Gå til innhold

Jeg er ulykkelig

Gjest frustrerte tanker ut i natten

Anbefalte innlegg

Gjest frustrerte tanker ut i natten
Skrevet

Jeg var på reise sammen med en venn i julen som såret meg enormt. Vi har kranglet mye siden. Han ekskluderte meg sammen med en dame som er nesten tyve år eldre enn han, og de oppførte seg som idioter. Han beklaget veldig, men sier nå at resten av turen var han overbærende og bar meg på hendene osv. Han har det vondt, og det har jeg sagt til han og at jeg er glad i han som venn. DE er jammenn meg ikke ungdommer, men oppførte seg som slike i sosiale sammenhenger hvor det var helt bak mål.

Jeg er så sinna på han, men samtidig så synes jeg synd på han. Nå har jeg jamen meg fått vite at hans far er død, og jeg bare må ringe han eller skrive en hyggelig email.

Jeg er oppgitt, lei meg og sinna. Vi har bedt hverandre om unnskyldning, og ja jeg er jamen meg forelska i han også, men han vil bare leke med kvinner. Han er sinna på meg fordi jeg sa til han at denne voksne damen så på han som leketøy

Jeg orker ikke mer. Jeg har fått nok.

Fortsetter under...

Skrevet

Høres ikke ut som om han er et bekjentskap som er spesielt sunt for deg. Jeg fikk egentlig ikke taket i hva problemet _egentlig_ er mellom dere, men at han har såret deg veldig.

Har du andre venner du kan støtte deg til? Andre som ser deg som en god venn og som du kan stole på? I så fall: Forsøk å være sammen med disse vennene, kom deg ovenpå og ha det godt med deg selv. Når du føler at du har det bra selv, så ser kanskje verden litt annerledes ut?

Skrevet

Uff.... Jeg har vært der og jeg anbefaler deg å prøve å glemme ham. IKKE lett, I know, men det er det eneste riktige. Du får det SÅ mye bedre den dagen du føler deg fri, det er helt ubeskrivelig. Jeg følte at jeg begynte å leve igjen. Hadde brukt/kastet bort 18 mnd på en idiot som gjorde livet surt og vanskelig for meg.

Forelskelen og troa på at det skulle bli oss gjorde at jeg holdt ut.

Han gav meg stadig vekk håp, men han brukte meg bare når det passet ham.

Kom deg vekk, treff nye mennesker og glem ham!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...