Gå til innhold

Sæddonor på toaletter ved Oslo S....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

''Blant fritidsinteressene er soppturer''

Jeg forbinder vanligvis ikke ordet "tur" med det samme som prostituerte gjør, men fikk litt spesielle assossiasjoner her allikevel...

Skrevet

Ja jeg så det. Han gir sin sæd til dem som vil og sier at det er jo det samme om han gir det i en kopp eller om de har seg et nummer. Men at noen bare tar imot, det er litt rart synes jeg. Hva vet de om han og hans evt smitte osv.

Huff, de må være desperate de som tyr til han......

Skrevet

Jeg forbinder vanligvis ikke ordet "tur" med det samme som prostituerte gjør, men fikk litt spesielle assossiasjoner her allikevel...

*knegg*

Han har ellers noen freske utsagn om lesbiske:

"jeg synes det er unaturlig å være homofil. Vi mennesker er født med en penis og en vagina av én grunn,"

Skrevet

Ja jeg så det. Han gir sin sæd til dem som vil og sier at det er jo det samme om han gir det i en kopp eller om de har seg et nummer. Men at noen bare tar imot, det er litt rart synes jeg. Hva vet de om han og hans evt smitte osv.

Ja, huff, fatter ikke at de tør!

Men samtidig synd at de skal bli drevet til slikt fordi det ikke finnes lovlige muligheter her til lands. Det hadde absolutt vært en fordel å begrense antall doneringer fra én og samme mann i et såpass lite land som vårt....

Annonse

Skrevet

Tenkte akkurat det samme... At de tør.

Skrevet

Tenkte faktisk litt på genmaterialet også jeg. Tenk å la barnet ditt slekte på han her?? Gullkornene kom jo på rekke og rad:

''Det er en litt morsom tanke at mitt avkom går rundt overalt''

''Jeg har funnet min nisje''

''Kontakten er også avhengig av at jeg er tiltrukket av mora til barnet. At hun er pen''

''Jeg synes det er unaturlig å være homofil. Vi mennesker er født med en penis og en vagina av én grunn''

Huff, de må ha vært bra desperate de 17 damene! :)

Skrevet

Tenkte faktisk litt på genmaterialet også jeg. Tenk å la barnet ditt slekte på han her?? Gullkornene kom jo på rekke og rad:

''Det er en litt morsom tanke at mitt avkom går rundt overalt''

''Jeg har funnet min nisje''

''Kontakten er også avhengig av at jeg er tiltrukket av mora til barnet. At hun er pen''

''Jeg synes det er unaturlig å være homofil. Vi mennesker er født med en penis og en vagina av én grunn''

Huff, de må ha vært bra desperate de 17 damene! :)

Passe dere nå dere pene mødre, folk kan tro dere drasser rundt på et "sverrebarn" haha

Skrevet

Passe dere nå dere pene mødre, folk kan tro dere drasser rundt på et "sverrebarn" haha

Viser poden seg å være spesielt homofob kan det være ugler i mosen, hehe...

Skrevet

Viser poden seg å være spesielt homofob kan det være ugler i mosen, hehe...

;)

Gjest xbellax
Skrevet

Men kjære Gud.. han her var da usedvanlig kort? Jeg mener "Den ene fordi et lesbisk par så veldig shabby ut", "Så hvis lesbiske er veldig mandige, har jeg litt problemer. Det går greit hvis de er androgyne eller feminine, men jeg synes det er unaturlig å være homofil", "Vi mennesker er født med en penis og en vagina av én grunn, og det ville være ideelt hvis alle var heterofile", "Kontakten er også avhengig av at jeg er tiltrukket av mora til barnet. At hun er pen"... Hallo? Og nå skal det komme 30 mini utgaver av dette knølet?

Skrevet

Men kjære Gud.. han her var da usedvanlig kort? Jeg mener "Den ene fordi et lesbisk par så veldig shabby ut", "Så hvis lesbiske er veldig mandige, har jeg litt problemer. Det går greit hvis de er androgyne eller feminine, men jeg synes det er unaturlig å være homofil", "Vi mennesker er født med en penis og en vagina av én grunn, og det ville være ideelt hvis alle var heterofile", "Kontakten er også avhengig av at jeg er tiltrukket av mora til barnet. At hun er pen"... Hallo? Og nå skal det komme 30 mini utgaver av dette knølet?

''Hallo? Og nå skal det komme 30 mini utgaver av dette knølet?''

Ikke sant???!!!

Annonse

Gjest xbellax
Skrevet

LOL!

Skrevet

Jeg synes det er rart at folk går med på noe sånt jeg, når de ikke vet hva slags sykdommer vedkommende kan ha.

Skrevet

Jeg lurer på om det er han samme som et lesbisk par jeg kjenner benyttet. Det er en del år siden nå, og de var noen av de første han donerte til. De ble helt fortvilet etterhvert da det viste seg at han bare fortsatte og fortsatte å donere uten grenser. Det hadde ikke væt endel av avtalen. De syns det var ganske problematisk at det skulle bli såpass mange barn med samme far, innenfor et relativt definert miljø (lesbiske).

Jeg skjønner godt det parets fortvilelse. Hvis inseminasjon for lesbiske var lovlig, ville man slippe denne formen for useriøse donorer.

Skrevet

Jeg lurer på om det er han samme som et lesbisk par jeg kjenner benyttet. Det er en del år siden nå, og de var noen av de første han donerte til. De ble helt fortvilet etterhvert da det viste seg at han bare fortsatte og fortsatte å donere uten grenser. Det hadde ikke væt endel av avtalen. De syns det var ganske problematisk at det skulle bli såpass mange barn med samme far, innenfor et relativt definert miljø (lesbiske).

Jeg skjønner godt det parets fortvilelse. Hvis inseminasjon for lesbiske var lovlig, ville man slippe denne formen for useriøse donorer.

Ja, enig, dette burde absolutt ha foregått i regulerte former. Da hadde man jo kunnet sikre seg mot både sykdommer og overforbruk av donorer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...