Gjest bulk1 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Har fått en skade på "støtfangeren" på bilen min og lurer på hva man kan regne med på å betale for å rette opp skaden. Bulken er 5 x 6 cm og er på en rett flate og er avgrenset til et eget område på fangeren, dvs at det om mulig lar seg gjøre å lakkere et visst område - og ikke hele fangeren. Fangeren er av glassfiber(tror jeg). Noen som vet hva slikt koster? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Nå er det slik at selv om du har en plastfanger så lar den seg "sveise\rette opp"enten på plass eller demontert.Takstmann\oppretteren avgjør dette! Så kommer lakkeringen i tillegg. Er det metallic lakk så er prisen hakket dyrere.Mulig at lakkeringen kan avgrenses til halve fangeren og da slipper du billigere i pris.Skal jeg røflig anslå fra mitt sted her med lakkering\oppretting av hele fangeren vil jeg si ca 5000.- inklusiv arb. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjenner en fyr som fikser småskader - og han tok en sånn skade for meg for 1.800 inkl mva. Mye billigere enn å lakkere alt - og resultatet ble helt perfekt 0 Siter
Gjest bulk1 Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Jeg kjenner en fyr som fikser småskader - og han tok en sånn skade for meg for 1.800 inkl mva. Mye billigere enn å lakkere alt - og resultatet ble helt perfekt Hmmm, det var en hyggelig pris Kan vi snakkes pr mail Persille? Jeg har adressen Littnysgjerrig alfakrøll hotmail.com 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Hmmm, det var en hyggelig pris Kan vi snakkes pr mail Persille? Jeg har adressen Littnysgjerrig alfakrøll hotmail.com Bor du på Østlandet? I så fall heter firmaet Bilkosmetikk, og du treffer dem på 90 75 02 33. Jeg vet ikke noe mer om verken priser eller bransjen, så det er like greit at du snakker med dem selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Nå er det slik at selv om du har en plastfanger så lar den seg "sveise\rette opp"enten på plass eller demontert.Takstmann\oppretteren avgjør dette! Så kommer lakkeringen i tillegg. Er det metallic lakk så er prisen hakket dyrere.Mulig at lakkeringen kan avgrenses til halve fangeren og da slipper du billigere i pris.Skal jeg røflig anslå fra mitt sted her med lakkering\oppretting av hele fangeren vil jeg si ca 5000.- inklusiv arb. Oj. Tenker på bilen som står ute i garasjen her med bulk i skjermen foran... Heldigvis er verken bulk eller bil min! ;o) Ikke var jeg involvert i sammenstøtet heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.