H@yley Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Noen som har vært der med barn? Eller passer det best for pensjonister. Våre barn er 11 og 7 når ferien vil finne sted. Har mulighet til å låne leilighet. Hvordan er strendene og hva kan man finne på med barn? 0 Siter
Loralei Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Der er det riktig flott for barn og voksne. Nå er det noen år siden jeg var der, men da var der iallefall tivoli, go-cart, flotte strender med forskjellige aktiviteter og et kjempe flott badeland :-) Jeg vet om mange barnefamilier som reiser dit. Tidligere var det helst pensjonister som hadde kjøpt leilighet der, nå er det flere yngre også som har kjøpt leilighet der. Og de fleste låner jo bort leiligheten sin til familie, venner og bekjente. Jeg tror de fleste pensjonister som har leil. der, reiser "hjem" til Norge, når det begynner å bli fint vær her =) Tror dere vil få en flott ferie der. 0 Siter
Atene Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Strendene ved Alicante er kjempefine, særlig litt syd for byen. Det er overhodet ikke noe pensjonist-sted, norske pensjonister er ihvertfall heller i Alfaz del Pi, Albir og Torrevieja. Ved Benidorm (45 min kjøring nordover) er det både fornøyelsespark (Terra Mitica, der bruker man glatt en hel dag), badeland og diverse dyreparker. Lei en bil, og kjør innover i landet og opp i fjellene. Det er noen flotte dryppstensgrotter rett ved en by som heter Busot. Jeg drar igjen til sommeren, også med en 11-åring og en 7-åring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.