Gå til innhold

Sølvfarget stæsj til festbord - hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren min skal ha stor fest på 60-årsdagen og jeg lurer på om noen har sett sølvfargede "strimler" e.l. som kan danderes bortover festbordene? Hvor kan jeg få kjøpt dette?

Fortsetter under...

Skrevet

IKEA har panelgardiner i sølv, og jeg har brukt disse som løpere på langbord. De er 60 cm brede, så jeg delte dem i 3, og fikk dermed en 20 cm bred sølvløper midt på bordet (som hadde hvite linduker), og plasserte masse telysestaker (også fra ikea), enkle lange lys og hvite blomster oppå/ langs med. Veldig fint ble det!

:)

Skrevet

IKEA har panelgardiner i sølv, og jeg har brukt disse som løpere på langbord. De er 60 cm brede, så jeg delte dem i 3, og fikk dermed en 20 cm bred sølvløper midt på bordet (som hadde hvite linduker), og plasserte masse telysestaker (også fra ikea), enkle lange lys og hvite blomster oppå/ langs med. Veldig fint ble det!

:)

Moren min vil gjerne ha noe som er veldig tynt, mer som "tråder"... Det har de sikkert også på IKEA, men IKEA finnes ikke her vi bor *sukk*

AneM1365380603
Skrevet

Jeg kjøpte en rull med en sånn trådløper på Gaver & hobby, tror den tilhører Nille, men er litt mer hobbypreget. Jeg fant også endel krimskrans til å pynte bord med på en annen butikk. Der solgte de mye i glass, pyntegjenstander osv. De hadde mye til festbordet der. Kanskje du finner en sånn butikk i nærheten.

Skrevet

Jeg kjøpte en rull med en sånn trådløper på Gaver & hobby, tror den tilhører Nille, men er litt mer hobbypreget. Jeg fant også endel krimskrans til å pynte bord med på en annen butikk. Der solgte de mye i glass, pyntegjenstander osv. De hadde mye til festbordet der. Kanskje du finner en sånn butikk i nærheten.

Takk for tips! Jeg tenkte litt på Kremmerhuset. Har også en bokhandel med hobbyavdeling, så mulig de har noe der. Her har vi bare "vanlig" Nille, så er usikker på om de kan ha slik stæsj der...

Skrevet

Takk for tips! Jeg tenkte litt på Kremmerhuset. Har også en bokhandel med hobbyavdeling, så mulig de har noe der. Her har vi bare "vanlig" Nille, så er usikker på om de kan ha slik stæsj der...

Jeg kjøpte sånne til nyttårsaften på kremmerhuset.

Masse annet stæsj i sølv og, lys, flotte servietter, lysestaker osv, bordet ble sååå kult:o)

Annonse

Skrevet

Moren min vil gjerne ha noe som er veldig tynt, mer som "tråder"... Det har de sikkert også på IKEA, men IKEA finnes ikke her vi bor *sukk*

Jeg var på Europris og kjøpte sølvstjerner og strødde utover bordet..de har også serpentiner i sølv.og glass stener og mye fint og billig.

Skrevet

Nille har ofte sølvbånd (litt sånn ståltrådlignende) og/eller sølvstjerner som kan strøs på bordet.

På Panduro kan du kjøpe sølvfargede perlebånd metervis til en rimelig pris.

Ellers kan man gjøre mye kjekt med aluminiumsfolie, men det blir vel gjerne en litt røffere stil.

Skrevet

Jeg kjøpte sånne til nyttårsaften på kremmerhuset.

Masse annet stæsj i sølv og, lys, flotte servietter, lysestaker osv, bordet ble sååå kult:o)

Jeg kjøpte også noe sånt på Kremmerhuset i jula. Husker ikke om de hadde i sølv, men det hadde de nok! Skal be mamma sjekke om de fortsatt har noe slikt. Takk:-)

Skrevet

Jeg var på Europris og kjøpte sølvstjerner og strødde utover bordet..de har også serpentiner i sølv.og glass stener og mye fint og billig.

Takk for tips!!

Skrevet

Nille har ofte sølvbånd (litt sånn ståltrådlignende) og/eller sølvstjerner som kan strøs på bordet.

På Panduro kan du kjøpe sølvfargede perlebånd metervis til en rimelig pris.

Ellers kan man gjøre mye kjekt med aluminiumsfolie, men det blir vel gjerne en litt røffere stil.

Da skal jeg sjekke på Nille!! Altfor røff stil er nok ikke helt "henne", men tynne bånd høres bra ut:)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg skreiv Nille, men mente Cash & Carry :) Av en eller annen grunn har jeg alltid blandet de to butikkene.

Skrevet

Jeg skreiv Nille, men mente Cash & Carry :) Av en eller annen grunn har jeg alltid blandet de to butikkene.

Hehe, ok ;-)

Cash&Carry vet jeg ikke om vi har her jeg bor...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...