Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Han gjentok jo ørten ganger at hans egne foreldre hadde vært gift i 36 år og besteforeldrene i 60, og han ville gjerne ha slikt ekteskap som foreldrene osv osv. Svigermoren til en venninne presterte å si i sin sønns og svigerdatters bryllup at i deres familie var ekteskapet høyt verdsatt og at de selv hadde vært gift i 40 år bla bla. Hun glemte bare akkurat da at svigerdatteren giftet seg for annen gang 0 Siter
Babette Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Uansett hvor sikker hun virket så er det jo hjerterått å bli dumpet slik. I det vanlige liv dater man jo ikke to damer samtidig (ihvertfall ikke der de samtidig vet om hverandre...), og da ville hun jo med så god 'connection' som hun hadde med han aldri ha blitt dumpet - forholdet kunne selvsagt gå over etter hvert, men man hadde gitt det den tiden man trengte for å finne ut om det var liv laga. I dette konseptet dumper man noen som man kunne hatt et fin anledning til å utforske om man passer sammen, men så velgre man en annen fordi man tror at det er endra bedre. De damene som blir med på dette utsetter seg selv for utrolig mye hjertesorg. Hadde vært helt uaktuelt for meg! Ja, mot slutten blir konseptet helt vilt. Greit nok at man er på date med mange, blir kjent osv., - men å kline og utveksle kjærlighetserklæringer med to er absurd. Jeg trodde Bevin ville vinne, fordi han råklinte med åpen munn med henne, mens han mere nussekysset Tessa. Men som sagt forstår jeg valget hans, siden han antakelig trenger en representativ kone ved sin side som kan konversere japanske admiraler ved gallamiddager. 0 Siter
Babette Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg så bare én eneste tidligere episode i serien, og fikk inntrykk av at Andy var ganske konservativ, ja, så det høres ikke usannysnlig ut. Pussig hvor engasjert man kan bli av slike "idiotiske" programmer :-). Ja, jeg elsker dårlig TV! Så også på noe som heter Gossip girl på søndag, for første gang. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 I et annet innlegg her inne skriver noen at de hevet forlovelsen kort tid etter....;-) Sånn sett følger denne i samme sporet som de aller, aller fleste av disse showene. Sakset fra en amerikansk nettside: ''Trivia tidbit: Of the 10 couples the ABC reality show has brought together, only two (season six’s Byron Velvick and Mary Delgado, and season seven’s Charlie O’Connell and Sarah Brice) are still together'' Synes at to av ti par virkelig har holdt sammen var overraskende mye, jeg 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Svigermoren til en venninne presterte å si i sin sønns og svigerdatters bryllup at i deres familie var ekteskapet høyt verdsatt og at de selv hadde vært gift i 40 år bla bla. Hun glemte bare akkurat da at svigerdatteren giftet seg for annen gang *he he* huff da.... 0 Siter
Babette Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg visste han kom til å velge Tessa. Klarte ikke å la være å smugtitte på den amerikanske siden på nettet ;-) Jeg synes det var litt lite klokt av ham å si de magiske ordene "I love you" til begge to. De ordene burde han spart til den han tilslutt valgte (selv om han innerst inne følte at han elsket begge to). Tessa var et klokt valg, tror jeg. Hun passet nok bedre til ham selv om den fysiske tiltrekningen mellom ham og Bevin nok var enda større enn den han hadde til Tessa? Man kommer kanskje ikke like langt med fysisk tiltrekning på sikt ;-) Dessuten vil en slik tiltrekning kanskje gjøre at man blir "blind" for andre ting ved denne personen? Huff, jeg hadde virkelig vondt av Bevin når hun ble dumpa :-/ Jeg er antakelig ond tvers gjennom, for jeg jublet da jeg skjønte det ikke ble Bevin. 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Ja, mot slutten blir konseptet helt vilt. Greit nok at man er på date med mange, blir kjent osv., - men å kline og utveksle kjærlighetserklæringer med to er absurd. Jeg trodde Bevin ville vinne, fordi han råklinte med åpen munn med henne, mens han mere nussekysset Tessa. Men som sagt forstår jeg valget hans, siden han antakelig trenger en representativ kone ved sin side som kan konversere japanske admiraler ved gallamiddager. *he he* Uansett var fyren en dott. Ikke overrasket over at det var 8 år siden sist han hadde hatt med seg damer hjem. Han må virkelig ha havnet i date-himmelen, med så mange damer som akker seg ende over over hvilket fantastisk 'catch' han er osv osv. Han ble kanskje 'høy' på alle komplimentene og alle de forelskede blikkene.... 0 Siter
Babette Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 *he he* Uansett var fyren en dott. Ikke overrasket over at det var 8 år siden sist han hadde hatt med seg damer hjem. Han må virkelig ha havnet i date-himmelen, med så mange damer som akker seg ende over over hvilket fantastisk 'catch' han er osv osv. Han ble kanskje 'høy' på alle komplimentene og alle de forelskede blikkene.... Jeg synes heller ikke han var noe, men kunne ha tatt ham utelukkende p.g.a. uniformen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg synes heller ikke han var noe, men kunne ha tatt ham utelukkende p.g.a. uniformen. Haha, u dirty girl! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ikke sett på ungkaren denne gangen, men hr sett noen fp episoder tidligere. Det er jo ren og skjær menneskemisshandling hele programmet!! De fleste av jentene er med bare for å vinne, de sloss om ungkarens oppmerksomhet og "kjærlighet", men er mest opptatt av å være den heldige og beste. Skulle det være en stakkars jente eller to som virkelig blir forelsket, så er det virkelig synd på henne. Ungkaren velger og vraker og koser seg verre enn verst og leker med jentenes følelser. Fy for et dritt konsept!!!! 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg synes heller ikke han var noe, men kunne ha tatt ham utelukkende p.g.a. uniformen. ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Haha, u dirty girl! Hadde vel vært mer dirty å ville hatt han _uten_....;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Ja stakkars, hun fikk ikke sagt noenting, hun bare hikstet. Grusomt for de begge så dt ut til. Jasså togli, du kunne ikke holde deg for å se på de amerikanske sidene hehe Jeg setter min ære i å være godt forberedt ;-P 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er antakelig ond tvers gjennom, for jeg jublet da jeg skjønte det ikke ble Bevin. Jeg er også glad det ble Tessa, men vet ikke helt hvorfor jeg ikke likte Bevin like godt? Kanskje du kan forklare meg? 0 Siter
Babette Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg er også glad det ble Tessa, men vet ikke helt hvorfor jeg ikke likte Bevin like godt? Kanskje du kan forklare meg? Det er ikke godt å si. Men jeg synes Bevin sutret vel mye da hun skadet ankelen, pluss at hun var veldig sånn "Oh, my god" hele tida. Tessa hadde en mer interessant personlighet, synes jeg. Utseendemessig synes jeg de stilte omtrent likt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Det er ikke godt å si. Men jeg synes Bevin sutret vel mye da hun skadet ankelen, pluss at hun var veldig sånn "Oh, my god" hele tida. Tessa hadde en mer interessant personlighet, synes jeg. Utseendemessig synes jeg de stilte omtrent likt. Ja, jeg er nok enig med deg i det du sier. Dessuten følte jeg at Tessa var helt ærlig i alt hun sa, mens Bevin kanskje gjorde seg ekstra flid for å kapre ungkaren? Men jeg tviler ikke på at de begge var dødsforelska 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.