Gå til innhold

test -overlever du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ViViola
Skrevet

"Dette er utmerket, du burde ha gode muligheter til å overleve de fleste av disse situasjonene, om du greier beholde roen ... "

Guri land, jeg burde vært mye mer i villmarken! :-)

Skrevet

80% her!! :-D

Bommet på piggrokken og skorpionen.

men må nok innrømme at enkelte av de riktige svarene var heldige gjetninger;-)

Gjest annlovinda
Skrevet

60% sjangse til å overleve.

Men spørs jo hvordan man hadde reagert om man virkelig møtte på noen av disse dyrene. Tror ikke jeg hadde klart å legge meg ned å spille død om en bjørn stod over meg.

Skrevet

60% sjangse til å overleve.

Men spørs jo hvordan man hadde reagert om man virkelig møtte på noen av disse dyrene. Tror ikke jeg hadde klart å legge meg ned å spille død om en bjørn stod over meg.

Akkurat den med bjørnen tror jeg neppe jeg kunne utført...

Annonse

Skrevet

Fikk 7 av 10 riktige. Greit nok.

regner ikke med å ha nærkontakt med verken krokodille eller hai...

Gjest annlovinda
Skrevet

Akkurat den med bjørnen tror jeg neppe jeg kunne utført...

Ikke jeg heller, selv om jeg jo vet at det er det som er anbefalt. Derfor fikk jeg riktig på spørsmålet, men hadde neppe klart å utføre det i praksis. :)

Skrevet

Samme resultat på meg :o)

Jada 10 av 10 - med litt flaks :)

Aliza1365380759
Skrevet

9 av 10, satser stort på at jeg aldri treffer ei piggrokke ;)

Skrevet

50% sjanse til å overleve, men jeg hadde kun 3 riktige...

Regner ikke med å treffe så mange av disse. Har møtt skorpion og hoggorm,uten at de gjorde meg noe!

Gjest Elextra
Skrevet

7 av 10 rette her, men må ha hatt flaks, for jeg tippet på de fleste. Men det er kanskje de heldige som overlever? ;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg hadde mye flaks på svarene, likevel greide jeg ikke mer enn 6 av 10. I møte med bjørnen ville jeg mest sannsynlig ikke trengt å spille død.

Annonse

villbringebær
Skrevet

''Bra

'Du fikk 6 av totalt 10 poeng

Dette er bra, du har gode muligheter for å overleve disse situasjonene, om du beholder roen.''

Skrevet

Jeg kommer til å slite med å ringe etter nødhjelp i Danmark, jeg trodde at det å spille død i møte med en bjørn bare var en myte, og jeg vet visst ikke stort om piggrokker.

Men på den lyse siden er både tigerhai, gorilla og krokodiller en lett match for meg. Så nå føler jeg meg så mye tryggere... ;o)

Gjest Tatjana
Skrevet

Jeg klarte 8 av 10. Får håpe at jeg ikke blir angrepet av elefanter eller må ringe etter hjelp i Danmark :-).

Må innrømme at det var en del gjetting med her da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...