Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Moren min skal ha stor fest på 60-årsdagen og jeg lurer på om noen har sett sølvfargede "strimler" e.l. som kan danderes bortover festbordene? Hvor kan jeg få kjøpt dette? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 IKEA har panelgardiner i sølv, og jeg har brukt disse som løpere på langbord. De er 60 cm brede, så jeg delte dem i 3, og fikk dermed en 20 cm bred sølvløper midt på bordet (som hadde hvite linduker), og plasserte masse telysestaker (også fra ikea), enkle lange lys og hvite blomster oppå/ langs med. Veldig fint ble det! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 IKEA har panelgardiner i sølv, og jeg har brukt disse som løpere på langbord. De er 60 cm brede, så jeg delte dem i 3, og fikk dermed en 20 cm bred sølvløper midt på bordet (som hadde hvite linduker), og plasserte masse telysestaker (også fra ikea), enkle lange lys og hvite blomster oppå/ langs med. Veldig fint ble det! Moren min vil gjerne ha noe som er veldig tynt, mer som "tråder"... Det har de sikkert også på IKEA, men IKEA finnes ikke her vi bor *sukk* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøpte en rull med en sånn trådløper på Gaver & hobby, tror den tilhører Nille, men er litt mer hobbypreget. Jeg fant også endel krimskrans til å pynte bord med på en annen butikk. Der solgte de mye i glass, pyntegjenstander osv. De hadde mye til festbordet der. Kanskje du finner en sånn butikk i nærheten. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøpte en rull med en sånn trådløper på Gaver & hobby, tror den tilhører Nille, men er litt mer hobbypreget. Jeg fant også endel krimskrans til å pynte bord med på en annen butikk. Der solgte de mye i glass, pyntegjenstander osv. De hadde mye til festbordet der. Kanskje du finner en sånn butikk i nærheten. Takk for tips! Jeg tenkte litt på Kremmerhuset. Har også en bokhandel med hobbyavdeling, så mulig de har noe der. Her har vi bare "vanlig" Nille, så er usikker på om de kan ha slik stæsj der... 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Takk for tips! Jeg tenkte litt på Kremmerhuset. Har også en bokhandel med hobbyavdeling, så mulig de har noe der. Her har vi bare "vanlig" Nille, så er usikker på om de kan ha slik stæsj der... Jeg kjøpte sånne til nyttårsaften på kremmerhuset. Masse annet stæsj i sølv og, lys, flotte servietter, lysestaker osv, bordet ble sååå kult:o) 0 Siter
Gjest Lady42 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Moren min vil gjerne ha noe som er veldig tynt, mer som "tråder"... Det har de sikkert også på IKEA, men IKEA finnes ikke her vi bor *sukk* Jeg var på Europris og kjøpte sølvstjerner og strødde utover bordet..de har også serpentiner i sølv.og glass stener og mye fint og billig. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Nille har ofte sølvbånd (litt sånn ståltrådlignende) og/eller sølvstjerner som kan strøs på bordet. På Panduro kan du kjøpe sølvfargede perlebånd metervis til en rimelig pris. Ellers kan man gjøre mye kjekt med aluminiumsfolie, men det blir vel gjerne en litt røffere stil. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøpte sånne til nyttårsaften på kremmerhuset. Masse annet stæsj i sølv og, lys, flotte servietter, lysestaker osv, bordet ble sååå kult:o) Jeg kjøpte også noe sånt på Kremmerhuset i jula. Husker ikke om de hadde i sølv, men det hadde de nok! Skal be mamma sjekke om de fortsatt har noe slikt. Takk:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg var på Europris og kjøpte sølvstjerner og strødde utover bordet..de har også serpentiner i sølv.og glass stener og mye fint og billig. Takk for tips!! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Nille har ofte sølvbånd (litt sånn ståltrådlignende) og/eller sølvstjerner som kan strøs på bordet. På Panduro kan du kjøpe sølvfargede perlebånd metervis til en rimelig pris. Ellers kan man gjøre mye kjekt med aluminiumsfolie, men det blir vel gjerne en litt røffere stil. Da skal jeg sjekke på Nille!! Altfor røff stil er nok ikke helt "henne", men tynne bånd høres bra ut:) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Takk for tips! Jeg tenkte litt på Kremmerhuset. Har også en bokhandel med hobbyavdeling, så mulig de har noe der. Her har vi bare "vanlig" Nille, så er usikker på om de kan ha slik stæsj der... Jeg skreiv Nille, men mente Cash & Carry Av en eller annen grunn har jeg alltid blandet de to butikkene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skreiv Nille, men mente Cash & Carry Av en eller annen grunn har jeg alltid blandet de to butikkene. Hehe, ok ;-) Cash&Carry vet jeg ikke om vi har her jeg bor... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.