lissi67 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Har ett digitalt kamera,skal se på de bildene som er tatt på pc;en,hvordan gjør jeg dette? Er virkelig grønn på dette området,og trenger hjelp,fra a til å,er det lett å finne ut av? Har bare ett kamera og en usb kabel,finner ikke bruksanvisning eller noe cd-program eller noe,må jeg i fotobutikken?eller er det enkelt å få sett de hjemme på denne pc. Er virkelig helt grønn på pc,ett under at jeg kommer meg inn her. Er ikke så veldig inntresert heller da,men nå trenger jeg virkelig å få videresendt noen bilder og da må jeg finne ut av det,men har jo ingen bruksanvisning. Hjelp. 0 Siter
Gjest en som normalt liker å hjelpe Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Det finnes sikkert mange bøker om det nå under mamutsalget. Hadde faktisk tenkt å gi noen råd, men teksten: "Er ikke så veldig inntresert heller da" gjorde at jeg mistet min interesse. Hvorfor skal jeg bruke av min kunnskap som jeg har brukt år på å lære meg til noen som ikke gidder å bruke noe tid? 0 Siter
lissi67 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter Skrevet 26. februar 2008 Det finnes sikkert mange bøker om det nå under mamutsalget. Hadde faktisk tenkt å gi noen råd, men teksten: "Er ikke så veldig inntresert heller da" gjorde at jeg mistet min interesse. Hvorfor skal jeg bruke av min kunnskap som jeg har brukt år på å lære meg til noen som ikke gidder å bruke noe tid? Det jeg mener er at jeg ikke har vært så veldig intresert hittil,men nå er jeg veldig lysten på å finne det ut,så jeg synes absolutt du skulle prøve å hjelpe meg. Men hvis det tar flere år (som du skriver) er det gjerne like greit at noen andre hjelper meg,kanhende de har en bedre måte å lære det bort på. Selv synes jeg det er veldig kos å hjelpe/vise noen noe jeg kan og som ikke de kan,selv om de i utgangspunktet ikke er så veldig intresert,kan det hende det kommer, når de eventuelt får sett/forstått eventuelt hvor kanhende enkelt det er. Skjønner? Men det jeg ikke skjønner, er hvorfor du gadd svare når du ikke kunne hjelpe meg,jeg ville ha hjelp jeg og ikke ett sånt kverulerende svar som du sendte-I------ot. 0 Siter
Gjest Bilder til pc. Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 plugg i usb kabelen, koblet til kamera, så setter du på kameraet. Maskinen finner som regel prg.varen på egenhånd. Evt følg veiledningen du får når maskinen har funnet en ny prg.vare. Kommer litt an på hvilket kamera du har. Hvis dette ikke funker, så kan jo du søke litt på nettet :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Plugg kabelen i pc'n, slå på pc'n. Plugg den andre enden i kameraet, sett det på visningsmodus og slå det på. Nå skal pc'n selv finne kameraet og du vil få hjelp til å få dem over på pc'n ved å klikke en tast i vinduet på skjermen. I alle fall er det sånn med mitt. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.