Gå til innhold

Skade på "støtfanger" - kostnader

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått en skade på "støtfangeren" på bilen min og lurer på hva man kan regne med på å betale for å rette opp skaden. Bulken er 5 x 6 cm og er på en rett flate og er avgrenset til et eget område på fangeren, dvs at det om mulig lar seg gjøre å lakkere et visst område - og ikke hele fangeren. Fangeren er av glassfiber(tror jeg). Noen som vet hva slikt koster?

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Nå er det slik at selv om du har en plastfanger så lar den seg "sveise\rette opp"enten på plass eller demontert.Takstmann\oppretteren avgjør dette! Så kommer lakkeringen i tillegg.

Er det metallic lakk så er prisen hakket dyrere.Mulig at lakkeringen kan avgrenses til halve fangeren og da slipper du billigere i pris.Skal jeg røflig anslå fra mitt sted her med lakkering\oppretting av hele fangeren vil jeg si ca 5000.- inklusiv arb.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg kjenner en fyr som fikser småskader - og han tok en sånn skade for meg for 1.800 inkl mva.

Mye billigere enn å lakkere alt - og resultatet ble helt perfekt :)

Skrevet

Jeg kjenner en fyr som fikser småskader - og han tok en sånn skade for meg for 1.800 inkl mva.

Mye billigere enn å lakkere alt - og resultatet ble helt perfekt :)

Hmmm, det var en hyggelig pris :) Kan vi snakkes pr mail Persille?

Jeg har adressen Littnysgjerrig alfakrøll hotmail.com

Persille1365381127
Skrevet

Hmmm, det var en hyggelig pris :) Kan vi snakkes pr mail Persille?

Jeg har adressen Littnysgjerrig alfakrøll hotmail.com

Bor du på Østlandet?

I så fall heter firmaet Bilkosmetikk, og du treffer dem på 90 75 02 33.

Jeg vet ikke noe mer om verken priser eller bransjen, så det er like greit at du snakker med dem selv.

Skrevet

Nå er det slik at selv om du har en plastfanger så lar den seg "sveise\rette opp"enten på plass eller demontert.Takstmann\oppretteren avgjør dette! Så kommer lakkeringen i tillegg.

Er det metallic lakk så er prisen hakket dyrere.Mulig at lakkeringen kan avgrenses til halve fangeren og da slipper du billigere i pris.Skal jeg røflig anslå fra mitt sted her med lakkering\oppretting av hele fangeren vil jeg si ca 5000.- inklusiv arb.

Oj. Tenker på bilen som står ute i garasjen her med bulk i skjermen foran... Heldigvis er verken bulk eller bil min! ;o) Ikke var jeg involvert i sammenstøtet heller.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...