvertfall 'crazy about me', så kanskje jeg bør kjøre 'safe' og velge henne? Å, der sa visst Tessa at hun elsket med, så da kan jeg ta henne - hun har jo vært den som har vært 'hard to get' hele tiden..."

*blæh*

Ungkaren kan være artig tidtrøyte, men jeg har aldri hatt den store troen på at dette er et medium som er særlig egnet til å skaffe seg en livsledsager.

Hehe, det er jo en rar metode å finne kjærligheten på. Jeg kunne aldri utsatt meg for slikt. Det er mange som blir såret i den serien. Trist selvfølgelig, men det er sjansen de tar. Jaja, så gjenstår det å se om de holder sammen eller ei. :)

Skrevet

*blæh*

Er så inderlig enig! Blir nesten irritert på meg selv når jeg sitter og ser på!! Han kliner med dem alle - for så å fri til ei fordi hun krester ut av seg "I love you" (som det forøvrig så ut som hun ikke mente engang, men skjønte at hun burde si!)

Nei pokker - møkkaprogram! *Blæh* er det eneste rette å si! ;)

Skrevet

Hehe, det er jo en rar metode å finne kjærligheten på. Jeg kunne aldri utsatt meg for slikt. Det er mange som blir såret i den serien. Trist selvfølgelig, men det er sjansen de tar. Jaja, så gjenstår det å se om de holder sammen eller ei. :)

Ja, jeg synes utrolig synd på Bevin. det verste er jo at disse damene MÅ stå frem og si "jeg elsker deg" for i det hele tatt å bli valgt, og da blir de jo utrolig sårbare.

Og så den greia med at de skal falle på kne og fri til en de bare såvidt har datet er utrolig tullete.

ja, ja, men artig er det lell;-)

Skrevet

Er så inderlig enig! Blir nesten irritert på meg selv når jeg sitter og ser på!! Han kliner med dem alle - for så å fri til ei fordi hun krester ut av seg "I love you" (som det forøvrig så ut som hun ikke mente engang, men skjønte at hun burde si!)

Nei pokker - møkkaprogram! *Blæh* er det eneste rette å si! ;)

Han fyren virket ekstremt opptatt av å sole seg i glansen fra jentenes beundring - han kunne ha spart litt på all smiskingen for å få dem til å falle som fluer (uvisst av hvilken grunn).

Skrevet

*blæh*

Tessa passer nok bedre på offisersballene enn Bevin. Hun har mere "klasse".

Men jeg ler meg ihjel av de stereotype replikkene til programlederen. Ordrett det samme hver gang, og hvert år. "Take a moment, say your goodbyes". "Andy, your final rose..".

Skrevet

Ja, jeg synes utrolig synd på Bevin. det verste er jo at disse damene MÅ stå frem og si "jeg elsker deg" for i det hele tatt å bli valgt, og da blir de jo utrolig sårbare.

Og så den greia med at de skal falle på kne og fri til en de bare såvidt har datet er utrolig tullete.

Av en eller annen grunn ble jeg kjempeglad for at han valgte den mørke og ikke den lyse. Kanskje fordi Bevin virket så sikker på seieren.

Skrevet

Tessa passer nok bedre på offisersballene enn Bevin. Hun har mere "klasse".

Men jeg ler meg ihjel av de stereotype replikkene til programlederen. Ordrett det samme hver gang, og hvert år. "Take a moment, say your goodbyes". "Andy, your final rose..".

Ja, det er utrolig komisk.

Og så synes jeg ungkaren(e) kan bli i overkant PK og forståelsesfulle. Som f eks da hun som hadde mistet kjæresten sin gjentok dette om og om igjen (kan neppe være noe bra sjekketriks i sin alminnelighet), og ungkaren snakket om at han forstod hvordan hun hadde det, fordi han hadde mistet _onkelen_ sin!!

Eller hva med han derre prinse-kladeisen som var før, som sa han 100% respekterte hun som "saving myself for marriage" - mente han virkelig det? Greit nok å være den første, men å vente til etter bryllupet??

Gjest Elextra
Skrevet

*blæh*

Så en episode for en stund siden, og enda så klissent det var ble jeg nok engasjert til at jeg gjerne skulle sett finalen *S*.

Lurer på hvordan det gikk med dem, om de holdt sammen, det er jo et år siden det ble spilt inn? Tviler litt :P

Skrevet

Ja, det er utrolig komisk.

Og så synes jeg ungkaren(e) kan bli i overkant PK og forståelsesfulle. Som f eks da hun som hadde mistet kjæresten sin gjentok dette om og om igjen (kan neppe være noe bra sjekketriks i sin alminnelighet), og ungkaren snakket om at han forstod hvordan hun hadde det, fordi han hadde mistet _onkelen_ sin!!

Eller hva med han derre prinse-kladeisen som var før, som sa han 100% respekterte hun som "saving myself for marriage" - mente han virkelig det? Greit nok å være den første, men å vente til etter bryllupet??

A propos gammeldags moral, har jeg en mistanke om at Bevins skilsmisse på rullebladet ble hennes bane.

Skrevet

Av en eller annen grunn ble jeg kjempeglad for at han valgte den mørke og ikke den lyse. Kanskje fordi Bevin virket så sikker på seieren.

Uansett hvor sikker hun virket så er det jo hjerterått å bli dumpet slik.

I det vanlige liv dater man jo ikke to damer samtidig (ihvertfall ikke der de samtidig vet om hverandre...), og da ville hun jo med så god 'connection' som hun hadde med han aldri ha blitt dumpet - forholdet kunne selvsagt gå over etter hvert, men man hadde gitt det den tiden man trengte for å finne ut om det var liv laga.

I dette konseptet dumper man noen som man kunne hatt et fin anledning til å utforske om man passer sammen, men så velgre man en annen fordi man tror at det er endra bedre.

De damene som blir med på dette utsetter seg selv for utrolig mye hjertesorg. Hadde vært helt uaktuelt for meg!

Skrevet

Så en episode for en stund siden, og enda så klissent det var ble jeg nok engasjert til at jeg gjerne skulle sett finalen *S*.

Lurer på hvordan det gikk med dem, om de holdt sammen, det er jo et år siden det ble spilt inn? Tviler litt :P

I et annet innlegg her inne skriver noen at de hevet forlovelsen kort tid etter....;-)

Sånn sett følger denne i samme sporet som de aller, aller fleste av disse showene.

Gjest Elextra
Skrevet

A propos gammeldags moral, har jeg en mistanke om at Bevins skilsmisse på rullebladet ble hennes bane.

Jeg så bare én eneste tidligere episode i serien, og fikk inntrykk av at Andy var ganske konservativ, ja, så det høres ikke usannysnlig ut.

Pussig hvor engasjert man kan bli av slike "idiotiske" programmer :-).

Gjest xbellax
Skrevet

*blæh*

Å gud signe deg morsan...der skrev du alt jeg tenkte.

Skrevet

Skulle ikke forundre meg. Hun sa jo også selv at hun på andre områder fryktet at hun ville være for liberal for hans familiebakgrunn, med sin forskning på libido hos kvinner i overgangsalderen og den bahaj-religionen eller hva det var! ;-)

Skrevet

Å gud signe deg morsan...der skrev du alt jeg tenkte.

;-)

Skrevet

Det har jo vært noen ungkarer som ikke direkte frir, men som spør om de vil satse på dem to i fremtiden, og så kanskje at det skal føre til ekteskap. Det er jo mere normalt. Fri på tv liksom... hehe jaja

Skrevet

Jeg så bare én eneste tidligere episode i serien, og fikk inntrykk av at Andy var ganske konservativ, ja, så det høres ikke usannysnlig ut.

Pussig hvor engasjert man kan bli av slike "idiotiske" programmer :-).

Han gjentok jo ørten ganger at hans egne foreldre hadde vært gift i 36 år og besteforeldrene i 60, og han ville gjerne ha slikt ekteskap som foreldrene osv osv.

Skrevet

Det har jo vært noen ungkarer som ikke direkte frir, men som spør om de vil satse på dem to i fremtiden, og så kanskje at det skal føre til ekteskap. Det er jo mere normalt. Fri på tv liksom... hehe jaja

Ja, selv ikke i bonderomantikk frir de på slutten;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...